2013-07-21, 00:52
Medlem
Skulle inte slynan på dop på lördag enligt instagram?
Kan ju ha varit i annan stad, vilket förklarar varför hon var vid stationen.

Frågan är varför någon ogillade henne så hårt?
Citera
2013-07-21, 00:54
Medlem
Eve Andersson 13 minuter sedan
Hej Lill Erik. Känner du dig stor idag, då en av de som "gillar" denna video igår sköt en 20 årig flicka till döds? Btw, hon var arisk. Stolt? Eller vågar du ta avstånd här på youtube från sådana handlingar? Ja, GM var arisk han med.

http://www.youtube.com/watch?v=qZGjgWem4v4
Citera
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 27Slak
Skulle inte slynan på dop på lördag enligt instagram?
Kan ju ha varit i annan stad, vilket förklarar varför hon var vid stationen.

Frågan är varför någon ogillade henne så hårt?

Nä, jag fattar det som att BO var i Umeå i samband med ett dop skulle äga rum i närområdet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groggen10
Jag vet inte vad du snackar för skit om A. Tror inte du känner han, men hur som så är han inte ens i umeå

So? Han slår och våldtar ändå kvinnor och har stulit av en av mina vänner.
Han är inte snäll.
Citera
Medlem
Man kan se på GM så här:

1) Han hade tillgång till vapen (jägare, kriminell, polis)
a) Han mördade BO i ren affekt (psykos, droger, grovt kriminell/djupt störd)
b) Han planerade mordet (psykopat, grovt kriminell/djupt störd, försmådd fd partner med psykisk problematik)

2) Han hade inte tillgång till vapen (vem som helst)
a) Han mördade BO i ren affekt eftersom han av en slump råkade snubbla över ett vapen i sitt vredesutbrott (psykos, fd partner, vem som helst)
b) Han skaffade sig ett vapen enbart för att mörda BO (psykopat!)

Jag tror att alernativ 1 är mer troligt än 2 eftersom man sällan bara råkar snubbla över ett vapen vid exakt rätt tidpunkt och att riktiga psykopater ändå är rätt sällsynta. Och av alternativ 1 är a mer troligt eftersom det är vanligare. Jag har svårt att tänka mig att en normal ung dam frivilligt skulle umgås med psykopater eller andra gravt störda individer.

Alltså tänker jag mig att det antingen måste röra sig om antingen en person i hennes bekantskapskrets med tillgång till vapen och med ett labilt psyke eller en främling med en akut psykos eller under drogpåverkan som tyvärr bara råkade korsa vägar med BO av en slump.
Citera
2013-07-21, 00:55
Medlem
Ritz04s avatar
Kanske har dom fått upp något spår efter GM eftersom man inte skickar en polishelikopter för en rattfylla
då det kostar 50 000kr/Tim

http://www.vk.se/939190/helikopterinsats-i-asele

Vet att det är marknad där men endå.
Citera
2013-07-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Det räcker med en asterisk (eller puck eller vad du nu har satt in istället) -- och gärna ett efternamn till det med en asterisk slash puck så att man kolla upp upp vem du snackar om.

Den stackaren är som sagt inte ens i Umeå så jag tycker av respekt för hans sörjande att ni kanske ska lämna han utanför detta.
Citera
2013-07-21, 01:01
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groggen10
Den stackaren är som sagt inte ens i Umeå så jag tycker av respekt för hans sörjande att ni kanske ska lämna han utanför detta.

OK, men varför nämner den andra användaren honom i denna tråd då? Han måste ju rimligen i alla fall vara nära bekant med BO, med tanke på vad du skriver. Hans sorg blir väl varken större eller mindre av att man ger lite bättre ledtrådar?
Citera
2013-07-21, 01:01
Medlem
BuzzMeekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlopy
Hej Lill Erik. Känner du dig stor idag, då en av de som "gillar" denna video igår sköt en 20 årig flicka till döds? Btw, hon var arisk. Stolt? Eller vågar du ta avstånd här på youtube från sådana handlingar? Ja, GM var arisk han med.

Är signaturen Skuggfan den misstänkte mördaren....
Citera
2013-07-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlopy

Denna användare måste hon mena:http://www.youtube.com/user/skuggfan
Citera
2013-07-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzMeeks

Ja efter det jag hittade så verkar det så....
Citera
2013-07-21, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzMeeks

Baserat på vad?

Kan det vara ett brott med rasistiska förtecken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in