2013-07-18, 22:07
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ingår styckning i kockutbildning?
Möjligtvis styckning av kreatur.
Citera
2013-07-18, 22:09
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Usch, jag får nästan känslan av att Id* liksom satt fast. Tänk om det var så att hon kände nån känsla av att ha fastnat och inte ha nåt val? AJ ville ha henne och han ville få sin vilja igenom och så ringer hon PT och allt går åt helvete
¨
men var det inte så att det blev först bråk mellan id* och PT och att sedan AJ tog telen?
låter konstigt att hon skulle ringa PT "som ett diskret rop på hjälp" för att sedan munhuggas med PT?
Citera
2013-07-18, 22:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Möjligtvis styckning av kreatur.
Människor och grisar är rätt lika anatomiskt. En person som kan stycka en gris kan också stycka en människa.
Citera
2013-07-18, 22:10
Medlem
Citat:
A.J är utbildad undersköterska och har han gått kockutbildning så lär det vara på samma ställe han fick sitt mc-kort på.
Citera
2013-07-18, 22:10
Medlem
Herrstorpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Jag har skrivit det innan. Jag tror att han blivit svartsjuk när PT ringde så sent. Hans sjuka hjärna trodde säkert att det var för PT ville ha sig ett ligg. Och då börjar han konfrontera id@ angående detta men hon tycker han var löjlig och ignorerade honom. Och då blev lilla AJ förbannad.

Det är ju svårt att uttala sig om personer som man inte känner, men min tanke är att AJ kan ha kört sitt bossande sätt och att IF har svarat upp, och gjort misstaget att förklara hur bra kille och pappa PT är, och sedan ringt PT för att försöka sätta AJ på plats. Det skulle bli rena dynamiten någon halvtimma efter samtalet.
Eller så kan ett samtal till AJ:s mobil från ett ex. mitt i natten få IF att ge igen med samma mynt. Som sagt, det är extremt svårt att spekulera om personer man inte känner.
Citera
2013-07-18, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Fast nu sa du emot ditt tidigare inlägg... Kan en psykopat ha eller inte ha narcissistiska drag el ej? Förlåt om offtopic
Ursäkta.
Blev mycket även för mig.
En psykopat kan ha narcissistiska drag, men inte tvärtom.
Ursäkta igen.
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2013-07-18 kl. 22:16.
Citera
2013-07-18, 22:11
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
¨
men var det inte så att det blev först bråk mellan id* och PT och att sedan AJ tog telen?
låter konstigt att hon skulle ringa PT "som ett diskret rop på hjälp" för att sedan munhuggas med PT?

Förvisso, men syftet med att hon ringde kan ha varit ett rop på hjälp men innan han fattade det så kanske de hamnade i gamla roller och mönster, hörde det man ville höra och så blev det bråk av det istället för att hon fick fram sitt egentliga budskap? Tanken kanske var att ringa på hjälp, att det skulle höras igenom men tjafs dem emellan kanske låg under ytan ofta?
Citera
2013-07-18, 22:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Du håller fortfarande fast vid att kroppen ev. styckades. Det är en intressant hypotes fast jag har svårt att se att någon av de i tråden aktuella namnen är kapabla till detta.

AJ tror jag är kababel till det mesta, är man ett känslokallt monster utan spärrar så har man nog inga skrupler eller hämningar för fem öre. Det är ju bara tragiskt för de inblandade att nåt sånt här ska hända innan rättsväsendet FATTAR att låsa in såna som AJ. Jag blir bara så förbannad att en ung kvinnas/mors liv ska ta slut med förskräckelse för en sån där jävla galning ska springa lös i samhället!! Varningsklockorna har ringt för längesen längesen.... men vad görs?... Ne man fortsätter att sova
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-18 kl. 22:16.
Citera
2013-07-18, 22:14
Medlem
Citat:

Viss styckning lär nog ingå. Av djurdelar dock.
Det är dock en viss skillnad på att stycka en död och tömd gris och att göra samma sak med en människa.
Citera
2013-07-18, 22:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det är dock en viss skillnad på att stycka en död och tömd gris och att göra samma sak med en människa.
Visst bär det säkert emot att göra det, men han vet hur man gör. Det finns de som inte är utbildade som har gjort det.
Citera
2013-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Sen tror jag väl att det ska till speciella verktyg. Det vanliga människor har i besticklådorna gör det nog helt omöjligt skulle jag tippa.
Citera
2013-07-18, 22:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Sen tror jag väl att det ska till speciella verktyg. Det vanliga människor har i besticklådorna gör det nog helt omöjligt skulle jag tippa.
När GM åkte till DB och hämtade bilen hade han ett restaurangkök intill. Det fanns nog en del verktyg där. Men behöver man mer än kniv? Vi har diskuterat det i bodentråden, och flera har hävdat att kniv duger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in