2013-07-24, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Varför kallas MGM för "Morot" aka "Kaninmannen"?
Vad är det som gjort att MGM fått dessa epitet?

Jag har en teori på det där, han är fruktansvärt lik en kanin i nyllet....
Citera
2013-07-24, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Vi får verkligen hoppas att AJ hamnar inom lås och bom innan något händer honom.

Det händer att psykopater tar sina liv, speciellt när de blir äldre.
De klarar inte av att bli kontrollerade och en häktning kan kanske utlösa sådant ?
Själv tror jag att AJ var på sin psykopat-peak (grandiositet) när mordet skedde, kanske rent utav därför. Hans grandiositet var fullständig, precis som utspelet visar i AB.

Men efter några år bakom lås och bom, så har depressionen tagit över och livsgnistan släckts.
För jag tror inte han lyckas så bra på kåken, han är för klen rent fysiskt.
Citera
2013-07-24, 19:30
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Kollade just på DB´s facebook, och fick se en ny bild av honom som någon förlorad själ lagt upp, och självklart trycker äcklet miggafrii på "like". Det skulle inte förvåna mig om fettot (TB) glassar runt och känner sig tuff och småkänd nu när hennes stenhårda polare är misstänkta för mord.

Vilken bild? Jag kan inte hitta någon ny.
Citera
2013-07-24, 19:34
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det händer att psykopater tar sina liv, speciellt när de blir äldre.
De klarar inte av att bli kontrollerade och en häktning kan kanske utlösa sådant ?
Själv tror jag att AJ var på sin psykopat-peak (grandiositet) när mordet skedde, kanske rent utav därför. Hans grandiositet var fullständig, precis som utspelet visar i AB.

Men efter några år bakom lås och bom, så har depressionen tagit över och livsgnistan släckts.
För jag tror inte han lyckas så bra på kåken, han är för klen rent fysiskt.

Det vore ju olyckligt för AJ:s mor (bara en mor kan väl älska en sådan person) om han skadade sig själv. Har han någonsin varit i ett s k hederligt slagsmål med en riktig man?
Citera
2013-07-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Vilken bild? Jag kan inte hitta någon ny.
Bilden är inte upplagt utav honom utan han är taggad utav en kvinna.
Citera
2013-07-24, 19:39
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Varför kallas MGM för "Morot" aka "Kaninmannen"?
Vad är det som gjort att MGM fått dessa epitet?

Han föräldrar sålde grönsaker på torget i Trollhättan förr i tiden.
Citera
2013-07-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Bilden är inte upplagt utav honom utan han är taggad utav en kvinna.

Jag kan inte heller hitta något nytt, inte heller några bilder han är taggade i.
Citera
2013-07-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Jag kan inte heller hitta något nytt, inte heller några bilder han är taggade i.

det verkar bara vara synligt för dem som har någon gemensam kompis med/är vän med honom
Citera
2013-07-24, 19:43
Medlem
Mr.Riddims avatar
Men har inte AJ haft en fru tidigare som har dött? Vad hände då?
Citera
2013-07-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
http://imageshack.us/f/194/ajdf.jpg/
Citera
2013-07-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Jo det är säkert DB som golat. Hans psyke verkar ju inte vara starkare än resten av hans WT-familj. Se hur det gick med dem.

Och vad har hans familj gjort? Hoppa inte på OSKYLDIGA när tråden handlar om annat!
Citera
2013-07-24, 19:53
Medlem
Presidents avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17183420.ab

Citat:
Jag kunde inte närvara vid förhandlingen i och med att jag var i ett annat land när jag fick reda på det. Nu försöker jag hitta bästa transportmedlet för att ta mig hem och reda ut det här en gång för alla så att jag kan bli lämnad ifred sedan, säger han.

36-åringen uppger att han omedelbart kommer försöka inställa sig vid polisstationen i Trollhättan.

– Det är inte lätt att bara ta sig hundratals mil bara på någon dag. Det kommer väl ta ett par, tre dagar innan jag kan ta mig hem.

Citat:
Enligt 36-åringen har varken han eller hans försvarare varit i kontakt med polisen sedan han släpptes på fri fot.

– Det viktigaste är att det på något sätt kan komma till ett genombrott i polisutredningen så att man kan komma på rätt spår och ta reda på vad som hänt. Det känns som det är mycket dyrbar tid man kastar bort på mig eller andra som sitter häktade.

36-åringen ringde sin försvarare Tommy Nilsson efter beskedet om att han häktats.

– Han tycker att det är för jävligt. Precis som jag tycker han inte att det finns några reella grunder till det, säger advokaten.

Kammaråklagare Eva Johnsson vill inte kännas vid beskrivningen om att man inte haft ordentlig koll på var 36-åringen befunnit sig.

– Nej, det är din tolkning, säger åklagaren.

– Vi har försökt få tag på 36-åringen, men han har inte anträffats och därför har han häktats i sin utevaro.

Citat:
Bevisningen som hittills finns mot 36-åringen är bland annat vittnesmål om skrik och duns från lägenheten och en brottsplatsanalys som säger att kvinnan utsatts för kraftigt våld.

De två sedan tidigare häktade männen, misstänkta för skyddande av brottsling, har fortsatt att sättas under press av polisen.

– Jag kan inte kommentera exakt vad de sagt i sina förhör. Men jag kan säga att de inte lämnat samma uppgifter om vad det är som har hänt.

Har de olika historier?
– Ja.

Utomlands? vart?
Hur kan han åka på semester utomlands när två kompisar sitter häktade pga honom. Bara detta säger att han är skyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in