2013-07-24, 00:55
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Det verkar som att AJ har tagit bort sin facebook.
Eller polisen kanske är och rotar i den?
Det kan betyda att de har tagit honom, eller har det hänt att de "tagit bort" den utan att personen varit anhållen?
Citera
2013-07-24, 00:56
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jaaa!! Det var ju därför jag hajade till på Dolks inlägg, juuueh!!! Ring upp polisen med en gång är du snäll! Skit i att jag är ivrigt hispig

Edit: Det skulle ju i så fall kunna förklara allt löjligt blajjande i den här tråden, AJ som lever som om inget har hänt, skriver till Aftonblaskan och har sig för han är så säker på att hon är väl gömd
Citera
2013-07-24, 00:56
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Och fullaste av alla var tidningsbudet :-P

Måste gå att kolla hur det egentligen var med budet egentligen tycker man.
Det kommer stå i FUP om han missat det eller inte!
Citera
2013-07-24, 00:57
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Så kan ju även tidningsbudet ha tänkt!

Precis!
Citera
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Det kan betyda att de har tagit honom, eller har det hänt att de "tagit bort" den utan att personen varit anhållen?
jag vart inne och skulle kolla på hans fejja helt plötsligt vart den borta.
Citera
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Nej. Blodet upptäcktes 07.30 då grannen var påväg ut.

Om grannarna kan höra duns kan dem eventuellt höra hissen
Citera
Medlem
spharxs avatar
Citat:

Varför skulle polisen ta bort hans facebook? Den var ju uppe sist gång han hälsade på farbror blå
Citera
2013-07-24, 01:01
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spharx
Varför skulle polisen ta bort hans facebook? Den var ju uppe sist gång han hälsade på farbror blå
Jag tror mer att han tog bort den i fall polisen skulle gripa honom igen för att försvåra utredningen.
Citera
2013-07-24, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jaaa!! Det var ju därför jag hajade till på Dolks inlägg, juuueh!!! Ring upp polisen med en gång är du snäll! Skit i att jag är ivrigt hispig

Har redan diskuterat teorin "omlastning" med polisen! Och att skogsvägen även kan ha använts till att dumpa herrarnas blodiga kläder på! För även om dom har varit ute på den skogsvägen kan ju kroppen ändå ligga någon helt annanstans! För det lär ju inte bara ha varit I*as kläder som har varit blodiga!
Citera
2013-07-24, 01:04
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spharx
Den brukar förvinna ett tag för att sen dyka upp igen, och jag vet inte vad de pysslar med då?
Även BO brukar "drabbas av samma fenomen. Jag antar att det är någon specialgrupp inom polisen som håller på med det. Senast jag märkte detta var i fallet med Jo@kim Furubl*d. Men även flera i "försvunna personer".
Citera
2013-07-24, 01:05
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Har redan diskuterat teorin "omlastning" med polisen! Och att skogsvägen även kan ha använts till att dumpa herrarnas blodiga kläder på! För även om dom har varit ute på den skogsvägen kan ju kroppen ändå ligga någon helt annanstans! För det lär ju inte bara ha varit I*as kläder som har varit blodiga!

Men detta är nog förklaringen till AJ:s roadtrip, känns ganska hållbart nu. Han behövde ordna allt detta innan han kunde med artighetsfraser spatsera in till polisen med sin advokat för då var han klar med det andra. Usch, jag kväljer fan över allt det här!!

Jag hoppas att det lagts ordentligt sök och spaning längs den här färdrutten nu då.
Citera
2013-07-24, 01:07
Medlem
Citat:
Den brukar förvinna ett tag för att sen dyka upp igen, och jag vet inte vad de pysslar med då?
Även BO brukar "drabbas av samma fenomen. Jag antar att det är någon specialgrupp inom polisen som håller på med det. Senast jag märkte detta var i fallet med Jo@kim Furubl*d. Men även flera i "försvunna personer".

Jag tror han har tagit bort den själv för han börjar garanterat bli j-vligt svettig nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in