2013-07-19, 17:24
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
22/7... Jag som var inne i värsta flytet!

Jag fick det från någon sak jag såg på LoL, någon skrev "go back east" då de ansåg att nordic - east är sämre än west osv. Så det har blivit en sak jag använder mig av. Go back bronze bör du förstå.

Aha, du får helt enkelt ligga i solen ett par dagar. Lider faktiskt med dig, tycker det ska mer till för ban. Bara undrade om "go back to east" faktiskt var en hint till det du precis skrev. Fan vad lol om det nu är en grej. Nej bäst jag också flyttar till west där alla proffs spelar och nivån är så sjuuukt mycket högre, fanboys.
Citera
2013-07-19, 17:33
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Tribunal är verkligen patetiskt, varför ens ha ett system som kan orsaka att folk blir bannade då de inte förtjänar det?
Usch.
Du förtjänade det ju. Du pratar skit om andra, säger att de ska avinstallera spelet. Du smutskastar hela East servern också.

Spela inte oskyldig, vi ser ju vad du har skrivit. Om du inte kan behärska dina verbala förnedringar så ska du inte spela MOBA spel, inte FPS spel för den delen heller.
Citera
2013-07-19, 17:54
Medlem
Incipios avatar
Jäklar, jag har ändå sagt typ easy till folk som varit uppkäftiga hela gejmet och kanske lagt till lite svordomar när jag förklarar vad folk gör för fel. Kanske ska sluta med sånt om man blir bannad för det..

Är det någon som vet varför Rekkles kan tävla med CW och inte Fnatic? Kul att det gick så bra för dom idag btw. SWEDEEEEEEEEN
Citera
2013-07-19, 17:56
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Jäklar, jag har ändå sagt typ easy till folk som varit uppkäftiga hela gejmet och kanske lagt till lite svordomar när jag förklarar vad folk gör för fel. Kanske ska sluta med sånt om man blir bannad för det..

Är det någon som vet varför Rekkles kan tävla med CW och inte Fnatic? Kul att det gick så bra för dom idag btw. SWEDEEEEEEEEN
CW spelar inte i LCS, vilket Fnatic gör. Man måste vara 17 år för att spela i LCS.
Citera
2013-07-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
CW spelar inte i LCS, vilket Fnatic gör. Man måste vara 17 år för att spela i LCS.

Ska tilläggas att han kommer gå med i Fnatic när han blir 17. Deras nya adc är bara temporär.

Han måste hålla sina nordiska fingrar varma när han ska stompa worlds!
Citera
2013-07-19, 18:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Ska tilläggas att han kommer gå med i Fnatic när han blir 17. Deras nya adc är bara temporär.

Han måste hålla sina nordiska fingrar varma när han ska stompa worlds!
Det är sagt så, ja, men det är ju absolut ingeting som är 110% säkert. Fnatic kan ju faktiskt behålla puszu, men det är nog rätt korkat när dem kan signa Rekkles.

Stompa worlds kommer han inte göra, men det går väll alltid hoppas.
Citera
2013-07-19, 18:22
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
Du fattar att det minsta toxic attityd blir punished? bannen ligger d'a'r den ska. Sen vart du varnad innan detta med plus att du fick chat restriction i 5 games.

Tycker att det är väldigt intressant det här, jag själv håller en relativt hög toxic-nivå emellanåt. Eller snarare: Går jag igång så går jag igång på riktigt. Ändå har jag bara blivit bannad en gång och det var för afking pre-lvl30.

Citat:
Tribunal är verkligen patetiskt, varför ens ha ett system som kan orsaka att folk blir bannade då de inte förtjänar det?
Usch.

Får jag bara fråga en sak - på vilka grunder fungerar inte Tribunal? För att du blev bannad pga toxic eller pga matcherna de byggde caset på? För av vad jag kan urskilja mellan raderna så är du förhållandevis toxic rent generellt men speciellt case 1 var bara löjligt att ta med.

Edit: Case 2 och 3 är väl nästan nog för att bli bannad dock.
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2013-07-19 kl. 18:26.
Citera
2013-07-19, 18:29
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Aha, du får helt enkelt ligga i solen ett par dagar. Lider faktiskt med dig, tycker det ska mer till för ban. Bara undrade om "go back to east" faktiskt var en hint till det du precis skrev. Fan vad lol om det nu är en grej. Nej bäst jag också flyttar till west där alla proffs spelar och nivån är så sjuuukt mycket högre, fanboys.

"Go back east" använder jag endast för jag tycker det är roligt, samt att det inte låter så kränkande.

Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Du förtjänade det ju. Du pratar skit om andra, säger att de ska avinstallera spelet. Du smutskastar hela East servern också.

Spela inte oskyldig, vi ser ju vad du har skrivit. Om du inte kan behärska dina verbala förnedringar så ska du inte spela MOBA spel, inte FPS spel för den delen heller.

Oj nämen är det inte ängeln som har talat? Du har nog aldrig svurit på ett spel eller sagt något kränkande till någon.
Hur kan jag bli bannad för att jag säger åt någon att avinstallera? Jävla småbarn som spelar det här spelet som tar åt sig saker som dessa. Smutskastar hela east servern? haha nej men nu får du väl ge dig

Då säger jag så här, har du svurit åt någon människa, sagt något kränkande till någon i verkliga livet så hoppas jag att du nu kommer sitta inne resten av ditt liv. Vistas inte bland folk för det är inte bra då du har svurit mot någon tidigare, patetiskt.

Citat:

Ibland är det svårt att hålla ilskan inom sig men ta det lite lugnt, du kan bli bannad av att skriva "gg" efter ett game.

LoL-communityn är hemsk och det är patetiskt vad folk reportar en för.
Citera
2013-07-19, 18:32
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Får jag bara fråga en sak - på vilka grunder fungerar inte Tribunal? För att du blev bannad pga toxic eller pga matcherna de byggde caset på? För av vad jag kan urskilja mellan raderna så är du förhållandevis toxic rent generellt men speciellt case 1 var bara löjligt att ta med.

Edit: Case 2 och 3 är väl nästan nog för att bli bannad dock.

Jag anser att Riot ska gå igenom allt, om de inte redan gör det så måste de göra det nu då folk trycker på "punish" hela tiden.
Jag anser att Tribunal inte fungerar för att det är för ojämnt, alltså, folk blir bannade för saker som de egentligen inte bör bli bannad för.

Case 1 4 och 5 ska inte vara med och jag anser att det ska krävas mer för att bli bannad.

Hellre fria än fälla
Citera
2013-07-19, 18:33
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Nej det förstod jag också men vad var det dom tävlade i innan dom drog igång LCS EU idag? Känns skumt i och med att han får tävla där med inte i LCS, är det USA som har satt reglerna eller?
Citera
2013-07-19, 18:38
Medlem
Citat:
Nej det förstod jag också men vad var det dom tävlade i innan dom drog igång LCS EU idag? Känns skumt i och med att han får tävla där med inte i LCS, är det USA som har satt reglerna eller?

Det är challenger serien. De kvalar för att få chansen att komma till lcs. Efter spliten kommer vinnarna ur challenger circuit ( tror det heter så) att få tävla mot de sämre lagen i LCS för att få en plats där.
Citera
2013-07-19, 19:06
Medlem
irkens avatar
Citat:
"Go back east" använder jag endast för jag tycker det är roligt, samt att det inte låter så kränkande.
Du tycker det inte är kränkade, men jag kanske tycker det är kränkade. Det är ungefär lite som med mobbning, bara för du och fem till tycker att ni inte mobbar en person så om han känner sig mobbad så är det ju faktiskt så. Att skriva "go back east or go to bronze 5" är kränkade, tro det eller inte.
I slutet så är det inte du som bestämmer vad du tycker är "ok" eller inte, utan det är den som blir utsatt. Det är ungefär som jag skulle misshandla en person och sen tycka att det är "okej" för jag tyckte inte det var så farligt.

Citat:
Oj nämen är det inte ängeln som har talat? Du har nog aldrig svurit på ett spel eller sagt något kränkande till någon.
Hur kan jag bli bannad för att jag säger åt någon att avinstallera? Jävla småbarn som spelar det här spelet som tar åt sig saker som dessa. Smutskastar hela east servern? haha nej men nu får du väl ge dig
Men nu är det inte frågan om vad han har gjort. Har en person mördat så rättfärdigar det inte dig att mörda heller. Men det har inte riktigt med saken att göra.

Att du säger åt någon att avinstallera betyder ju ungefär, i mina ögon, att du tycker han är otroligt dålig & att personen inte borde spela LoL ens. Småbarn är det väll inte, men det är väll jävligt tråkigt att få höra det?

Citat:
Då säger jag så här, har du svurit åt någon människa, sagt något kränkande till någon i verkliga livet så hoppas jag att du nu kommer sitta inne resten av ditt liv. Vistas inte bland folk för det är inte bra då du har svurit mot någon tidigare, patetiskt.
Men det är inte samma sak. Vad man gör i spelet som har sina regler, och vad som händer i verkliga livet är två villt skilda saker. Jag fattar inte riktigt ditt argument för det är så jävla konstigt argument.. men men.

Citat:
Ibland är det svårt att hålla ilskan inom sig men ta det lite lugnt, du kan bli bannad av att skriva "gg" efter ett game.

LoL-communityn är hemsk och det är patetiskt vad folk reportar en för.
Nej, man kan inte bli bannad för man skriver "gg". Att skriva "good game" är det verkligen ingeting fel på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in