2013-07-18, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Ja, det sista du skriver är jag med på men det första, det är ju bara relevant om det har med själva försvinnandet att göra, annars inte.
Om syra skulle ha använts, så är detta grabbarna gm kan ha vänt sig till.
ÄVEN om inte syra har använts, så kan detta vara grabbarna som gm har vänt sig till.

TB kan vara kopplingen om inte redan gm kände dessa.
De flesta eller alla inblandade är nazister och rasister.
Citera
2013-07-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
vilken väg tog bilen då?
Citera
2013-07-18, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Vem säger det?
Jag.
Svenskar i allmänhet är fegisar. Får är tuffa.
Medans utlänningar ofta är lite tuffare.
Citera
2013-07-18, 23:13
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Om syra skulle ha använts, så är detta grabbarna gm kan ha vänt sig till.
ÄVEN om inte syra har använts, så kan detta vara grabbarna som gm har vänt sig till.

TB kan vara kopplingen om inte redan gm kände dessa.
De flesta eller alla inblandade är nazister och rasister.

Var AJ på god fot med detta wolfpack? Om det du skriver nu har med hennes försvinnande att göra så är det ju relevant och om du vet nåt kring detta så skriv gärna ut det eller tipsa polisen.
Om IF ropade varg så ofta som det sagts, var det i syfte att hon ville ha deras hjälp på nåt sätt eller att hon ropade som i ett sorts hot mot andra "akta er, jag ropar på varg om ni inte slutar upp" eller nåt.
Citera
2013-07-18, 23:13
Medlem
Greger65s avatar
Jag har ett litet frågetecken.... Är det bekräftat att pappan och P.H pratade med I*a och inte bara AJ???? Tycker det är lite skumt att BÅDA pratade med AJ...
Citera
2013-07-18, 23:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
vilken väg tog bilen då?
Fråga vittnet.
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Nu när du säger det så vill jag dra mig till minnes om att jag såg en mörkgrön S40 som kom körandes mot Östra Margaretavägen. Klockan kan ha varit runt 1.00/2.00 den 1/7.
Hen rättade sig till att det var natten till 30/6.
Citera
2013-07-18, 23:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Jag har ett litet frågetecken.... Är det bekräftat att pappan och P.H pratade med I*a och inte bara AJ???? Tycker det är lite skumt att BÅDA pratade med AJ...
Läs själv.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17080717.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab
Citera
2013-07-18, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Du kan ju tänka på hur många i detta land som har ett par domar i bagaget!
skulle nog bli dyrt för staten att undersöka "många" som du säger.

sitter du från Säter och skriver nu då?
Får man göra en psyk-undersökning för ett inbrott så.
Dyrt för staten? Ska man skratta nu? Är du seriös?
Får man ett gäng domar på sig så kan man mycket väl få göra psyk-undersökning, inte om du åkt fast sju gånger för några ringa brott.
De enda som bryr sig om att det blir dyrt för staten (buuhuu) är skattebetalarna, ingen annan.
Citera
2013-07-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Blev nyfiken på just den frågan, kanske lite ot, men om du vet kan du svara via pm.
Tar man medicin för det så e det ungefär samma som för en icke blödarsjuk
Citera
2013-07-18, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Var AJ på god fot med detta wolfpack? Om det du skriver nu har med hennes försvinnande att göra så är det ju relevant och om du vet nåt kring detta så skriv gärna ut det eller tipsa polisen.
Om IF ropade varg så ofta som det sagts, var det i syfte att hon ville ha deras hjälp på nåt sätt eller att hon ropade som i ett sorts hot mot andra "akta er, jag ropar på varg om ni inte slutar upp" eller nåt.
TB umgås med detta pack, och eftersom TB verkar svansa efter AJså kan jag mycket väl tänka mig att de är goda vänner.

Det sista du skriver, det va så jag uppfattade det först, att hon snackade om wolfpack utan att få göra det.
Då kan det lätt hända olyckor.
Citera
2013-07-18, 23:27
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
TB umgås med detta pack, och eftersom TB verkar svansa efter AJså kan jag mycket väl tänka mig att de är goda vänner.

Det sista du skriver, det va så jag uppfattade det först, att hon snackade om wolfpack utan att få göra det.
Då kan det lätt hända olyckor.

Hela den här nazistgrejen är way over mitt huvud och ska jag förstå detta får man ta ner det på riktigt basic nivå och det ska inte den här tråden belastas med tycker jag men att ropa på nåt utan att få göra det för då blir det lätt tråkigheter är inget jag greppar alls och risken är att jag kanske inte gör det alls för det är en värld som är riktigt långt ifrån min egen.
Ni som kan det här och fattar omständigheterna, snälla berätta för polisen det ni vet, tror eller anar, så att Id* snabbare hittas
Citera
2013-07-18, 23:29
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Läs själv.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17080717.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab

Självklart har jag läst detta....dockförlitar jag mig inte till tidningen till 100% men tack för dina länkar och snabbt svar :-)

Jag är själv tjej och har nog aldrig varit med om att min pappa har pratat med mina killar på telefonen om jag har en middag hemma...tycker det är konstigt men det kanske bara är jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in