Citat:
Ursprungligen postat av
Mordum87
Vilken tycker folket är den bättre Alien måntro?
Instämmer med de som tycker den första är den bästa. Gillar samtliga av de tre första fast fyran klickade inte för mig.
Citat:
Sen är jag rätt sugen på att se filmen "The Time Machine" från 2002, som helt gått mig förbi men som jag sett prisas här och där på nätet. Någon som sett den och kan ge ett omdöme?
Jag skulle föreslå att du ger dig i kast med originalet först:
http://www.imdb.com/title/tt0054387/?ref_=fn_al_tt_2 . Jag prisar ingen av dem fast det är underhållande filmer. Remaken tillför inte något vettigt alls från originalet om jag minns rätt.
Citat:
Och SEN.. har jag helt missat "Twelve Monkeys".. eller ja missat.. jag har vetat om dess existens sen den kom, men aldrig tagit mig tid att se den då jag ständigt hör att den är dålig. Vad tycker folket?
En av mina absoluta favoritfilmer inom sci-fi-genren. Både Brad Pitt och Bruce Willis är utmärkta i den. Hör mest positivt om den på Flashback i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
McNutty
Hur var den? Har du sett trean? Det är nog den sämsta skräckfilmen jag har sett.
Jag var riktigt trött efter en hård helg och svårigheter att somna innan jobb idag så somnade mitt i. Gör ett nytt försök imorgon och följer upp med trean i samma vända då