2013-07-18, 23:45
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Är PT kriminell? Hon kanske ville ur det liv hon hade och därför pratade om att börja om med barnets far? Äh, jag vet inte, vill bara att hon hittas

Då dejtar man nog inte AJ om man vill komma ur det livet, men han var/är ju psykopat också så det har han nog kunnat manipulerat...
Senast redigerad av Greger65 2013-07-18 kl. 23:50.
Citera
2013-07-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Såklart, därför kallar sig många mc klubbar för "1%", betyder ungefär som så att de står utanför lagen

Det bästa vore naturligtvis om folk i Trollhättan kunde berätta mer om AJ och hans känningar.
Vad jag inte begriper är hur du långt bak i tråden kom in på det sen årtionden nerlagda och hisingebaserade gänget björnligan.

Förklaring ?
Citera
2013-07-18, 23:48
Medlem
bittermandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Har kikat på kartorna igen. Det kanske är för nära befolkade hus, Men bör kollas eftersom läget kan verka rätt.

Jag har fåglar som har bra koll på området, det ska nog kunna ordnas detta!
Citera
2013-07-18, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
det var ungefär så jag tänkte med, tycker det då låter lite konstigt att kanel-kalle skulle få göra det för ett inbrott.

är ganska säker på att AJ inte skulle klarat en sådan undersökning. så därför tror jag inte han gjort en trots sitt register.
Man får göra en undersökning för att åklagaren vill veta om han kan yrka på fängelsestraff eller vård.
Och helt säkert är det att jag åkte fast för ett inbrott, lite fort om brottet för att du ska få en syn.
vi ryckte bort dörren på en elektronikaffär med en bil.
Citera
2013-07-18, 23:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Men IF har von Willebrands sjukdom, åtminstone har det sagts så i tråden.
Den lindrigaste formen kan man t o m ha utan att det upptäcks förrän man är vuxen, eller inte alls.

Jaha ok då var det en miss från mig.
Citera
2013-07-18, 23:51
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jaha ok då var det en miss från mig.
Jag vet inte hur allvarlig IFs sjukdom är.
Citera
2013-07-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Ah okej, ska dra i lite trådar under natten och se vad jag kan göra åt saken under morgondagen. Själv har jag ett piss tråkigt jobb å sköta!

Be dem ta det försiktigt. Kolla om någon kan ev. varit i husen (de är två) men rör inget.
Citera
2013-07-18, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Det bästa vore naturligtvis om folk i Trollhättan kunde berätta mer om AJ och hans känningar.
Vad jag inte begriper är hur du långt bak i tråden kom in på det sen årtionden nerlagda och hisingebaserade gänget björnligan.

Förklaring ?
Förklara gärna själv vad du pratar om.
Ett nerlagt gäng?
Inget av gängen jag pratar om är nerlagda.

Vi vet att TB och AJ är goda vänner.
TB umgås med wolfpack.
Troligt är att TB och AJ festat en del med wolfpack.
Citera
2013-07-18, 23:53
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Tar man medicin för det så e det ungefär samma som för en icke blödarsjuk
För blod som lämnat kroppen? Hur är det när man inte medicinerat? Bra om du har källa eller berättar hur det vet också.
Citera
2013-07-18, 23:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Be dem ta det försiktigt. Kolla om någon kan ev. varit i husen (de är två) men rör inget.

Precis, jag ringde också till Lantmäteriet och det är en kvinna som äger fastigheten men är skriven på en co adress i Vänersborg och enligt min källa så ser det verkligen inte bebott ut och även om det hade varit en sommarstuga så nog fan hade man väl tagit fram lien isf. Kolla ev brunnar också. en chansning men bättre det än ingen alls ;-)
Citera
2013-07-18, 23:56
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis, jag ringde också till Lantmäteriet och det är en kvinna som äger fastigheten men är skriven på en co adress i Vänersborg och enligt min källa så ser det verkligen inte bebott ut och även om det hade varit en sommarstuga så nog fan hade man väl tagit fram lien isf. Kolla ev brunnar också. en chansning men bättre det än ingen alls ;-)

Och ta med en hund!
Citera
2013-07-18, 23:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

tycker du också det är värt att ta en titt där? Hon på Lantmäteriet bekräftade det du kunde konstatera, att det var två fastigheter på tomten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in