2013-07-24, 11:37
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Hur vet du det?

Nej jag vet faktiskt inte alls. Jag återger bara vad dom själva sagt i media.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Enligt hans gammla Facebook inlägg så skull han på roadtrip i Sverige , nu säger han att han är på semester utomlands . Något stämmer INTE Quarrel ?

Vem säger att AJ är utomlands? Vad jag vet har han uttalat sig i media "att han är på semester".
Citera
Medlem
Ninaxls avatar
[quote=silbersky007|44453381]Enligt hans gammla Facebook inlägg så skull han på roadtrip i Sverige , nu säger han att han är på semester utomlands . Något stämmer INTE Quarrel ?[/QUOTE

Var finns belägg för att han säger det?
Citera
2013-07-24, 11:39
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Enligt hans gammla Facebook inlägg så skull han på roadtrip i Sverige , nu säger han att han är på semester utomlands . Något stämmer INTE Quarrel ?

Att AJ är på semester ja, men utomlands? Var står det?
Citera
2013-07-24, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D12
Vet du detta?

Varför har de isåfall inte tagit honom än?
Varför skall man ta honom om man har koll på saker? En väldigt duktig utredare som leder polisarbetet.
EDIT:
Kanske bror på att kroppen inte funnen.
Senast redigerad av matematiker 2013-07-24 kl. 12:37.
Citera
2013-07-24, 11:40
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pas akrydda
Det här förstår inte jag. Han är inte häktad för ringa narkotikabrott. Han är häktad i sin frånvaro för mord. Vet man då var han befinner sig är det väl för fan tjänstefel att inte plocka in honom? Eller är jag helt fel ute?

Han har varit anhållen i sin frånvaro sedan i fredags, får vi läsa om idag. Varför har dom inte gått ut med det innan? Han har ju för sjutton haft flera dagar på sig att undanröja bevis (för du menar väl inte att dom har resurser till att förfölja AJ dygnet runt om dom inte har resurser att plocka in honom om han är häktad i sin frånvaro för mord?) och dra från orten, landet eller ännu bättre från jordens yta?

Men han sa ju kaxigt att om dom fick igenom häktningen skulle han minsann komma till polisen. Men det tror jag ju knappast att han gör.
De har väl haft lite koll på var han varit, antar jag, och spanar nog efter honom på diverse tilltänkta platser nu.
Men de kan inte ha följt honom hela tiden sedan han var anhållen sist.
Hoppas de hittar honom å det snaraste för att bespara dig en massa lidande
Citera
2013-07-24, 11:44
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
De har väl haft lite koll på var han varit, antar jag, och spanar nog efter honom på diverse tilltänkta platser nu.
Men de kan inte ha följt honom hela tiden sedan han var anhållen sist.
Hoppas de hittar honom å det snaraste för att bespara dig en massa lidande

Hahaha! Ja nu hoppas jag det mer för I*as skull och hennes anhörigas än för min egen.

Jag skulle så gärna vilja veta vad AJ´s mamma sagt. Vad I*as pappa sagt om AJ. Om AJ känner sig rädd för I*as pappa... Om AJ vågat visa sig i Trollhättan sedan han blev frisläppt... Någon som vet något om det?

Hoppas någon ser honom, slår ner honom brutalt och sen ringer polisen. Helst en tjej!
Citera
2013-07-24, 11:44
Medlem
Någon i tråden som känner till Öresjö-området som ligger till väster om Trollhättan? Vet inte om man undersökt något i det området. Kan det vara av intresse?

Förtydligande: Kan Id@s kropp ha dumpats i det området?
Citera
2013-07-24, 11:45
Medlem
Citat:
Måste bara inflka och säga, att spårvidden inte ändras ett dugg beroende på däckens bredd

Då lägger jag mig flat ner och ber om ursäkt.
Citera
2013-07-24, 11:50
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Måste bara inflka och säga, att spårvidden inte ändras ett dugg beroende på däckens bredd
Men för ögat blir däckavtrycken bredare.
Citera
2013-07-24, 11:50
Medlem
lilltoes avatar
Man kan alltid hoppas på att AJ gör ett sista försök att radera spår till honom, men jag tror nog polisen vet och bedriver en liten katt- och råtta-lek i detta nu. Ser du något mystiskt AJ? Bakom dig?
Citera
2013-07-24, 11:52
Medlem
Kan någon väl insatt i tråden skriva ut större delen av AJs namn. Insåg först här http://www.jnytt.se/ var han kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in