2013-07-18, 18:52
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Undantaget som bekräftar regeln alltså!

"Inkomsten" ("John tjänar mer än 39,0 % av alla personer i Tollarp" från Ratsit) är så låg att det tyder på att vi talar a-kassa eller sjukpenning. Det senare är ju ytterst vanligt i kriminella kretsar där depression och diverse psykosomatiska diagnoser tydligen är vanliga. Samtidigt som man orkar råna och mörda folk är man vanligen för "sjuk" för att arbeta.

GM verkar f ö bo ihop med en thailändska, stackars tjej!
Det är VD:n som bor ihop med thailändskan, inte GM.
Citera
2013-07-18, 19:12
Medlem
Någon som har koll på spansk straffskala vad gäller mord?
Citera
2013-07-18, 19:13
Medlem
Quid pro quos avatar
Så mannen är skåning alltså, möjligen med andra blatteinslag i genetiken?
Varför skriver alla att han är svensk i så fall?
Om han har flytt till Turkiet så är det väl sannolikt så att det är nationaliteten på hans huvudsakliga umgänge också, vilket förklarar en hel del.
Citera
2013-07-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Om han har flytt till Turkiet så är det väl sannolikt så att det är nationaliteten på hans huvudsakliga umgänge också, vilket förklarar en hel del.
Jag vet inte ja, jag kan inte se ett enda blatteinslag i honom. Var tvungen o kolla igen på reflexvästen som flera påpekade, som jag missat totalt! Det måste ju bara vara ett neonfärgat linne eller nåt, för ingen kan väl ha reflexväst inpå bara kroppen!
Citera
2013-07-18, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo

Lägg ner rasistsnacket! Han är super svensk och större delen av hans umgänge (samtliga psykopater) är Svenskar. Och då menar jag inte, bara födda i Sverige.
Citera
2013-07-18, 19:24
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insidethebrick
Lägg ner rasistsnacket! Han är super svensk och större delen av hans umgänge (samtliga psykopater) är Svenskar. Och då menar jag inte, bara födda i Sverige.
Tror att Quid pro Quo försöker skämta till det. Skåningar jämställs med blattar. Förstår du? Skåningar=ickesvenskar. Nudge, nudge. Wink, wink. Know what I mean, know what I mean.
Citera
2013-07-18, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag vet inte ja, jag kan inte se ett enda blatteinslag i honom. Var tvungen o kolla igen på reflexvästen som flera påpekade, som jag missat totalt! Det måste ju bara vara ett neonfärgat linne eller nåt, för ingen kan väl ha reflexväst inpå bara kroppen!

Som du säger, det är ingen relflexväst
Citera
2013-07-18, 19:28
Medlem
Tydligen har han vart ledare för en kriminell organisation i sverige.. Enligt Aftonbladet
Citera
2013-07-18, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Tydligen har han vart ledare för en kriminell organisation i sverige.. Enligt Aftonbladet

haha, misstänkt maffiaboss..

Aftonbladet läser Flashback
Citera
2013-07-18, 19:32
Medlem
sodrastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Brödraskapets lokalavdelning i Kristianstad
Citera
2013-07-18, 20:02
Medlem
Från Svenska Magasinet Costa del Sol
"Genom anhöriga, fastighetsmäklare, fotografier och andra vittnesmål har polisen skapat sig en bild av den svenske mannen. Grannar i huset säger att den svenske mannen har umgåtts med flera kvinnor. Grannar har även framfört klagomål på oljud i samband med att den svenske mannen och kvinnor på besök har haft sex."

Han kanske försökte få tyst på henne medans de jökade & något gick snett.
Citera
2013-07-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag menar att det inte finns någon koppling mellan medias användning av begreppet "svensk medborgare" och utländsk härkomst. Påstår någon att det finns en koppling så får den gärna belägga det. (Sedan kan det ju visserligen vara så att det förmodligen är en person med utländsk härkomst ändå, men det ligger i så fall i brottets natur - inte i hur media använder termen "svensk medborgare".)

I just det här fallet är jag faktiskt inte så säker på att svensk media ännu vet vem det rör sig om. Spanien har, har jag för mig, inte samma öppenhet som Sverige. Vanligen när en svensk medborgare misstänks för något brott i utlandet brukar svensk media ju annars ha någon typ av tilläggsinformation, lite för att visa "vi vet minsann vem det är". Exempelvis "bosatt i en mindre mellansvensk stad", eller något liknande.
Jag antar att folk på Gran Canaria och i övriga Spanien anser att kvinnan blivit mördad av en kulturberikare av skandinavisk härkomst. GC och spanska solkusten är fullständigt nedlusat av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in