2013-07-24, 19:53
Medlem
Byxan81s avatar
"Nu blir han internationellt efterlyst.

– Ja, vi kommer efterlysa honom internationellt vilken sekund som helst nu, säger Bj*r Bli*ter, presstalesman för polisen i Västra Götaland."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17187642.ab
Citera
2013-07-24, 19:55
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17183420.ab

Utomlands? vart?
Hur kan han åka på semester utomlands när två kompisar sitter häktade pga honom. Bara detta säger att han är skyldig.
Enligt mig så har han flytt utomlands. Kommer han dyka upp?? Knappast han är livrädd att hamna på kåken. Han vet att hans värde på kåken är zero.
Citera
2013-07-24, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Det vore ju olyckligt för AJ:s mor (bara en mor kan väl älska en sådan person) om han skadade sig själv. Har han någonsin varit i ett s k hederligt slagsmål med en riktig man?

Nej, en psykopat klarar inte av okontrollerade situationer. De måste ha fullständig makt, och lockar därför med sig obegåvade personer (DB/FH) och ger sig på svaga eller personer i numerärt underläge (se hans domar)
Citera
2013-07-24, 19:57
Medlem
Mouchinos avatar
Får AJ ens lämna landet under dessa omständigheter? Hur funkar sånt?
Citera
2013-07-24, 19:57
Medlem
Det stället som var markerat som någon fyndplats vid Velanda ligger ju en bra bit utanför Velanda.
Vid en ruin efter en gammal kvarn ungefär, gamlekvarn kallades området när jag var yngre och ligger ganska ödsligt och var ett populärt ställe att dumpa av slaktade bilar mm på.

Man kunde iallafall förr fortsätta på grusvägen och komma upp på vägen mellan Upphärad och Norra Björke där. Var en bomm vid avfarten ner till gamlekvarn förr men detta va ju för 20 år sen så mycket kan ju ha ändrats sen dess.
Citera
2013-07-24, 19:58
Medlem
Han kanske tog sig med bil utomlands och saknar ett pass för att ta ett snabbt flyg hem? :-)

Vad som möjligtvis fanns i bagaget på den bilen vågar jag inte ens fantisera om.
Senast redigerad av Etnisal 2013-07-24 kl. 20:02.
Citera
2013-07-24, 19:59
Medlem
Det mest tragiska på deras facebooksidor ser man om man scrollar allra längst ner (iaf om man inte är vän med dem där) nämligen "föddes".

Hoppas AJ inte kommer undan, att inte med ett ord nämna BO eller hennes anhöriga visar vilken typ han är. Även OM han vore oskyldig (vilket ingen kan få mig att tro i det här läget) visar det vilken enorm empatibrist han har, ett drag hos psykopater. Det bästa straffet vore nog om han, inom lås och bom, drabbades av något en del av oss andra har, en stor dos samvete och att det aldrig gick över, då kan t o m jag hoppas att han lever länge.
Citera
2013-07-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Enligt mig så har han flytt utomlands. Kommer han dyka upp?? Knappast han är livrädd att hamna på kåken. Han vet att hans värde på kåken är zero.

Han har väl bara fått låga straff förr där han suttit av största tiden i häktet. Nu kommer han ju hamna på riktig anstalt med värre folk. Tror också han är livrädd nu.
Citera
2013-07-24, 20:06
Bannlyst
Kom ihåg nu mina kära vänner att GM blir omhäktad pga. att historierna berättar olika. Detta är INGET som helst bevis på att han blir dömd till något.
Citera
2013-07-24, 20:06
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Han har väl bara fått låga straff förr där han suttit av största tiden i häktet. Nu kommer han ju hamna på riktig anstalt med värre folk. Tror också han är livrädd nu.
Nu kommer inte bara dpb vara intresserad ut av AJ's skjärt utan även alla andra fångar på kåken speciellt nysvenskarna. Det är väl det AJ är mest skrämd över just nu.
Citera
2013-07-24, 20:07
Medlem
Mr.Riddims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Det mest tragiska på deras facebooksidor ser man om man scrollar allra längst ner (iaf om man inte är vän med dem där) nämligen "föddes".

Hoppas AJ inte kommer undan, att inte med ett ord nämna BO eller hennes anhöriga visar vilken typ han är. Även OM han vore oskyldig (vilket ingen kan få mig att tro i det här läget) visar det vilken enorm empatibrist han har, ett drag hos psykopater. Det bästa straffet vore nog om han, inom lås och bom, drabbades av något en del av oss andra har, en stor dos samvete och att det aldrig gick över, då kan t o m jag hoppas att han lever länge.

Men det är inte säkert att han är skyldig. Vi får se vad Polisen säger!

Har ni pratat om min tidigare fråga tidigare?
https://www.flashback.org/sp44459578
Citera
2013-07-24, 20:07
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juhani
Kom ihåg nu mina kära vänner att GM blir omhäktad pga. att historierna berättar olika. Detta är INGET som helst bevis på att han blir dömd till något.
Hm blodet räcker som bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in