2013-07-19, 03:18
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jo, en DS bor på Torvruka 430, men var det huset som brann?

Ja, fast bor och bor, iaf skriven där. Det finns en med samma namn som bor på Vargön.
Citera
2013-07-19, 03:20
Medlem
Har försökt att följa tråden och varit med på två sök men nu är det så många sidor så hänger tyvärr inte med . Vilken relation har de häktade till BO?
Citera
2013-07-19, 03:23
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Ja, fast bor och bor, iaf skriven där. Det finns en med samma namn som bor på Vargön.
Man kan bara vara skriven på en adress.
Citera
2013-07-19, 03:27
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gypsy007
Har försökt att följa tråden och varit med på två sök men nu är det så många sidor så hänger tyvärr inte med . Vilken relation har de häktade till BO?
Vet inte om hon känner/kände dom, men de är vänner till AJ, den som var hemma hos IF natten då hon försvann.
Citera
2013-07-19, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Trollhättans kommun hade år 2010 46457 invånare (http://sv.wikipedia.org/wiki/Trollh%C3%A4ttan). Men du väljer att tro att det bara finns WT, inavel och särbegåvade psykopater efter att ha följt diskussionerna kring 5-6 personer? Du kan nog lugnt utgå från att samtliga tätorter/samhällen/småbyar i landet har mer eller mindre exakt samma procentsats vad gäller andelen våldsamma psykopater. Vågar du alls gå utanför dörren för att ta dig till bilen???

55874 invånare (2013)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Trollh%C3%A4ttans_kommun
Citera
2013-07-19, 04:32
Medlem
Har hört från ett ex till AJ att han gjort lilla sinnesundersökningen vi iallafall ett tillfälle.

Men han har inte bedömts tillräckligt psykiskt sjuk för att han skulle dömas till vård istället iallafall.
Därmed inte sagt att han är frisk, för det kan en människa med hans meritförteckning knappast vara.
Citera
2013-07-19, 05:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Fel av mej, det var inte du som drog upp det sen länge nerlagda mc gänget Björnligan tidigare i tråden.

Med Wolfpack...Menar du då Brödraskapet ?
Eller finns det nån mer vargflock ?
Björnligan syftade väl på tjuvfamiljen i Duck Tales som alltid har flertalet olika planer för hur de ska lyckas stjäla Joakim von Ankas pengar men som alltid brukar sluta med att någon lämnar spår som gör att de åker fast.
Citera
2013-07-19, 07:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Hur länge hade Id* bott på Ö Margaretavägen? Några år var det väl? Tänkte på den här adressen som också dyker upp som bostadsadress för henne

http://goo.gl/maps/YuXnB
Ida har bott på Ö Margaretavägen sedan 2009-06-01, innan dess Tessingatan 1 A.
Citera
2013-07-19, 07:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pajk08
Det där med psykopat/ sociopat, dom har väl narcissistiska drag och många andra onda drag också, dom är uträknande, manipulativa ect..
Det är en personlighets störning dom lider av , går inte sätta en diagnos på dessa tyvärr
Den sociala koden funkar liksom inte, dessa lär sig av samhället och skådespelar hur man för sig i ord och handling när det handlar om godhet i livet, men känslomässigt så funkar dom inge bra när det uppstår nått som stör psykopaten
Och så har dessa en förmåga att hitta sitt nätverk genom människor som oftast mår psykiskt dåligt eller är lätt manipulerade, mm..
Oftast så finns det fler i psykopatens arvs eller släkt som även har denna personlighets störningen med, då det verkar som denne AJ är en sådan störning, efter allt man nu har läst här, så kan det ju möjligtvis finnas fler i hans släkte som har samma drag, hmm.
Jag kan ha fel fakta, men har just läst lite nu på nätet om psykopati, kalle_kanel...!
Hoppas dom hittar flickan snart! och att GM åker in på det där stället som man helst vill undvika tappa tvålen
I svenska fängelser så kan man tappa tvålen, våldtäkter är i princip obefintliga.
Jag har aldrig hört om någon som blivit våldtagen på ett fängelse faktiskt.
Ja, psykopat kan ha narcissistiska drag, men en narcissist kan inte ha psykopatiska drag.
Detta är fakta, har fått min vetskap från en erkänd psykolog som jobbat sen 80 talet.

Det finns likheter, båda är psykiska åkommor.
Det finns även asbergers som lär sig hur man ska agera i samhället, men det blir i princip alltid fel då dessa har blivit upplärda av tex föräldrar att man ska hälsa och vara artig, men dom kan hälsa mitt i ett samtal osv.

Angående psykopati och narcissism så kan det finnas i släkten, borde göra det nästan, och vad som framkommit i tråden så verkar det inte bättre än att mamman kan ha vissa slängar av något.

Har det kommit fram något om AJ's pappa? Vem är han?
Har TB någon psykisk åkomma? Enligt mig så har hon det, lite likt en schizofren.
Hon är glad men kan slå över på en bråkdel, för att sedan kunna skifta tillbaks på en annan bråkdel.
Mycket mycket konstig person.
Extremt osäker i sig själv, och väljer gärna någon som har/kommer förnedra henne.
Citera
2013-07-19, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Fel av mej, det var inte du som drog upp det sen länge nerlagda mc gänget Björnligan tidigare i tråden.

Med Wolfpack...Menar du då Brödraskapet ?
Eller finns det nån mer vargflock ?
Ja, det är dom jag menar.
Inte svårt att tro att AJ har kontakter där.
TB ansåg ju att hon va cool nog att skriva här, så hon kanske tror sig vara häftigare än AJ.
Hon tror åtminstone att hon har respekt från packet, men hon är i själva verket ingenting.
Hon har inget inflytande mer än att folk får glida in å ut ur henne.
Ingen självrespekt.
Är så otroligt sugen på denna fup, kommer bli intressant att få reda ut vissa frågetecken.
Synd att det kommer ta flera månader bara.
Citera
2013-07-19, 07:57
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Någon nämde ett ev BDSM intresse, var det AJ som hade det eller Id*??
Jag nämnde det, men jag har inte påstått att vare sig AJ eller I*a intresserar sig av detta. Dock delade jag med mig av min teori till Byxan81 i denna tråd, då han hade skrivit om sådana saker och han hade även skrivit en del som tydde på att han är bekant med kriminalitet och hur man gör sig av med bevismaterial. Efter att jag la fram min teori slutade han att skriva i tråden. Coincidence? I think not.
Citera
2013-07-19, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Är det någon som har tillgång till Aj:s facebook. Han har haft 2779st bilder, men idag har det ökat till 2780st. Eller kan det bero på något annat?
Tror man kan tagga bilder där, alltså sätta hans namn på nån bild så det ökar.
Han behöver alltså inte ha laddat upp den själv
Om detta stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in