2013-07-18, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja när syftet med dina "goda råd" grundar sig på att vifta bort ett tips som en illaluktande skit! För jobbigt att åka ut och titta i tio minuter eller för att du har andra "bättre ställen" du tycker känns mer "troliga"? Eller för att gräset inte står som det ska? Db bor i närheten och likaså FH så varför skulle inte det vara värt att söka igenom.
Kanhända det inte finns nåt där men då har vi iaf kollat.

PS Eller för att du känner att du måste markera med i ditt tycke sk bättre vetande och det är väl ändå inte därför vi sitter här. Jag är här för att jag känner så starkt med I*as anhöriga och hennes små barn och för att hon måste hittas. Inte ens Polisen viftade bort Ödehuset som tips men du anser att det nog inte är värt att kolla upp. Hmm... Ja vi får väl verkligen hoppas att hon inte ligger där i närheten för då kanske det blir lite jobbigt för jaget.
Gör det inte för personligt lilla vän.
Du sitter här för att du tror att du är del i någonting större än ditt" vanliga liv".
Jag bryr mig inte om hon ligger i en säck eller vid ett ödehus, men visst skulle det vara bra om hon blev hittad.
Alla spekulerar, och än så länge så är det ingen här som har en aning om nånting.
Det har diskuterats barnskrik och droppar i trappen senaste 800 sidorna, inget nytt, inte från dig eller nån annan.

Att grabbarna skulle kunna få tag på syra är inte speciellt troligt, men det va inte så troligt att i*a skulle bli mördad denna kväll heller.
Skulle inte förvåna mig om hon fick ett dubbeldopp denna hemska natt som det verkar.
Först i sitt eget blod, för att sedan ta ett dopp i syra, styckad och avklädd.
Citera
2013-07-18, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Är det inte lite onödigt att dra in mer oskydiga i tråden? Någon som känner dom kan ju fråga, och sedan posta här?

Tyckte det stod nånstans att DB och FH ev var på nån fest samma kväll?
Citera
2013-07-18, 17:47
Bannlyst
Citat:
Är det inte lite onödigt att dra in mer oskydiga i tråden? Någon som känner dom kan ju fråga, och sedan posta här?
Får man fråga hur du vet vem som är skyldig och ej?
Kanske tb va där på fest?
Citera
2013-07-18, 17:48
Medlem
Ana-Lyseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Dråp är inte avsiktligt.
Vållande är mer om du krockar och en passagerare omkommer. Exempelvis.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dråp

Källan kan ju diskuteras
Citera
2013-07-18, 17:49
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoastnToast
Du menar så
Var det inte bara en person påstod detta?
För att kanske skydda någon av dom?
Citera
2013-07-18, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Juste har en till undran, vad jag förstått det som så ska DB ha en hiskelig massa bilar b.la en cyj136 duett, vad ställer han alla? Måste finnas en lokal eller något i området de har tillgång till? Nån som vet?

En del står ofta parkerade utmed tomtgränsen mot Tre Älgars parkering.
Citera
2013-07-18, 17:53
Medlem
Citat:
Du menar så
Var det inte bara en person påstod detta?
För att kanske skydda någon av dom?

Vet inte huruvida det var sant eller ej men samtidigt har vi ju inte så bra koll på DB, FH och andras ev förehavanden den kvällen..
Citera
2013-07-18, 17:54
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Vad skulle man markera med det?
Skulle du lägga in granris i "deras" brevlåda för arr markera något? Om hon låg i skogen. Vilken brevlåda pratar du om?
Ja, det är det jag säger, barnskrik eller inte, ingen bryr sig. Precis som med dig.

Ah, jag är något på spåren här.
Varför har du hakat upp dig på syra och ältar det om och om igen, är det för att du reggat ditt nick knappt ett dygn innan dråpet?
Citera
2013-07-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoastnToast

Hur vet vi vilka de skyldiga är?
Kanske AJ också är oskyldig, inte troligt men vad vet vi?
Citera
2013-07-18, 17:56
Medlem
Citat:
Får man fråga hur du vet vem som är skyldig och ej?
Kanske tb va där på fest?

Acid party?
Citera
2013-07-18, 17:57
Medlem
Ana-Lyseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Du känner inte AJ förstår jag efter att ha lyssnat till ditt dravel!

Känner du AJ så kan du upplysa oss exakt hur han har gjort i den här situationen och antagligen i andra situationer som uppenbarligen han inte då har blivit fälld för. Jag baserar detta på att steget till att stycka ett lik är bra mycket större än man kan tro, det krävs en total avsaknad av känslor och i detta fallet var AJ stressad av många yttre omständigheter. Ett barn i lägenheten, bevis på att han varit på BP genom 2 oberoende vittnen och ovetskapen om att nån har hört eller är på väg till IFs lägenhet(PT).

Pga detta har han valt snabbast enklaste vägen och där innefattar inte styckning
Citera
2013-07-18, 17:57
Medlem
Ovanstående inlägg skulle vara till frågan om att vi inte skulle blanda in oskyldiga, sorry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in