2013-07-23, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trampstampface
Ja och så kallade sig Token Inforcer samtidigt som Ante gav titeln Enforcer till Ji*myJ
En komedi utan dess like Den där ligan är ju stort sett lika misslyckad som gagland
Ärligt talat så ser jag ingen skillnad Nykomlingen "enforcern" Jimmy verkar nästan vara
lika mkt tappad bakom en vagn som Hallberg

Sköna lirare det här
2013-07-23, 01:24
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Tack för klargörandet, du anar inte hur svårt det är att hänga med dessa herrar...alla tvära kast genom åren.
Däremot undrar jag om det efter allt inte var Ante som såg rivmärken på ryggen när Gaffa fick fett på sylen...kan tänka mej att IT ansvariga Ante skött dokumentationen men byggt upp en frustration i att som mest få vira ett par sura string runt Tuppen innan han börjar dra i den.

Jaja nog om det...kanske dags för han att skaffa en App så han inte messar snubbar med ordet F*tta, han är ju onekligen glad för Appar har jag förstått.

Om du kollar senaste fup:en i den delen jag namngivit del2 så i rättsintyget ser Antes rygg ut som självaste Zorro slicat hans rygg.
Enligt Antes egna utsago så är det Ralf som orsakat denna rikliga mängd av rivsår mellan rygghårspatcharna.

http://minfil.org/ed30c5b8b2/Ante_rivm_rke_rygg.png fotto på sagda rygg. OBS ses på egen risk!
http://minfil.org/dc31cbb9ba/FUP_Mordf_rs_k_UrinAnte_del.2.pdf Hela fup.
2013-07-23, 01:30
Medlem
Har följt tråden till och från. låg nu någon timme och läste sms trafiken
Blir helt snurrig av allt och har lite funderingar.

Var det "rätta" outlaws ante hade kontakt med?

Om så var fallet, sög dom inte bara ut ante på pengar för visste att dom ändå skulle upplösas?

Eller är hela jävla bunten lika korkade?
2013-07-23, 01:31
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rej_2001
Har följt tråden till och från. låg nu någon timme och läste sms trafiken
Blir helt snurrig av allt och har lite funderingar.

Var det "rätta" outlaws ante hade kontakt med?

Om så var fallet, sög dom inte bara ut ante på pengar för visste att dom ändå skulle upplösas?

Eller är hela jävla bunten lika korkade?

Håller med, trodde först Outlaws var en lite mer seriös organisation..
2013-07-23, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Håller med, trodde först Outlaws var en lite mer seriös organisation..

Ponera att det var OMC.

Känns mer som en pyramidspel klubb där kvantitet av medlemmar är viktigast. Klart jag har förstått att det går till så, men i sådan desperation kan inte en seriös klubb bedrivas.
2013-07-23, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Asså jag förstår att det finns brottslighet, allt i från organiserade gäng som drivs av vinst intressen och drar ihop mycket pengar till små kids som snattar.

Men har något någon som helst förklaring till dessa stollar? allt är ju totalt misslyckat är det ett skämt?

En barnrumpa som är på "rymmen" och tjänat ett par hundringar som vilket t om låginkomsttagare skrattar åt, fängelsedomar och knivar och bortlånade lägenheter.

Den här tråden är ett prakt exempel på "Hur du kastar bort ditt liv effektivast möjligast".

Hur stora är det här gangland? allt i från förorter till små bruksorter?

Förklaringen måste vara att hela bunten är stollar. Råkade träffa ett par i Sollefteå då dom skulle öppna en avdelning på den orten. Och tippar på att deras sms trafik var liknande. Du är inte osynlig i en bruksort och IQn ligger redan något snäpp lägre om du är och nosar i den miljön med 5000 boende..
2013-07-23, 06:09
Medlem
IT-Smurfens avatar
http://minfil.org/hc38c7bdb9/253305_645827015433226_1880439137_n.jpg

Vet ej om bilden finns in tråden innan, kan detta vara fd Top Dogz Småland måntro?
2013-07-23, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-Smurfen

Vet ej om bilden finns in tråden innan, kan detta vara fd Top Dogz Småland måntro?

Nej, detta är det inte. Detta är Ante och Kicke på besök hos en gammal vän.

Men ni som en gång såg Twin peaks, är inte Ante lik dvärgen ?
2013-07-23, 09:50
Medlem
Citat:
http://minfil.org/hc38c7bdb9/253305_645827015433226_1880439137_n.jpg Vet ej om bilden finns in tråden innan, kan detta vara fd Top Dogz Småland måntro?
bilden finns i traden innan
har for mig att nagon kommenterade vasten
var kanske raggarvast/raggarpolare
information om raggarklubben finns ocksa langre bak
Senast redigerad av buckan 2013-07-23 kl. 09:59.
2013-07-23, 10:41
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:

Har det klargjorts om Ledarhunden Ante någonsin fick råd med en Tops Dog väst eller var det bara en Outlaws Probationary väst ( har för mej ha läst han hade en sån efter Gaffa åkt in ) eller ärvde han den när Gaffa satt?
2013-07-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Har det klargjorts om Ledarhunden Ante någonsin fick råd med en Tops Dog väst eller var det bara en Outlaws Probationary väst ( har för mej ha läst han hade en sån efter Gaffa åkt in ) eller ärvde han den när Gaffa satt?
Med tanke på att han inte lyckades pynta tågbiljetten så tvivlar jag på att han hade råd
med västen och dessutom verkar ingen ha noterat att att han skulle ha poserat i någon
TD väst vilket han garanterat skulle ha gjort om han ägde en sådan Angåenda prob västen
så var det nog hans egen faktist för kvällen när han blev knivhuggen så hade Gaffa med sig
sin probväst för att han skulle lämna den till Hallberg om jag förstått saken rätt men som
alla vet så slutade det med att Hallberg blev stucken men som det ser ut så
fick han iallefall tillbaka Gaffas probväst
2013-07-23, 15:32
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vexlof
Med tanke på att han inte lyckades pynta tågbiljetten så tvivlar jag på att han hade råd
med västen och dessutom verkar ingen ha noterat att att han skulle ha poserat i någon
TD väst vilket han garanterat skulle ha gjort om han ägde en sådan Angåenda prob västen
så var det nog hans egen faktist för kvällen när han blev knivhuggen så hade Gaffa med sig
sin probväst för att han skulle lämna den till Hallberg om jag förstått saken rätt men som
alla vet så slutade det med att Hallberg blev stucken men som det ser ut så
fick han iallefall tillbaka Gaffas probväst

Fel. Patchen, inte västen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in