Citat:
Ursprungligen postat av
MjaeuMjaeu
Hej!!
Det som har hänt med I är en hemsk grej som aldrig någon borde utsättas för men när det finns folk som AJ på våra gator så kommer detta hemska aldrig upphöra.
Vi kan väl börja med att utesluta stycknings teorin med tanke på att det inte kan ha hänt då detta skulle ta för lång tid och låta alldeles för mycket, likadant med att syra skulle använts.
AJ är en smart, intelligent, vältalig och väldigt trevlig människa vid första mötet kan intyga detta då jag träffat honom fåtalet ggr (vill helst inte gå in på varför jag träffat honom men efter vissa omständigheter så pratar jag inte längre med honom, kommer aldrig göra det igen).
Dom flesta vet inte hur en riktig psykopat är som person utan tror oftast att det är en människa som inte passar in i samhället men det är en person som passar bättre in i samhället än dom flesta. Oftast i tidningarna så står det: fru/man, grannar eller anhöriga trodde aldrig personen dom känner kunde göra detta om det tex handlar om ett mord någon dom kände har begått eftersom dom alltid uppfattat personen som ''en i gänget''.
Jag tror I:s kropp ligger rakt framför näsan på oss, AJ ville nog bli av med kroppen så fort som möjligt för ju längre tid det går ju större chans är det att någon kommer på honom.
Dom två som sitter anhållna har säkert begått ett litet misstag t.ex att inte stängt av mobilerna så dom blivit pejlade till I:s adress eller AJ:s mors adress men det hjälper ju inte polisen mer egentligen eftersom det varken finns en kropp eller en GM det finns konkreta bevis mot.
Hade jag varit dom killarna som sitter anhållna så hade jag aldrig vågat säga något för dom vet hur mycket ''makt'' om jag får uttrycka mig så AJ har dom skulle bli totalt sönder slagna till och med kanske mördade om AJ fått reda på att dom golat!!
AJ har och kommer alltid vara full av skit likadan som hans mor, SÅDAN MOR SÅDAN SON!!
Hon är verkligen en människa för sig försvarar honom hela tiden fastän hon sett med egna ögon flera misshandlar han gjort på tjejer och även muntliga hot på hennes egen pojkvän. Hon är inblandad det är jag säker på eller så åtminstone vet allt som hänt.
Vi kan väl försöka hålla oss till fakta eller lite smartare teorier här inne så ska vi försöka lösa det här så AJ hamnar där han alltid hört hemma, bakom lås och bom.
Vem är du och bestämma att varken syra eller styckning kan ha ägt rum?
Vet du något ingen annan vet.
Det absoluta är att använda syra, sen om det skett eller inte är en annan historia.
Styckning är mycket möjligt.
Är möjligen AJ narcissist?
Vad som framkommit i forat så har han tydliga drag av detta.