2013-07-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Då var man tillbaka efter en lång "semester"... Händer mycket i Raffa världen minst sagt och det har tagit mej två dagar att plöja igenom det jag missat, och då har jag inte ens börjat läsa FuP/ Domar och liknande.

Att Ante lär få se något skadestånd betvivlar jag starkt, man kan ju inte lugga en skallig och tvekar på att våran lilla kisse-nisse orkar söka hos kronkalle varje år och inte minst betala avgiften. Sen kan han ju söka hos brottsoffermyndigheten men dom följer inte Rättens sättning av ersättningskrav och även förutsatt att han inte har en försäkring som kan tänkas ge något, att Gaffa inte har försäkring tar jag för självklart.

Men nog om den biten, även om tråden har varit en mix av tragik och komedi..man får väl säga att det följt vartannat som höger och vänster testikel i en pung så är ju detta på ett sätt tragiskt samtidigt som man inte är ett dugg förvånad.

Som vissa här försöker få det att se ut så har inte Flashback ära i Gaffa's utveckling han hade ett gediget CV innan och en utvecklingskurva som pekade rakt uppåt. Vi som följt tråden sen start och de Domar som medföljt denna följetång har ju även sett att Ante haft chansen att vika av, så lite får man ju torka det arsle man skiter från.

Det "roliga" är ju att se hur Ante förklarar att han går från ett gäng till ett annat för att han ville ifrån Raffa, det är ju som att istället för att skjuta sej med en revolver så tar man istället en pistol.

Annars var det kul att se någon saknat mej så pass att han reggade ett konto och försökte få det se ut som mej, kul för dej!
Tillika den som rapade om att "Raffa minsann inte var med i OMC för det hade han fått från säker källa" dags att sluta snacka kanske

Ska se när jag orkar tömma min inbox, den var som visst full....har ju inte haft tillgång till kontot så att säga...eller har jag bara inte orkat logga in, vem vet

Men hittade dels ett par nostalgibilder samt att jag ser Flashback detektiverna funnit hojen han lämnade VV på en snöig November natt efter att ha spöat Sonny Samhal vad han nu hette egentligen.

Raffa early days: http://minfil.org/Y0z2cbb7b9/FOTTOT.jpg

Emmaboda klubblokal: http://minfil.org/b301c6b7bc/Emmaboda_gandland_strippst_nger.jpg

Hojen han lämnade VV på efter Samhal misshandeln: http://minfil.org/ee00c2bdb0/OMC_Raffa.jpg

Bra jobbat av de som orkat dra fram papper och inte minst filmsnuttarna, så nu kan spikulationerna fortgå!!
Härligt att du e tillbaka dallas

Det är med en tår man konstatera att det kommer dröja innan vi får ta del av häftiga storys från användare med olika 123 nicknames

Men är sagan igentligen slut? Nja skulle nog säga att vi är inne på ett nytt kapitel bara typ "Chapter II: Raffa Pancamo - Doing hard time"

nåja vi får helt enkelt spikulera vidare hur det går för JACKORNA
2013-07-19, 23:00
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Förvisso OT men tänkte DIREKT på Raffa när jag såg denna fantastiska annons
http://www.blocket.se/vi/48004159.htm

Säljaren gör det hela lite intressant också, det är ju tjockisen från Firman Boys.
2013-07-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
jag beskrev personligen, anses vara en personlighet bland andra i sverige
psykopati anses vara en foraldrad benamning i sverige, o vi har sett ett exempel pa att det kanske inte ar sa dumt anda
forresten, skrev inte du att du skulle emigrera om han inte domdes till psykvard?
kan ha fel
vem vann gissningstavlingen?

JAG hade rätt om Stoffe och jag skriver numera från Finland. Så fort Raffa sitter på psyk så kommer jag tillbaka och irriterar alla jävla hardcore biffkriminella som inte kan skilja en bula i pannan från en påse ravioli.
Senast redigerad av NosaCastro 2013-07-19 kl. 23:43.
2013-07-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
JAG hade rätt om Stoffe och jag skriver numera från Finland. Så fort Raffa sitter på psyk så kommer jag tillbaka och irriterar alla jävla hardcore biffkriminella som inte kan skilja en bula i pannan från en påse ravioli.
Haha fan vad du påpekar om att du hade rätt angående Åkerblom
Mr viktigpetter
2013-07-20, 00:23
Medlem
CutUups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls

Annars var det kul att se någon saknat mej så pass att han reggade ett konto och försökte få det se ut som mej, kul för dej!
Tillika den som rapade om att "Raffa minsann inte var med i OMC för det hade han fått från säker källa" dags att sluta snacka kanske

.nu kan spikulationerna fortgå!!

Jo,det var en lustiger figur,utan 123 dock.Jag tyckte att språket inte riktigt gick åt ditt håll.det blev ett djävla gnäll när detta påpekades.Det modererades hej vilt om jag inte minns helt fel
Välkommen tillbaka.
2013-07-20, 00:38
Medlem
fewdollarss avatar
Det är ju tamejfan helt sinnessjukt hur Ralf kan ljuga och hitta på såsom han gör. Helt jävla sinnessjukt. Det är ju helt uppenbart för oss andra att Ralf är helt ensam i sin lilla klubb.
Han är ju uppenbarligen störd. Om han inte får rättspsykriatisk vård så vettefan alltså...
2013-07-20, 00:48
Medlem
fewdollarss avatar
"Den tatuerade mannen hängde sig över målsägande och högg honom i axeln,
de drog av hans tröja och de höll även på att dra av hans byxor."

Haha fan inte för att man ska spikulera så mycket men låter ju som en gayland rape var påväg att ske precis utanför resturangen? fyfan!
2013-07-20, 00:57
Medlem
fewdollarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Nu har han huggit Piss-Ante vilket nog borde vara någon slags gräns..

någon vänlig själ som kan bifoga länken till bilder på misshandeln, knivskärningen?
2013-07-20, 00:58
Medlem
Är raffa smygbög? Vad fan skulle han dra av brallorna på offret för annars??
Senast redigerad av Dart380 2013-07-20 kl. 01:01.
2013-07-20, 01:02
Medlem
fewdollarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Är raffa smygbög? Vad fan skulle han dra av brallorna på offret för annars??

han skulle väl ta han på pungen som vargas gör med alla sina dödsfiender. inom gangland kallas det ball-touch of death och är inget man tar lätt på!
2013-07-20, 01:32
Medlem
Är det någon anstalt som saknar sitt exemplar, av the Ralf story ��.

Detta är natt personalens sätt att hålla sig vaken ��.

Nu måste gangland ha slagit knut på sig själv. Eller finns det en fortsättning ?

En galen historia, gone insane ��
2013-07-20, 01:43
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Är det någon anstalt som saknar sitt exemplar, av the Ralf story ��.

Detta är natt personalens sätt att hålla sig vaken ��.

Nu måste gangland ha slagit knut på sig själv. Eller finns det en fortsättning ?

En galen historia, gone insane ��

Är det praxis att man begär ut pappren på kåken eller är det en myt?
iof brukar gandland ha med sig papprerna på fester bland stipstonger och basebolsrack mellan
rivmärkern på ryggen!!!
fear daloc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in