2013-07-17, 16:43
Medlem
Någon som vet något om tagen Ninja? Vill iaf tro att det är en one. Satt nämligen en gamal ninja-character med en text i stuk med "Snart kommer karma" i min stad (skaraborgsområdet) som är buffad sen säkert 8 år tillbaka, men finns kvar tags ungefär där den satt. Hade kunnat döda för en bild, eller iaf lite info om vad det handlar om!
Citera
2013-07-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beritperit
Vilka reppar Hfr?

förutom yers då..

Vet inte men jag känner att de äger stor del av röda linjen inklusive pendel sträckan söder om stan.
Citera
2013-07-17, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IThinkALot
Vet inte men jag känner att de äger stor del av röda linjen inklusive pendel sträckan söder om stan.

Jo södertälje-linjen äger dom lätt.
Bra kvalité också, tog en tur med pendeln igår
Citera
2013-07-17, 21:16
Medlem
johnnymongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Mjo tänkte dem borde vara från trakten då jag sett en del grejer från dem när jag varigt på besök i Sälen.
mora
Citera
2013-07-17, 21:59
Medlem
Fappy11s avatar
Är crewet BIC från Malmö eller? har sett ganska mkt av dom på senaste, har crewet funnits länge eller är det nystartat?
Citera
2013-07-18, 14:43
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Är crewet BIC från Malmö eller? har sett ganska mkt av dom på senaste, har crewet funnits länge eller är det nystartat?
BIC är från södra skåne, ja. Dom har funnits under dom senaste åren, om jag minns rätt
Citera
2013-07-19, 14:17
Medlem
muntiis avatar
Jönköping vad händer? Inte varit i stan på ett bra tag. Vilka kör tåg? Bombar? Linjepieces?
Citera
2013-07-21, 21:22
Medlem
funktioners avatar
Vilka lirar i hnc?
Citera
2013-07-21, 21:56
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Jönköping vad händer? Inte varit i stan på ett bra tag. Vilka kör tåg? Bombar? Linjepieces?

WIZ kör en del. De hör hemma i jönköping tror jag. 2013 har de kört runt om i småland lite var som helst. Kört tågen i värnamo ett antal gånger kolla deras tumblr den uppdateras lite då o då.
http://wcrimecity.tumblr.com/

IFS KTS kör också i jönköping, fusk har också kört lite nya grejer har jag för mig. Är han som ligger bakom det mesta av ifs kts också antar jag.

Men annars är det bara toys i jönköping eller? Jag har ingen aning om weone kör fortfarande.
Citera
2013-07-23, 01:07
Medlem
Wearetoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
WIZ kör en del. De hör hemma i jönköping tror jag. 2013 har de kört runt om i småland lite var som helst. Kört tågen i värnamo ett antal gånger kolla deras tumblr den uppdateras lite då o då.
http://wcrimecity.tumblr.com/

IFS KTS kör också i jönköping, fusk har också kört lite nya grejer har jag för mig. Är han som ligger bakom det mesta av ifs kts också antar jag.

Men annars är det bara toys i jönköping eller? Jag har ingen aning om weone kör fortfarande.

Såg KTS köra på Röda för några dagar sedan!
Weone har rätt nya tags precis vid Ica Focus, tror dom är rätt nya?
Citera
2013-07-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Vilka lirar i hnc?

Edak/Dake, Dfens, Sugar, Deso, Asyl, Träsk, Shy (rip) är de jag vet

Mycket möjligt att någon är densamma.
Citera
2013-07-23, 13:54
Medlem
swapzs avatar