Citat:
Ursprungligen postat av
parkråtta
Skärp dig nu. Fantasi är väl PRECIS vad det handlar om - istället för att göra samma bokstäver som alla andra så gör man något annorlunda. Fantasilöst är väl snarare att försöka hålla sig till några "ramar" av vad som är "stilen som är inne" eller hur bokstäver "ska" se ut. Tittar du på piecen så ser du även att det finns cancontrol. Garanterat bättre än vad du lägger, och även om du skulle försöka göra fulsnyggt så skulle det ändå se bajs ut, det är svårare än man tror. Pröva vettja.
Jag tänker mig att man kan byta till bubble, kantig, wildstyle eller nåt men när man byter till fulsnygg stil blir det i mina ögon som man byter till toy stilen. Och jag hittar faktiskt inte can controll i den piecen, möjligtvis planeterna i O på chromaren. Jag tror faktiskt inte att det är svårare än vad jag tror, men om jag skulle testa att göra en ''fulsnygg'' skulle alla hata på skissen för att jag inte är en ''känd'' målare. That's it. Respekterar era åsikter och så men tycker ändå det är värt att diskutera om just fulsnygg stil eftersom jag verkligen känner att det är en ursäkt för att man inte orkar vara så jävla noga eller orkar skissa upp sköna bokstäver. Jag säger inte att umor är toy, för jag vet faktiskt inte hur mycket han har kört, vart han kört eller något sånt. Det här är första intrycket så att säga. Av ren nyfikenhet undrar jag vad gubbarna och gummorna i t.ex. USA tycker om den stilen. Det här är i alla fall min åsikt, ni har en annan, nu tycker jag vi går vidare!
Så.... Hur ser det ut i Göteborg, ni som bor där?