Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-07-22, 23:09
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Testar 2-mmc ikväll! Återkommer med rusrapport.
Hur gick det för dig?

Jag kan tänka mig lite av 2-MMC:s effekter. Genom att kolla på positionerna av metyl-staplarna. I det här fallet tänker jag på 2-metyl kontra 4-metyl.

Te.x: Om man utgår från fluoro-amfetaminerna där 2-FMA har ett väldigt subtilt, långt, avslappnat/"laidback", skönt välmående och välbalanserat rus. Dvs så känns det inte så neurotoxiskt om man jämför med den 4-metylerade fluoro-amfetaminen, 4-FMA. 4-FMA tycker jag känns som en betydligt mer neurotoxisk amfetamin-analog. Hård rush, lite skevt, påfrestande rent kroppsligt, mer euforiskt och man känner sig mycket snabbt bränd på det. Detta är min uppfattning i alla fall och jag har erfarenhet av båda. Jag gillar då 2-FMA betydligt mer då det känns nyttigare och mer balanserat. Sånt är ju högst personligt beroende på vad man gillar.

Då kanske det går att jämföra katinonen 2-MMC med 4-MMC på liknande sätt??

Så en chansning är att 2-MMC ger ett betydligt lugnare rus, lite längre rus, mer balanserat med frisättningen av dopaminet och serotoninet jämfört med 4-MMC som kanske är mer pushigt, kortvarigt, mer neurotoxiskt, skevare, ger mer eufori osv.. Tror ni att det är en rimlig jämförelse?

Edit: Som sagt bara antaganden! Det kanske fungerar på ett heeelt annat sätt!

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2013-07-22 kl. 23:56.
Citera
2013-07-22, 23:23
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hur gick det för dig?

Mvh

hoppas verkligen han inte trollar och att han faktiskt testar 2-mmc vill höra något om den. har hittat vart jag kan köpa det men jag är för feg för att agera försöks kaning nr 1 haha
Citera
2013-07-22, 23:41
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
hoppas verkligen han inte trollar och att han faktiskt testar 2-mmc vill höra något om den. har hittat vart jag kan köpa det men jag är för feg för att agera försöks kaning nr 1 haha
Nej, trollar han så ollar ja han!

Jag skulle våga prova den faktiskt Helt klart. Det känns som att 2-MMC kan vara mer likt Metkatinon än mephedrone. Jag har bara på känn att det är nyttigare än 4-MMC helt enkelt. Vilket i och för sig kan betyda att det är en tråkigare substans? Fast vet inte Det är en intressant substans i alla fall

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2013-07-22 kl. 23:44.
Citera
2013-07-22, 23:47
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Nej, trollar han så ollar ja han!

Jag skulle våga prova den faktiskt Helt klart. Det känns som att 2-MMC kan vara mer likt Metkatinon än mephedrone. Jag har bara på känn att det är nyttigare än 4-MMC helt enkelt. Vilket i och för sig kan betyda att det är en tråkigare substans? Fast vet inte Det är en intressant substans i alla fall

Mvh

Dom som vill testa får ju maila någon av dom stora försäljarna och föreslå att dom ska ta in den
Citera
2013-07-22, 23:51
Medlem
Men fasiken, nu vill jag höra från kaninen!
Citera
2013-07-22, 23:54
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Dom som vill testa får ju maila någon av dom stora försäljarna och föreslå att dom ska ta in den
Jaha Redan gjort!
Citera
2013-07-23, 23:43
Medlem
Menneeh.. "kanin kanin kanin" ??? !!!
Citera
2013-07-30, 01:10
Medlem
Citat:
Hur gick det för dig?

Jag kan tänka mig lite av 2-MMC:s effekter. Genom att kolla på positionerna av metyl-staplarna. I det här fallet tänker jag på 2-metyl kontra 4-metyl.

Te.x: Om man utgår från fluoro-amfetaminerna där 2-FMA har ett väldigt subtilt, långt, avslappnat/"laidback", skönt välmående och välbalanserat rus. Dvs så känns det inte så neurotoxiskt om man jämför med den 4-metylerade fluoro-amfetaminen, 4-FMA. 4-FMA tycker jag känns som en betydligt mer neurotoxisk amfetamin-analog. Hård rush, lite skevt, påfrestande rent kroppsligt, mer euforiskt och man känner sig mycket snabbt bränd på det. Detta är min uppfattning i alla fall och jag har erfarenhet av båda. Jag gillar då 2-FMA betydligt mer då det känns nyttigare och mer balanserat. Sånt är ju högst personligt beroende på vad man gillar.

Så en chansning är att 2-MMC ger ett betydligt lugnare rus, lite längre rus, mer balanserat med frisättningen av dopaminet och serotoninet jämfört med 4-MMC som kanske är mer pushigt, kortvarigt, mer neurotoxiskt, skevare, ger mer eufori osv.. Tror ni att det är en rimlig jämförelse?

Mvh

Exakt min analys.
Kolla graferna i PDF'n de är mer lika 3-mmc än 4-mmc, men har vissa unika egenskaper.
Citera
2013-07-30, 11:05
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Exakt min analys.
Kolla graferna i PDF'n de är mer lika 3-mmc än 4-mmc, men har vissa unika egenskaper.
Hmm intressant

Det ska kollas upp!
Citera
2013-08-10, 14:52
Bannlyst
Vad hände med beta testaren, dog han eller?

Förövrigt så är detta den mest intressanta lagliga RCn på marknaden.
Citera
2013-08-10, 14:56
Bannlyst
Citat:
Hur gick det för dig?

Mvh

Hoppas att detta inte stämmer, för om det stämmer så kommer detta antagligen vara en riktigt skit substans.

Så mycket som det skiljer från 4-mmc och 3-mmc, ska 2-mmc vara ännu lugnare, ja då är det knappt värt en 100ing per gram. Med tanke på hur dåligt 3-mmc är så låter det ju inte som att 2-mmc är något att hänga i granen....

Finns inte 5-mmc? Snäppet ovanför mephedron. Det där hade ju varit intressant...
Citera
2013-08-10, 15:38
Medlem
NyfikenOptimists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Finns inte 5-mmc? Snäppet ovanför mephedron. Det där hade ju varit intressant...

Nix, "5-mmc" är bara ett (felaktigt) sätt att skriva 3-mmc på kemiska.
På samma sätt skulle "6-mmc" egentligen betyda 2-mmc.
Detta har att göra med hur kolatomerna i ringen numreras och att man ska välja alternativet med lägst siffra - kolla gärna strukturformlerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in