Citat:
Ursprungligen postat av
CB1
Testar 2-mmc ikväll! Återkommer med rusrapport.

Hur gick det för dig?
Jag kan tänka mig lite av 2-MMC:s effekter. Genom att kolla på positionerna av metyl-staplarna. I det här fallet tänker jag på 2-metyl kontra 4-metyl.
Te.x: Om man utgår från fluoro-amfetaminerna där 2-FMA har ett väldigt subtilt, långt, avslappnat/"laidback", skönt välmående och välbalanserat rus. Dvs så känns det inte så neurotoxiskt om man jämför med den 4-metylerade fluoro-amfetaminen, 4-FMA. 4-FMA tycker jag känns som en betydligt mer neurotoxisk amfetamin-analog. Hård rush, lite skevt, påfrestande rent kroppsligt, mer euforiskt och man känner sig mycket snabbt bränd på det. Detta är min uppfattning i alla fall och jag har erfarenhet av båda. Jag gillar då 2-FMA betydligt mer då det känns nyttigare och mer balanserat. Sånt är ju högst personligt beroende på vad man gillar.
Då kanske det går att jämföra katinonen 2-MMC med 4-MMC på liknande sätt??
Så en chansning är att 2-MMC ger ett betydligt lugnare rus, lite längre rus, mer balanserat med frisättningen av dopaminet och serotoninet jämfört med 4-MMC som kanske är mer pushigt, kortvarigt, mer neurotoxiskt, skevare, ger mer eufori osv.. Tror ni att det är en rimlig jämförelse?
Edit: Som sagt bara antaganden! Det kanske fungerar på ett heeelt annat sätt!
Mvh