Citat:
Ursprungligen postat av
Penkaz
Jonte frimurarn hade jag helt glömt bort

Något nytt om han?Har han sin sida fortfarande? Visst var det han som fixa fram gangland hemsidan

Har ju själv varit borta ett bra tag och tappat kollen så att säga, men det lilla jag läste i Jonte's tråd så höll väl fortfarande hans näsklubb igång.
Men visst Jonte frontade ju både Gands hemsida och blev Norsk Gand prez vilket han snabbt dementerade och gratulations inlägg försvann lika snabbt från hans facebook som hans Röd vita vänner.
Sen var väl Jonte den enda som bekräftade Vargas existens med orden " Snackade med en på telefon som var Polack och sa han var Vargas". Jag är glad att Jonte var vaken tillräckligt mycket på Polska lektionerna för att förstå att det var Vargas

.
Edit: I det han skrev vill jag minnas att han sa att
"Vargas" pratade Polska, men detta kan garanterat svängas till....tyvärr har jag inte kvar bilder och screenshots dock kvarstår mitt något taskiga minne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vexlof
Skulle va intressant att granska TD från topp till tå och se vad som döljer sig bakom
Det gänget är dessutom gandinfekterat med tanke på att Hallberg och Tok-joel är medlemmar
där så vänder man upp å ner på den stenen så kommer nog många maskar att uppenbara sig
Baserar man utefter hur han skötte OMC med rekrytering av bland annat före detta Gand och satte böter på 16 åringar så kan man undra. Tänkte även på de antal som sägs vara med i Topsarna, med tanke på att dom tillika MC klubbar bär västar så har dom fan hållet en mer anonym tillvaro än OMC.
Frågan är om det kommer bli 4 frontskrig nu på kåken? Gand69 mot HA, OMC, TD och troligen något
hittepå gäng...
Gand är absolut inte slut ännu!
Citat:
Ursprungligen postat av
AllUNeed
Och i ljudupptagningen med Raffa sägs ju att Ante, Pidder och Fält styrt upp Smålands ljusskygga individer och verksamheter.
Så det ligger väl inom samhällstjänst och välgärningar - Korståg

Dylik skit i stil med Gand är alltid legitimt att hänga ut, fatta att hela Sverige skrattar åt dessa... makalöst!