2013-07-23, 22:41
  #1
Medlem
MADONs avatar
Tjabba, var på ICA förrut och av ren impuls köpte jag mig lite lössnus, snusar inte i vanliga fall, vet inte riktigt varför, som sagt ren impuls.

Väl hemma bakar jag ihop en snus (på tom mage) och sätter mig och spelar, och var tvungen att lämna HoN-gamet för jag mådde så jävla illa, och det gör jag än (spottade ut den för 20 minuter sedan). Fyfan vad illa jag mår, har inte spytt men känns som jag kan vilken sekund som helst, är yr. Hur får jag detta att gå över eller hur lång tid tar det? Tror det beror på att jag gjorde det på tom mage, snusar endast på fyllan annars.
Citera
2013-07-23, 22:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADON
Tjabba, var på ICA förrut och av ren impuls köpte jag mig lite lössnus, snusar inte i vanliga fall, vet inte riktigt varför, som sagt ren impuls.

Väl hemma bakar jag ihop en snus (på tom mage) och sätter mig och spelar, och var tvungen att lämna HoN-gamet för jag mådde så jävla illa, och det gör jag än (spottade ut den för 20 minuter sedan). Fyfan vad illa jag mår, har inte spytt men känns som jag kan vilken sekund som helst, är yr. Hur får jag detta att gå över eller hur lång tid tar det? Tror det beror på att jag gjorde det på tom mage, snusar endast på fyllan annars.


Det är bara att härda ut Det kommer gå över... prova att bara lägga dig ner och ta ett par djupa andetag och härda ut det. Nästa gång du får för dig att impulssnusa kan du ju köpa mini till att börja med
Citera
2013-07-23, 22:45
  #3
Medlem
din hjärna är inte van med sådana höga halter av nikotin vilket leder till yrsel, illamående eller kräkningar. bör gå över efter 24 timmar om du bara tog en snus
Citera
2013-07-23, 22:46
  #4
Medlem
Blir nog så för alla som snusar första gången. Är du onykter har man ju högre tolerans för det mesta, men nykter kan det bli lite jobbigt. Testa och drick något sött, typ cola, det mår man alltid bättre av om man är illamående.

Efter några gånger kommer du tyvärr inte känna ett skit av nikotinet.
Citera
2013-07-23, 22:47
  #5
Medlem
MADONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farmak
Det är bara att härda ut Det kommer gå över... prova att bara lägga dig ner och ta ett par djupa andetag och härda ut det. Nästa gång du får för dig att impulssnusa kan du ju köpa mini till att börja med


Haha, ja, lite väl skalle att börja med lös antar jag
Citera
2013-07-23, 22:56
  #6
Medlem
Hallonrems avatar
Har gjort precis dumma jävla sak som du gjorde haha. Hela dagen förstörd -.-
Citera
2013-07-23, 23:01
  #7
Medlem
LFCYNWAs avatar
Haha du är inte van med så mycket nikotin. Nästa gång får du köpa ett svagare snus.
Citera
2013-07-23, 23:01
  #8
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonrem
Har gjort precis dumma jävla sak som du gjorde haha. Hela dagen förstörd -.-

Hela dagen?

Mitt första nickokick som jag fick varade kanske i högst en timma, liklblek kallsvettningar och sen kräkas ett par gr, sen dricker du lite vatten!

Du är fit for fight om 20-30 min , jävla färsking
Citera
2013-07-23, 23:03
  #9
Medlem
64550.s avatar
Fortsätt, du kommer bygga upp tolerans, innan du blir beroende av nikotinet kommer du få sköna nikkokickar. kommer ihåg hur glad och så man blev i början, när hjärnan fick sitt nikotin, det händer fortfarande ibland, en snus och en kaffe kan rädda dagen, men oftast är det bara ett beroende.
Citera
2013-07-23, 23:18
  #10
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 64550.
Fortsätt, du kommer bygga upp tolerans, innan du blir beroende av nikotinet kommer du få sköna nikkokickar. kommer ihåg hur glad och så man blev i början, när hjärnan fick sitt nikotin, det händer fortfarande ibland, en snus och en kaffe kan rädda dagen, men oftast är det bara ett beroende.


Fungerar bara på morgonen innan frukost nu mer. Om man tar en redig skopa snus


Jag är avundsjuk på dig TS, börja snusa!
Citera
2013-07-24, 20:43
  #11
Medlem
Färsking, vad fan hade du förväntat dig

Skämt åsido. Gå och spy eller rid ut stormen, nikotinkicken kommer inte vara för evigt. Testa att dricka ett glas vatten också.
Citera
2013-07-24, 22:35
  #12
Medlem
Dimaks avatar
haha något att säga till ungarnarna senare. Tog en missade skolresa informationen ahah mina kompisar också som testade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in