2013-07-24, 21:53
Medlem
tattoo66s avatar
[quote=April62|44461740]Har ingen aning men om jag inte minns fel såg jag det tidigare i tråden. Under helgen eller början av veckan.[/QUOTE

Aftonbladet skriver att det var i fredags.
Citera
2013-07-24, 21:56
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Han HADE ett inlägg postat 17 Juli om att han bevittnat en mörkgrön S40 körandes i riktning mot Ö-a margaretevägen den 1 Juli. Sen hade han tagit fel datum och ändrade sig till 30/6. Mellan 01-02 på natten.
Nu hittar jag dock inte inlägget längre, trots att det fanns där för ca 15 minuter sedan.
Verkar borttaget?

Nej, det finns här:
https://www.flashback.org/sp44360426
Citera
2013-07-24, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Ryktena säger sig att han har befunnit sig i Jönköping, Gränna, Göteborg och Vänersborg under helgen. På lördagen la han upp en bild på facebook på honom själv samt sin mor.

Kan du utveckla dessa högintressanta rykten ?

Han rör på sig mycket, försökte han göra sig av med polisen/span ?
Citat:
– Vi vet inte exakt var han är. Vi letar, säger Thord Haraldsson.
Ni hade honom, men nu är han borta. Hur känns det?
– Jag kommenterar inte det.
Citera
2013-07-24, 21:58
Medlem
Jag känner DB sen långt tillbaka, tror verkligen inte detta om honom.
GM borde ta och erkänna så hans såkallade "kamrater" slipper sitta där han ska vara.
Citera
2013-07-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Nej, det finns här:
https://www.flashback.org/sp44360426

Men det skrevs av P*rz*rk inte P*nzert*x.
Citera
2013-07-24, 22:01
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryhutter
GM borde ta och erkänna så hans såkallade "kamrater" slipper sitta där han ska vara.

Det lämpliga är väl att DB talar om vad han vet, är han tyst så sitter han bra där han sitter!
Citera
2013-07-24, 22:01
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Här finns ett foto på Munkebo sopstation mellan Strömslund (=västra Trollhättan) och Öresjö.

http://img834.imageshack.us/img834/7523/qah3.jpg

Det är alltså en nedlagd soptipp såsom soptipp räknat, men det läggs fyllnadsmassor ovanpå den gamla tippen för att försluta den.

Tippen har en låst grind men det finns andra vägar in.

Lägger man en kropp i en grop eller längs någon kant och drar något ned över kroppen så kan man räkna med att ingen går omkring här och plockar svamp och plötsligt upptäcker en kropp. Tvärtom kan man räkna med att någon med lastbil snart kommer och slänger mer skräp över och i praktiken skapar en grav för kanske årtusenden framåt eller tills nästa istid.
Citera
2013-07-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryhutter

Ibland kan man ha fel. Vad som stämmer eller inte kommer att visa sig. En intressant fråga, kommer du att fortsätta att vara DB's vän om han blir fälld?
Citera
2013-07-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Jag ställde enbart frågan om vart uppgiften kom ifrån.

Hade nog fel på minnet. Hitta de sida från tidigare idag.

https://www.flashback.org/sp44460205
Citera
2013-07-24, 22:04
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Men det skrevs av P*rz*rk inte P*nzert*x.

Aha, jag trodde du inte hittade Perzerks inlägg... Men Panzertax ínlägg i saken har jag aldrig hittat. Det är en pålitlig person... Det är inte så att det är du engång som läst Perzerks inlägg och råkat läsa namnet fel. De är ju förväxlingsbara precis som du antyder.
Citera
2013-07-24, 22:04
Medlem
Citat:
Här finns ett foto på Munkebo sopstation mellan Strömslund (=västra Trollhättan) och Öresjö.

http://img834.imageshack.us/img834/7523/qah3.jpg

Det är alltså en nedlagd soptipp såsom soptipp räknat, men det läggs fyllnadsmassor ovanpå den gamla tippen för att försluta den.

Tippen har en låst grind men det finns andra vägar in.

Lägger man en kropp i en grop eller längs någon kant och drar något ned över kroppen så kan man räkna med att ingen går omkring här och plockar svamp och plötsligt upptäcker en kropp. Tvärtom kan man räkna med att någon med lastbil snart kommer och slänger mer skräp över och i praktiken skapar en grav för kanske årtusenden framåt eller tills nästa istid.

Inte funderat på att tipsa polisen?
Citera
2013-07-24, 22:07
Medlem
Citat:
Aha, jag trodde du inte hittade Perzerks inlägg... Men Panzertax ínlägg i saken har jag aldrig hittat. Det är en pålitlig person... Det är inte så att det är du engång som läst Perzerks inlägg och råkat läsa namnet fel. De är ju förväxlingsbara precis som du antyder.

Jo det är nog säkert så. Vet inte varför jag har svårt att hålla isär namnen, börjar bli gammal kanske ;-)
Ber om ursäkt till de inblandade för ev. felaktiga anklagelser etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in