Har köpt Chivalry,Just Cause 2, GTA V,Total War Shogun 2 än så länge...
Tycker f.ö att rean inte varit så nice i år.. Total War spelen måste varit det ända riktigt bra spelen enligt mig som har varit på rea och jag inte redan hade sen innan..
Edit: Fanns ju bra SP spel men det köper man från tpb ist.
Senast redigerad av Jo11y 2013-07-17 kl. 17:57.
Tropico 4 kommer ofta upp i 80% off och då kostar det 60kr. Torchlight 2 köpte jag när det kom ut men nu ligger det under 100kr! Båda spelen är riktigt bra, Tropico som har känslan från SimCity, fast utspelas i 60-talets Karibien. Torchlight 2 är ett gutt alternativ till Diablo-spelen nu när det finns många olika moddar att testa.
Köpte Deus Ex och Alan Wake idag eftersom båda hade så lågt pris, plus tipsen från tråden.
Vill rekommendera Trine 2 till folk som jag och polare nyss spelat ut. Otroligt mysigt spel. Left 4 Dead 2 är också awesome men bara ni är 4 pers. Dock är Trine 2s rea inte på flash elr daily men det kanske kommer igen vem vet. Apropå på deals eller spel vill jag veta något någon kan tipsa. Ett grymt spel bara rent allmänt! Gillar alla genrer. Någon som kan rekomendera något riktigt tungt?
Vill rekommendera Trine 2 till folk som jag och polare nyss spelat ut. Otroligt mysigt spel. Left 4 Dead 2 är också awesome men bara ni är 4 pers. Dock är Trine 2s rea inte på flash elr daily men det kanske kommer igen vem vet. Apropå på deals eller spel vill jag veta något någon kan tipsa. Ett grymt spel bara rent allmänt! Gillar alla genrer. Någon som kan rekomendera något riktigt tungt?
Måste skriva Torchlight 2 igen... riktigt gött spel, går även att spela lan/multiplayer med polare om man känner för det.
blev riktigt hooked på det alltså, ligger för 4£ nu
Måste skriva Torchlight 2 igen... riktigt gött spel, går även att spela lan/multiplayer med polare om man känner för det.
blev riktigt hooked på det alltså, ligger för 4£ nu
Kollade in den och det ser stört skönt ut. Mitt typ av spel känns det som. Tar och köper 4-pack på den när den kommer på deal snart! Tack för tipset
Ajuste för allihop där så kan ni faktiskt ta reda på vilket stora nästa deal kommer att vara. Gå in på steam på din webbläsare sen så har du typ två bilder sådär klassikt på varandra. Tryck på bilden bakom som är gömd så ser du nästa big deal