Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
"Go back east" använder jag endast för jag tycker det är roligt, samt att det inte låter så kränkande.
Du tycker det inte är kränkade, men jag kanske tycker det är kränkade. Det är ungefär lite som med mobbning, bara för du och fem till tycker att ni inte mobbar en person så om han känner sig mobbad så är det ju faktiskt så. Att skriva "go back east or go to bronze 5" är kränkade, tro det eller inte.
I slutet så är det inte du som bestämmer vad du tycker är "ok" eller inte, utan det är den som blir utsatt. Det är ungefär som jag skulle misshandla en person och sen tycka att det är "okej" för jag tyckte inte det var så farligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Oj nämen är det inte ängeln som har talat? Du har nog aldrig svurit på ett spel eller sagt något kränkande till någon.
Hur kan jag bli bannad för att jag säger åt någon att avinstallera? Jävla småbarn som spelar det här spelet som tar åt sig saker som dessa. Smutskastar hela east servern? haha nej men nu får du väl ge dig

Men nu är det inte frågan om vad han har gjort. Har en person mördat så rättfärdigar det inte dig att mörda heller. Men det har inte riktigt med saken att göra.
Att du säger åt någon att avinstallera betyder ju ungefär, i mina ögon, att du tycker han är otroligt dålig & att personen inte borde spela LoL ens. Småbarn är det väll inte, men det är väll jävligt tråkigt att få höra det?
Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Då säger jag så här, har du svurit åt någon människa, sagt något kränkande till någon i verkliga livet så hoppas jag att du nu kommer sitta inne resten av ditt liv. Vistas inte bland folk för det är inte bra då du har svurit mot någon tidigare, patetiskt.
Men det är inte samma sak. Vad man gör i spelet som har sina regler, och vad som händer i verkliga livet är två villt skilda saker. Jag fattar inte riktigt ditt argument för det är så jävla konstigt argument.. men men.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Ibland är det svårt att hålla ilskan inom sig men ta det lite lugnt, du kan bli bannad av att skriva "gg" efter ett game.
LoL-communityn är hemsk och det är patetiskt vad folk reportar en för.
Nej, man kan inte bli bannad för man skriver "gg". Att skriva "good game" är det verkligen ingeting fel på.