Citat:
Ursprungligen postat av
8332
Förstår inte hur ni fortfarande orkar spela, LoLs community var dåligt för 1½ år sen och nu är det om möjligt ännu värre.
Har det blivit som med CS att det enda sättet att spela på är om man har ett lag och söker pracc mot andra lag? För så var det ju med CS, public gick inte att spela på tillslut grund av alla idioter utan de enda som gällde var in på IRC och hitta motstånd där inne, trisst att det här är det spelet som alla unga gamers sitter och spelar och sen kommer dessa ut i gemenskapen på andra spel, skrämmande.
Fast det här "problemet" du pratar om finns i amma spel. I WoW, CS, LoL, Dota 2 & BF3.. Det kommer alltid finnas s.k "Idioter" där unga gamers spelar och är riktigt dumma.
Citat:
Ursprungligen postat av
illusionz
Alltså, jag tvingar ingen till att köpa av mig direkt, och jag vill ha $$$ för det

och jag bara nöjd om jag får det, men om jag ska vara helt ärlig..medelåldern av mina kunder är kanske 14 som får låna sin farsas paypal

Edit: Oj, det var otroligt billigt..han måste vara fullbokad

Nej, det fattar jag väll också att du inte gör. Och jag skiter totalt i om dem gör det, men som sagt, det går att hitta bra mycket billigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
8332
Mute är ju en del i det ja, men folk som spelar dåligt med flit eller är allmänt omogna är ju det verkliga problemet. Jag försöker till exempel stanna kvar efter matcherna och prata med de som har betett sig illa, i uppfostrande syfte. Jag är alltid saklig och skriver korrekt, men blir fullkomligt nerspammad med "Flamer", "U mad?" "Uninstall plix", det finns liksom ingen fason eller ens vilja att ta till sig.
Sen kan det inte vara kul heller att Riot bokstavligen talat pissar på er vanliga användare och satsar fullt på E-sporten istället där pengarna finns.
Men ge fan i att försöka "lära" eller "uppfostra" andra spelare. Du är varken deras Pappa eller någon dem känner, ni har samma MMR så jag förstår inte riktigt vad du försöker. Att ingen vill ta till sig beror ju på att du är någon dem varken bryr sig om, eller någon dem känner. Och det är samma sak i andra spel också.
What? Vadå pissar på oss? Att dem satsar på E-sport tycker jag personligen är roligt, det gör så att spelet får flera spelare och det "öppnar" spelet tills folk som inte spelar det.