2013-07-24, 00:50
Medlem
Bara älskar fjärde ljudupptagningen med Raffa, när han gör en dokumentär om doping och avslutar med (betänk, inför åklagare, domare och nämndemän) "Fast det beror ju på hur man ser det, jag gillar doping liksom" när han står åtalad för mordförsök.

Ahh, ljuvligt.
2013-07-24, 01:07
Medlem
Kronblom låter lika efterbliven som han ser ut...

Jessica Hedlund blev duktigt knullad i telefonförhöret =)
Senast redigerad av -DMT- 2013-07-24 kl. 01:25.
2013-07-24, 01:31
Medlem
Nocets avatar
Nog för att Ante låter helt sinnesslö men jämfört med hur Raffa kvittrar om alla och ingen under förhören så tiger Ante som muren. Det är ju helt otroligt vad Raffa babblar. Ante visar ju i alla fall att han inte är speciellt intresserad av att prata om något eller namnge andra i onödan.

Hade det inte varit arbetsdag imorgon så hade jag nog offrat lite whiskey och några timmar till på detta. Stor underhållning. Tack igen till alla er som bidragit.

Jessica Hedlund, herre jösses! Jag klarar knappt att lyssna på detta.

/Nocet
2013-07-24, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nocet
Nog för att Ante låter helt sinnesslö men jämfört med hur Raffa kvittrar om alla och ingen under förhören så tiger Ante som muren. Det är ju helt otroligt vad Raffa babblar. Ante visar ju i alla fall att han inte är speciellt intresserad av att prata om något eller namnge andra i onödan.

Hade det inte varit arbetsdag imorgon så hade jag nog offrat lite whiskey och några timmar till på detta. Stor underhållning. Tack igen till alla er som bidragit.

Jessica Hedlund, herre jösses! Jag klarar knappt att lyssna på detta.

/Nocet

Det hade ju inte skadat med subtitles när Ante snackar. Fan vad han slöddrar. Är karlen berusad under rättegången? "VISA FITTAN DOMAREN!!!!"
2013-07-24, 01:59
Medlem
Nocets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel123
Det hade ju inte skadat med subtitles när Ante snackar. Fan vad han slöddrar. Är karlen berusad under rättegången? "VISA FITTAN DOMAREN!!!!"

Sant, han låter helt avtrubbad och sluddrig. Otroligt att den ena låter än dummare än den andra, jag körde ordningen Raffa-->Ante-->Jessica-->Kristoffer och är nu helt matt i skallen. Raffa babblar oavbrutet, Ante pratar tyst och otydligt, Jessica klarar inte ens att avlägga vittnesed och svarar så långsamt och tomt att jag nästan somnar, Kristoffers röst var exakt så menlös som jag hade föreställt mig. Vilken cirkus!

Klockan ringer om 4 timmar och här sitter jag och kan inte slita mig. Skräcken!

/Nocet
2013-07-24, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nocet
Sant, han låter helt avtrubbad och sluddrig. Otroligt att den ena låter än dummare än den andra, jag körde ordningen Raffa-->Ante-->Jessica-->Kristoffer och är nu helt matt i skallen. Raffa babblar oavbrutet, Ante pratar tyst och otydligt, Jessica klarar inte ens att avlägga vittnesed och svarar så långsamt och tomt att jag nästan somnar, Kristoffers röst var exakt så menlös som jag hade föreställt mig. Vilken cirkus!

Klockan ringer om 4 timmar och här sitter jag och kan inte slita mig. Skräcken!

/Nocet

Kompledighet för fan!!! Eller ta en sjukdag. Du kan med enkelhet hävda psykisk sjukdom efter att ha hört dessa smurfar flöddra i rätten

Edit: Vem fasen är Jessica Hedlund btw? Raffas f.d sexdocka har jag hajat, men har någon bild på bruden så man får se vad det är Raffa doppade staken i?
Senast redigerad av Gargamel123 2013-07-24 kl. 02:16.
2013-07-24, 02:29
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel123
Kompledighet för fan!!! Eller ta en sjukdag. Du kan med enkelhet hävda psykisk sjukdom efter att ha hört dessa smurfar flöddra i rätten

Edit: Vem fasen är Jessica Hedlund btw? Raffas f.d sexdocka har jag hajat, men har någon bild på bruden så man får se vad det är Raffa doppade staken i?

Jessica va väl den lilla rabiata fjortisen som sparkade BO i Samhal incidenten, hon hamnade väl på något LVU hem...

Kan ha helt fel...fan ska själv upp om några timmar men asså Gaffa är fan den värsta pladder paddan jag hört....vilken jävel till och lägga alla andra, jisses snacka om att gola fett!
2013-07-24, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youaremystar
Tack för att jag fick se vad det stog. Alltså den söndagen det hände så va de så att raffa tog kontakt med mig via fejjan o prata lite några dagar innan detta hände o fråga om jag visste nån som hade nån lägenhet att hyra ut annars skulle handra tillbaka till halmsta o det va då min pojkvän ERBJÖD sig varken han eller jag visste vem raffa var såingen av oss visste vad som skulle inträffa. Men iaf han flytta alla sina saker till kristofers lägenhet sen ville raffa ut på krogen o jag ville att kristofer skulle följa med mig hem men hur som helst blev kristofer övertalad att följa med på krogen o de är de ända jag vet tills polisen ringde mig dagen efter.så sitt inte o döm mig ibget är mitt fel eller kristofer han blev medlurad på detta. Hade ja vetat vem raffa var sen innan o va han håller på med så hade ja aldrig låtit detta ske. Så tänk lite innan ni sitter o dömmer folk här vet ni nu lite.

Skön retorik! Inget är mitt fel,du chattade med RaffSet å bjöd därmed in till match å som din pojkvän fick betala!
Du är verkligen en bra flickvän.....som chattar med okända psykvrak.
Grattis, du måste vara årets bästa flickvän. hahahahaha
Hur nergången är du?
Flöddrar du å Krille mkt tillsammans?
Hur tänd är du på Raffset, mellan 1-10?
Kommer du att någonsin inse att det är DU som sabbat lillKrilles liv än mera, då du drog in Raffset i era liv å sen flörtade med Raffset?
Hur mkt kommer du att förneka inför folk å dig själv?
Är Glad glad nu...?
2013-07-24, 05:23
Medlem
Citat:
Det va så lite så. Jag försöker lägga all min energi på min dotter det är hon som får mig att blicka framåt o må bra nu när allt är som de är men just nu kan jag inte ha henne pga att jag är nyopererad så nu mår ja ju inte så bra men de rullar iaf framåt som tur är faktiskt.jo jag förstog de nu o tack till alla som har gett ut info om vad som har hänt för jag får inte reda på något av nån så kag är evigt tacksamma till er som har skrivit ut en hel del o berättat för mig.jo jag ska försöka få tag på en data snarast möjligt för att få mer inblick i det hela för jag sitter här i ovisshet o det gör saken ännu jobbigare för mig.jag kommer att besvara så mycket ja kan o det ja vet bara dom inte sitter o är taskiga för det är tillräckligt jobbigt för mig för ja får frågor varje dag både elaka komentarer o frågor men ja kommer svara så mycket jag kan iaf. Jag kommer ha ganska mycket översende mes tanke på att de kommer dyka upp en hel del men som sagt är dom trevliga mot mig kommer jag vara trevlig tillbaka. Man ska behandla männsikor som man själv vill bli behandlad

Jag tycker att du ska ägna dig åt din dotter som du PÅSTÅR att du bryr dig om, istället för att hänga på facebook å adda kreti å pleti.
Är du så sexuellt oerfaren att du ville pröva å se hur det är el är du så sexuellt depraverad att du är tvungen att pröva Raffset för att se om DET kan kicka nåt mer än dina slentrian mässiga trall?
Du har ingen skuld i att RaffSet dök upp å att Krille blev 'tvungen' att hyra ut kvarten i 4 mån å att Krille nu sitter?
Finns det några tankar ang det å din ev inblandning å därmed skuld?
El försöker du som du själv skrivit; Försöker bara må bra själv nu.
Det låter 'lite' trångsynt å egoistiskt....
Senast redigerad av nvk 2013-07-24 kl. 05:26.
2013-07-24, 05:37
Medlem
Citat:
Kristofer ville bara vara snäll de är så han är som person. O de va han som erbjöd sig så detta är tame fan inte mitt fel.

Var det inte DU som ringde Krille å frågade om Raffset inte kunde bo där?
Har du egen lgh? I så fall, Varför hyrde du inte ut den åt Raffset? Istället ringde du Krille.
Är det så att du bor hos Krille?
Tycker du att du är en bra mamma å tar ansvar för ditt barns väl å ve?
2013-07-24, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlAlfred111
Sen så när det gäller Kiss Ante så tycker jag inte ett skit synd om honom
När man läser hans förhör och sms trafik så tycker jag mig få en bild av en äcklig lögnare som
beter sig vidrigt mot brudar och som gärna vill ge sken av att vara en tuff gängmedlem men som i själva verket är en feg liten krake som ljuger för allt och alla

Han sitter ju å tokgolar fast han han vill få det att framstå som att han inte gör det
Han hade all möjlighet att klippa Raffa först men väljer att ljuga och backa ända tills dom möts i Västervik

Mkt tveksamt om Kiss Ante fortfarande är gängmedlem efter det här.
Pidder och Björk är kan knappast vara nöjda över kissAntes insats

Varför tror du att mobboffer blir med i hojklubbar.... hahaha
Ensamma jon i flock som tror att dom DÅ e nåt.
Ingen RIKTIG kriminell går med i en sammanslutning som är under polisens lupp.
'Klubbarna' är för mobboffer, parior, riktigt lågbegåvade å blattar.
Dom är vilsna, ensamma flingor som sopats ihop till en hög, en hög med sådana som inte duger till nåt annat.
Otroligt få av dessa som e med i gäng är gubbar med barndomskamrater kvar.
DÄRFÖR så söker dom sig till sina gelikar, andra ensamma utan riktiga vänner.
2013-07-24, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickShawn
Bara nåt fint att kolla på till soundtracket.
http://minfil.org/eb47c3bebb/raffasr_v.jpg
http://minfil.org/f44ac8b3b3/kronblom.jpg
kan inte nagon riktig gangster eller fd kommentera
vad ar mest syndigt, gola eller stalla upp pa sadana bilder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in