Citat:
Ursprungligen postat av
Somecoolname
Själv tycker jag såklart att mitt tidigare inlägg om var A.J tänkt dumpa en kropp innan, bör ha förtur? Självklart så ska alla platser kollas, men det är som sagt svårt att veta var polisen varit och inte varit. Men om någon är sugen, så kolla upp branddammen på Kardanvägen 72.
Om det är som du sa att du satt på info om AJ´s " eventuella " plan av att göra sig av med en golare för några år sedan så hoppas jag det framkommit när du tips polisen. Låter som något de verkligen borde kolla upp omedelbart.
Sedan så borde man luska i deras förflutet med vad de kläckt ur sig på fyllan när de ville skryta om det ena och det andra, låter lätt logiskt att de måste slipat på planer på att dumpa en kropp ifall de vill dräpa någon vänsteraktevist, journalist, golare eller någon som de inte uppskattar allt för mycket.
Ni i Trollhättan, tänkt till nu vad dessa gossar har råkat säga år tillbaks. Det kanske mycket väl kan ligga en ledtråd i deras fyllesnack och särbegåvning att de kanske redan berättat de saker förut som nu får alla pusselbitar att trilla på plats.
Ni där ute som rört er i deras nätverk eller dylikt och idag inte håller dessa särbegåvade individer allt för kärt om hjärtat ta er ett extra professor Balthazar varv och tänkt till. De kan ha kläckt ur sig något ?