2013-07-23, 00:43
Medlem
Någon som ni kan spikulera om till imorgon, varför skickar Ante denna gamla artikel till Joel som länk.

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9810/14/mcmord3.html
2013-07-23, 00:46
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Någon som ni kan spikulera om till imorgon, varför skickar Ante denna gamla artikel till Joel som länk.

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9810/14/mcmord3.html

Han kanske undrade om Tok-Joel kanske varit med i den klubben också?
2013-07-23, 00:46
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Som en vis man sa en gång "man kan inte lugga en skallig" har varken Gaffa eller Ante försäkringar så är det lycka till med att få ut några stålar...på sin höjd ett par tusingar från Brottsoffernämnden.

Det har den vise mannen jävligt rätt i. Kan se framför mig när pidder o hundarna samt ante får beskedet om inga pengar ,DOOH. Uppföljningen av denna soppan är fan intressantare än vilken film som helst. Vilken dramakomedi.
2013-07-23, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Undrar mer och mer om det var Antes inbundna sexuella frustration eller hånade han JJ???

Nej, läser man trafiken i rätt ordning så står det bortom allt tvivel att knull & fitt-sms skulle till Anna. Men pga ett 4dagars råborstande på Asses hemkörda så blev det svårt med destinationen eftersom han samtidigt smorde JJ med gangstertugg.
2013-07-23, 00:48
Medlem
Asså jag förstår att det finns brottslighet, allt i från organiserade gäng som drivs av vinst intressen och drar ihop mycket pengar till små kids som snattar.

Men har något någon som helst förklaring till dessa stollar? allt är ju totalt misslyckat är det ett skämt?

En barnrumpa som är på "rymmen" och tjänat ett par hundringar som vilket t om låginkomsttagare skrattar åt, fängelsedomar och knivar och bortlånade lägenheter.

Den här tråden är ett prakt exempel på "Hur du kastar bort ditt liv effektivast möjligast".

Hur stora är det här gangland? allt i från förorter till små bruksorter?
2013-07-23, 00:49
Medlem
Sitta och kissa gör ju även Smålandspresidenten, finns bildbevis
2013-07-23, 00:50
Medlem
Den där "inforcern" tok-joel och Jimmy J samt Hallberg i spetsen för Bad crew Småland...grabbarna grus som inte
ens får ihop slantar till medlemsavgifter å tågbiljetter "inforcern" sitter inspärrad på Udden och Jimmy J springer runt
i södertälje å bröstar upp sig i den mån han kan gentemot sånna som Bodensaren och Hallberg som nyligen vittnat i en rättegång efter att ha blivit huggen som en stucken gris

Det är en salig blandning i en å samma liga
2013-07-23, 00:51
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickShawn
Nej, läser man trafiken i rätt ordning så står det bortom allt tvivel att knull & fitt-sms skulle till Anna. Men pga ett 4dagars råborstande på Asses hemkörda så blev det svårt med destinationen eftersom han samtidigt smorde JJ med gangstertugg.

Tack för klargörandet, du anar inte hur svårt det är att hänga med dessa herrar...alla tvära kast genom åren.
Däremot undrar jag om det efter allt inte var Ante som såg rivmärken på ryggen när Gaffa fick fett på sylen...kan tänka mej att IT ansvariga Ante skött dokumentationen men byggt upp en frustration i att som mest få vira ett par sura string runt Tuppen innan han börjar dra i den.

Jaja nog om det...kanske dags för han att skaffa en App så han inte messar snubbar med ordet F*tta, han är ju onekligen glad för Appar har jag förstått.
2013-07-23, 00:56
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Asså jag förstår att det finns brottslighet, allt i från organiserade gäng som drivs av vinst intressen och drar ihop mycket pengar till små kids som snattar.

Men har något någon som helst förklaring till dessa stollar? allt är ju totalt misslyckat är det ett skämt?

En barnrumpa som är på "rymmen" och tjänat ett par hundringar som vilket t om låginkomsttagare skrattar åt, fängelsedomar och knivar och bortlånade lägenheter.

Den här tråden är ett prakt exempel på "Hur du kastar bort ditt liv effektivast möjligast".

Hur stora är det här gangland? allt i från förorter till små bruksorter?

Det är en ny era på gång och Gandland visade vägen; Oorganiserad brottslighet fortfarande en belastning för samhället men genererar fler tårar av skratt än av ledsamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Trampstampface
Sitta och kissa gör ju även Smålandspresidenten, finns bildbevis

Iofs hänger jag med ... han kanske ska sno en bli med ståplats nästa gång hahaha...Antar du menade den gigantiska bilstölden Ante och Gaffa genomförde...Krocka 5 bilar på 20 meter, måste va ett Smålandsrekord.
2013-07-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vexlof
Den där "inforcern" tok-joel och Jimmy J samt Hallberg i spetsen för Bad crew Småland...grabbarna grus som inte
ens får ihop slantar till medlemsavgifter å tågbiljetter "inforcern" sitter inspärrad på Udden och Jimmy J springer runt
i södertälje å bröstar upp sig i den mån han kan gentemot sånna som Bodensaren och Hallberg som nyligen vittnat i en rättegång efter att ha blivit huggen som en stucken gris

Det är en salig blandning i en å samma liga

Det var ju intriger på hög nivå om jag minns rätt så ville Tokudds-Joel kicka Ji* Strind*erg och Ante sa okej. Sen tog J*m kontakt med Ante och sa att Joel va knas och då sa Ante att vi kickar Token. Dessutom gav väl Ante klartecken till Ji*myJ att hota BodenJocke. Men som sagt det är svårt att hålla reda på all vändningar i denna Smålandstriad.
Ante nämnde ju att han fick plocka bort spindelnät från kuken, men han fick ju faktiskt också under en kort period prova på att vara spindeln i nätet.

Ja det var det bilsätet jag tänkte på.
Senast redigerad av Trampstampface 2013-07-23 kl. 01:03.
2013-07-23, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trampstampface
Det var ju intriger på hög nivå om jag minns rätt så ville Tokudds-Joel kicka Ji* Strind*erg och Ante sa okej. Sen tog J*m kontakt med Ante och sa att Joel va knas och då sa Ante att vi kickar Token. Dessutom gav väl Ante klartecken till Ji*myJ att hota BodenJocke. Men som sagt det är svårt att hålla reda på all vändningar i denna Smålandstriad.

Ja det var det bilsätet jag tänkte på.
Sen så gnällde Bodensaren över Jimmy's hot om att knulla hans familj
och då skulle väl Hallberg kicka Jimmy eller hur det nu var
2013-07-23, 01:06
Medlem
Ja också kallade sig Token Inforcer samtidigt som Ante gav titeln Enforcer till Ji*myJ
Senast redigerad av Trampstampface 2013-07-23 kl. 01:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in