2013-07-19, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LanceH
"Hittade" thaimassage för ca 5 månader sen och har sen dess besökt 12 olika salonger i göteborg. Söker efter unga,vackra massöser men får bara gamla tanter. Har kikat runt på salongerna men har öht inte sett nån ung och vacker. Jag är inte ute efter extratjänsterna utan ser massagen som lite småerotisk och den känslan infinner sig inte utan en vacker massös som ser ut som 20år.

Några tips på typ av salong jag skall leta på? Ekonomin börjar bli lite ansträngd......
7

Äh lägg ner ansiktet i kudden och njut när du ligger på mage. På rygg ska du hålla ögonen stängda och be dem släcka ner så gott det går. De lite fulare ger bäst massage.
Citera
2013-07-19, 12:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
7

Äh lägg ner ansiktet i kudden och njut när du ligger på mage. På rygg ska du hålla ögonen stängda och be dem släcka ner så gott det går. De lite fulare ger bäst massage.

Mackan är alltid läsvärd! Helt klart min favorit
Senast redigerad av KungensFrilla 2013-07-19 kl. 12:47.
Citera
2013-07-19, 13:14
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Mackan är alltid läsvärd! Helt klart min favorit

instämmer
Citera
2013-07-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Hur är det thaimassagesalongerna i er närhet? Slår de igen nu när Sverige tar semester eller har de öppet och det blir lättare att få lättklädda massöser i sommarvärmen?

Min erfarenhet är att damerna brukar åka till Thailand andra tider på året.

Semesterstängt har jag aldrig varit med om. Inte att det bommar under längre tid. Någon dag "gone fishing" har hänt.

Snarare som du säger, fler yngre tjejer som är lättklädda och nybörjare så perfekt om man gillar sådant under sommaren. Lätt att få tid mitt på dagen också. Inte ovanligt att de har sommarkampanjer med lägre pris.

Idag ska jag prova en för min ny salong i en välbekant lokal

Vi höres
Citera
2013-07-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
7

Nej fan, funkar inte för mig.

Ingen göteborgare som kan peka mig åt rätt håll?
Citera
2013-07-19, 20:32
Medlem
Finns det något ställe där man kan få massage+avsugning i Stockholm? Tack på förhand.
Citera
2013-07-19, 20:39
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huznme
Finns det något ställe där man kan få massage+avsugning i Stockholm? Tack på förhand.
Nej.
Citera
2013-07-19, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Nej.

Elakt. Finns det något inte ställe? Då har man som rookie väldans otur.
Citera
2013-07-19, 23:37
Medlem
76jonass avatar
Jag har aldrig vart på thaimassage, har läst och bläddrat i denna tråden och hittat en del svar på vissa frågor men inte allt. Jag tänkte ev. göra ett första besök imorgon lördag, har spanat in en salong i närheten där jag har andra ärenden. Om jag dyker upp vid 12.00 behöver jag boka tid eller är det oftast lågtryck då? Jag har bara företagsmobil och vill inte riskera att den kopplas ihop med numret till en salong.

Vid ett första rookiebesök så har jag fattat att man väljer oljemassage, näckar och lägger sig med röva uppåt, utan handduk och sen? Brukar man bara ligga där och presentera sig och skaka hand? Eller säger man bara hej?

Om vi nu säger att jag lyckas få ett erbjudande om HE, hur funkar prissättningen? Är det samma tjafs som i thailand man får ett pris som är helt i det blå som sedan ska prutas ner i källaren eller är det ok från början?

Som vi alla vet är köpesex förbjudet i sverige, men om vi låtsas att jag har en liten motionsövning med tösabiten och kommer i gummit, vart tar det vägen? Gör ni en knut och lägger det i fickan, slänger det i papperskorgen eller vart tar det vägen? Det är ju prima bevismaterial om fabror otukt hälsar på.

Sen har jag bara en liten fundering kvar, HE är ju något vi killar kan få, men erbjuds samma tjänster åt kvinnliga besökare?
Citera
2013-07-20, 07:43
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 76jonas
Jag har aldrig vart på thaimassage, har läst och bläddrat i denna tråden och hittat en del svar på vissa frågor men inte allt. Jag tänkte ev. göra ett första besök imorgon lördag, har spanat in en salong i närheten där jag har andra ärenden. Om jag dyker upp vid 12.00 behöver jag boka tid eller är det oftast lågtryck då? Jag har bara företagsmobil och vill inte riskera att den kopplas ihop med numret till en salong.

Vid ett första rookiebesök så har jag fattat att man väljer oljemassage, näckar och lägger sig med röva uppåt, utan handduk och sen? Brukar man bara ligga där och presentera sig och skaka hand? Eller säger man bara hej?

Om vi nu säger att jag lyckas få ett erbjudande om HE, hur funkar prissättningen? Är det samma tjafs som i thailand man får ett pris som är helt i det blå som sedan ska prutas ner i källaren eller är det ok från början?

Som vi alla vet är köpesex förbjudet i sverige, men om vi låtsas att jag har en liten motionsövning med tösabiten och kommer i gummit, vart tar det vägen? Gör ni en knut och lägger det i fickan, slänger det i papperskorgen eller vart tar det vägen? Det är ju prima bevismaterial om fabror otukt hälsar på.

Sen har jag bara en liten fundering kvar, HE är ju något vi killar kan få, men erbjuds samma tjänster åt kvinnliga besökare?
Nojja inte så mycket. Tjejerna vet vad dom sysslar med och kan sina saker. Kondomen tar dom hand om. Men du behöver knappast kondom om du bara ska ha en avrunkning, eller?

Prissättningen varierar. På vissa salonger är prisförslagen från massöserna helt åt helvete, på andra ligger dom på rimliga nivåer från början.

Du behöver oftast inte boka tid. I värsta fall får du vänta en stund.
Citera
2013-07-20, 07:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
Elakt. Finns det något inte ställe? Då har man som rookie väldans otur.
Hehe, har man tagit sig tid att läsa tråden borde man inte behöva ställa en så dum fråga.
Citera
2013-07-20, 08:40
Medlem
Fidelio69s avatar
Det ser ut som det kommit en del nya (alternativt minnesförlust eller lång inlärningskurva) som behöver lite vägledning. Så helt ödmjukt citerar jag mig själv!
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det verkar vara många som gör misstaget att ha kallingarna på här i forumet, trots att det stått om och om igen sedan forumets start hur man bäst gör för att sända rätt signaler om man vill ha mer än en massage. Här är en nybörjarguide:

1. Välj oljemassage och klä av dig helt naken, ja det omfattar även underkläder. Medan detta sker brukar massösen lämna rummet och ofta finns en liten handduk vid fotändan av madrassen/britsen. Vi återkommer strax till handduken.

2. Lägg dig på mage på madrassen/britsen och placera ditt organ (kuken/byxormen/penis etc) längs valfritt ben, du ska inte ha den pekandes uppåt under magen. Varför inte, kanske någon undrar, jo det är av två anledningar. Ett, för att när massagen går upp längs benen mot ljumskarna så kommer massösen att komma åt den och det är förstås en beröring som är skön och kan leda till erektion vilket förstås ger en tydlig signal att du gillar det hon gör. Två, det är inte speciellt skönt att ligga på den (oavsett om den är slak eller hård) samtidigt som massösen kanske sitter gränsle över dig och trycker ner dig i madrassen/britsen och knådar ryggen.

3. Hur gör man med handduken vid fotändan då? Här finns två skolor och jag tror ingen är fel. En del brukar lägga den lite slarvigt över rumpan och vänta på att massösen ska komma tillbaka, personligen brukar jag skjuta den lite åt sidan och invänta henne naken. Då ser hon tydligare att jag inte är blyg av mig och då kan hon själv avgöra om hon vill använda den under massagen. Att vara helt naken under hela oljemassagen är förstås trevligt och verkligen visar att jag är öppen för förslag.

4. Nu kommer massösen tillbaka och det trevliga kan börja. Följer man punkt 1-3 under förutsättning att detta inte är ett väldigt seriöst ställe så kommer du garanterat att få frågan om du vill ha något extra så länge du inte luktar illa (be om en dusch innan i fall du känner sig unken), är otrevlig eller allmänt psykopatmaterial. Var trevlig mot tjejerna och visa respekt, utan dem skulle du kanske få sitta hemma och runka

Något som ofta diskuteras här är priset för extratjänster. I brist på statliga eller EU-anpassade regler ger jag er mina egna "two cents" i ämnet:

Ett simpelt oengagerat handjobb utan några nakna bröst eller klämmande från din sida på hennes kropp endast är värt 200 SEK, 300 SEK om hon verkligen är snygg och man i kåtdimman inte kan hindra sig, men där är verkligen gränsen.
300-400 SEK för ett handjobb där hon klär av sig överdelen och låter dig ta på brösten, kanske tom låter hon dig slicka på bröstvårtorna.
300-500 SEK, nu börjar det hända grejer. För detta pris är det fortfarande bar överkropp som gäller, men kanske bröstknull eller avsugning som står på menyn. Att jag skriver från 300 är för att man kan få dessa tjänster för mindre än 500 beroende på tjej, salong och förhandlingsläge. 500 SEK är däremot inget överpris anser jag själv och unnar henne det.

500 SEK och upp. Ja, för body to body, boom boom etc landar prislappen en bit över 500 SEK, kanske ett eller ett par tusen, så det är svårt att sätta någon norm för hur prisbildning bör se ut.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in