Citat:
Ursprungligen postat av
bokfodral
PM? Eh, jag tolkade det som att panzertax hade info vid sidan om PM, just om det här?
Sorry... Jag delade upp ditt inlägg och trodde att Panzertax hade obsevation av bilen på annat ställe. Var skriver han om att den setts på Margaretevägen?
Det jag tänkte främst på var detta med AJ utanför porten. Det fick jag inlägg om, fast det nämnde inte bilen...
Generellt vill jag inte bygga på något som jag inte kan få bekräftat via massmedia, polisavspärrningar i naturen, kartor eller omständigheter som till sin natur inte är utpekande men kommer från många håll, t.ex. vet jag inte från massmedia att AJ känner till Strömslund väl, men det är så många som skriver om det och det är inte ett påstående som i sig utpekar honom som skyldig och därför har jag ingen anledning att tro att det är lögn. Då jag tror på det så finner jag det rimligt att tro att han känner till t.ex. Munkebo sopstation. Ungefär så behandlar jag uppgifter jag får. Allmänt kända, neutrala och av många omvittnade - helt OK, men PM och uppgifter från sådana som inte vill berätta själva... Nej, det får andra köra med.