Dags att omvärdera Antes insatser.
Så i min spikulativa gängbildning med Ante som president får jag ihop, följande personer.
Bad Crew / Småland
President Ante
Vice J*m Strindberg
"Inforcer" Joel Rapo
Jocke Boden
J*mmy Jensen
Det är ju verkliga personer allihop, inte undra på att Raffa såg rött.
Så mellan den 20130411
På sidan 113-114 FUP del 3 så får Jocke Boden lite problem, så då kopplar Ante in Joel Rapo "inforcern" som efter muck erbjuder sina tjänster. Ett mord hot vidarebefodras av Ante.
Hotet går till en kille som skall vara medlem i Mongols.
Sidan 115 Efter Antes besök i Malmö, erbjuder Pidder Ante billiga Träningskläder :-)
I samma veva som han blir vräkt och börjar leta ett hus som han skall bo i, tillika
klubblokal
Sidan 116 Skickar Ante ett meddelande om att man uppnått 5 medlemmar, någon som Joel värvat.
Sidan 119 Den 6:e medlemmen dyker upp. Och äntligen en enforcer.
Sidan 120 5 Klara medlemmar och 2 på väg in (Totalt 7, 8 med Ante)
Sidan 121 Här kommer ett meddelande om man ska patcha om till Mongols.
20130416
På fem dagar lyckas Ante värva flera verkliga medlemmar än Raffa, någon gång fått ihop samtidigt.
Vidare befordra ett mordhot mot Mongols medlem, stå beredd att patcha om till Mongols.
Bli vräkt, hamna i någon form av slagsmål med en vän, bli sams.
Föreslå att J*mmy robbar en langare på 3 lax, så J*mmy kan bli probate och fullvärdig inom 6 månader.
Nu måste jag fråga mig, är det så att Ante tog erbjudandet om billiga träningskläder från Pidder så hårt att han började agera.
Jag tror Ante, trodde att Pidder krävde att han skulle börja träna, när det nog handlade om att kränga dessa vidare och dra ihop lite fina slantar.
Kan en 40 plussare ha en sådan skräck att behöva röra på sig, att allt detta väckte en kreativ person.
Så vill du ha något utfört av Ante, skicka ett diet program, nästa gång
Edit Nu börjar jag förstå varför Joel har så många konton, han kan inte ha ständig kontakt med dom övriga i gänget, i inkorgen kanske dom patchat om.
För som alla vet så går fd Gangland medlemmarna Ante och Joel från Gangland, till Outlaws, är på väg mot Mongols men slutar som Top dogz.
Kanske ska omvärdera Joel också, han ligger steget före alla oss