2013-07-21, 11:58
Medlem
Känner igen massvis med folk på bilderna och i vännerlistan, halv tveksamma människor som åtminstonde en bråkdel av dem lever lite low life.. Droger etc..
Citera
2013-07-21, 11:59
Bannlyst
Kan någon länka till grabbarnas FB?
Citera
2013-07-21, 11:59
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groggen10
Känner igen massvis med folk på bilderna och i vännerlistan, halv tveksamma människor som åtminstonde en bråkdel av dem lever lite low life.. Droger etc..

Länka gärna facebook.
Citera
2013-07-21, 12:00
Medlem
Drinis avatar
Min vän som kände BO bra är också vän med 28åringen. Ska fråga honom om det går att få tag på 28åringen, svarar han är han ju inte gripen men måste ju säga att adressen m.m verkar stämma misstänkt bra.
Citera
2013-07-21, 12:01
Medlem
Tryckt bort, men H.E står med vit mössa och ryggen mot kameran på hans foto

Den andra har jag inte hittat, tror mig ev veta vem de är, men är de han jag tror så hittar jag ingen facebbok på han.
Citera
2013-07-21, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valacken
28-åringen har även BO:s syster som vän på fb.

Kan det möjligen ha varit så att BO skulle sova över hos killarna som uppenbarligen var hennes kompisar men att hon under morgontimmarna hamnade mitt i någon form av knarkuppgörelse. Någon som kom för att driva in en skuld av killarna? Hon kan ha blivit skitskraj och försökt ta sig därifrån springandes. Kanske var hon jagad och kanske blev hon beskjuten under vägen, därav skottet i fönsterrutan som var missriktat. Kanske hon flydde på cykel och blev förföljd av GM som inte ville ha ett utomstående vittne till indrivningsförsöket..... Hon kanske t o m hotat med att gå till polisen.....
Citera
2013-07-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groggen10
Tryckt bort, men H.E står med vit mössa och ryggen mot kameran på hans foto

Den andra har jag inte hittat, tror mig ev veta vem de är, men är de han jag tror så hittar jag ingen facebbok på han.

https://www.facebook.com/h*mpus.eriksson.3766
Citera
2013-07-21, 12:05
Medlem
Omarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Kan det möjligen ha varit så att BO skulle sova över hos killarna som uppenbarligen var hennes kompisar men att hon under morgontimmarna hamnade mitt i någon form av knarkuppgörelse. Någon som kom för att driva in en skuld av killarna? Hon kan ha blivit skitskraj och försökt ta sig därifrån springandes. Kanske var hon jagad och kanske blev hon beskjuten under vägen, därav skottet i fönsterrutan som var missriktat. Kanske hon flydde på cykel och blev förföljd av GM som inte ville ha ett utomstående vittne till indrivningsförsöket..... Hon kanske t o m hotat med att gå till polisen.....
Bra tryck i skjutvapnet om kulan gick in i en ruta 5 km därifrån.
Senast redigerad av Omarsel 2013-07-21 kl. 12:09.
Citera
2013-07-21, 12:06
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpa81
Tror jag hittat huset. Är Utmarksvägen 3B.

http://tinypic.com/r/2cse3ax/5

Såg att ni sett det också.. Men det är bildbevis..

Bra jobbat där
Citera
2013-07-21, 12:08
Medlem
Ligger Måttgränd på vägen mellan tågstationen och Utmarksvägen?
Citera
2013-07-21, 12:09
Medlem
Antabus12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda

Eller så kanske de skulle ligga, men hon tyckte GM hade för liten snopp. Han blev arg, jagade henne, blev less och orkade inte springa mera, tog fram pistolen och sköt.
Är mycket stor sannolikhet att det var detta som hände...
Citera
2013-07-21, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valacken
Ligger Måttgränd på vägen mellan tågstationen och Utmarksvägen?

Absolut inte.
Tänk att du har centrum(tågstationen), ca 1 km bort från den har du utmarksvägen/haga och typ 3-4 km till i nästan samma rikning måttgränd/ersboda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in