2013-07-17, 00:31
Medlem
Thyrsoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Vilka vittnen? Har du någon källa på där dessa vittnen citeras? Eller är det bara något du nyss drog ur arslet och förväntar dig att jag bara ska köpa?

Att du inte tar och läser tråden istället...
Citera
2013-07-17, 00:41
Medlem
Det kan finnas en förklaring till det där med att vakten på Äventyrslandet uttryckte sig klumpigt.....kan man inte uttrycka sig på svenska...och inte förstår riktigt ordens innebörd, så är det inte konstigt om man vräker ur sig något som låter taskigt....då blir det så här....Har hört att ingen som jobbar där kan svenska ordentligt...
Citera
2013-07-17, 10:14
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Angående anmälan till DO. Övervikt är inte en skyddad grund i lagen så tjejerna lär inte ha nån framgång med detta.

Det skrev "någon" även i kommentarsfältet, med följden att kommentarsfältet helt sonika togs bort. Vackert. Några kommentarer på den andra artikeln som blev borttagna kan jag köpa att de var lite hårda, men det var inget elakt alls i den som gällde diskrimineringsgrunderna. Men sanningen gör väl ont.
Citera
2013-07-17, 11:19
Medlem
karnstans avatar
Och där rök kommentarfält nummer två. Vilka klåpare.
Citera
2013-07-17, 15:49
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Det kan finnas en förklaring till det där med att vakten på Äventyrslandet uttryckte sig klumpigt.....kan man inte uttrycka sig på svenska...och inte förstår riktigt ordens innebörd, så är det inte konstigt om man vräker ur sig något som låter taskigt....då blir det så här....Har hört att ingen som jobbar där kan svenska ordentligt...

Ja, men fan. Det gick att få in etnicitetsdiskussionen även här. Som aftonbladet och Zlatan fast här är det etnicitet som ska klämmas in i samtliga sammanhang.
Citera
2013-07-17, 23:19
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Vilka vittnen? Har du någon källa på där dessa vittnen citeras? Eller är det bara något du nyss drog ur arslet och förväntar dig att jag bara ska köpa?
En anställd bredvid har kommenterat i tråden, ägaren har gått ut i media att han fått samtal av en utomstående som ringt honom och berättat vad som hänt. Med mera, om du läst media och tråden hade du sett det här och sluppit skämma ut dig med en sådan idiotkommentar stackare
Citera
2013-07-18, 00:19
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Du är lika mycket idiot som merparten av de länkade idioterna i tråden. Var god bemöda dig att läsa lite.
Citera
2013-07-19, 11:16
Medlem
Woopiis avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17151384.ab

2 frågor med denna artikel..

1, Brukar inte elektronik ha en tendens att bli varmt när man täcker det?

2, Brukar det vara toppkvalitet på elektronik när man köper saker i en liten butik på en ö i Thailand?
Citera
2013-07-19, 13:50
Medlem
Thyrsoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17151384.ab

2 frågor med denna artikel..

2, Brukar det vara toppkvalitet på elektronik när man köper saker i en liten butik på en ö i Thailand?

Han fick en stöt och ljuset gick ner i butiken-"Det var som att vara med i en film"....
Vilka jävla ärkenöt.
Citera
2013-07-19, 14:31
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii

Fast det ska väl inte bli så varmt att man får riktiga brännskador? Jag har en samsung galaxy S2 som jag somnat på många, många gånger. Om man haft ett pågående samtal eller musik på har den blivit varm men långt ifrån het.
Citera
2013-07-20, 09:23
Medlem
Nytt flane med svullen ajfon: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17164658.ab

Citat:
Matilda funderar över vad som kunde ha hänt om telefonen hade legat på laddning.

– Det här är ju farligt.

Citat:
Enligt kundtjänsten kan det ske ibland när batteriet i telefonen är gammalt.

Men det tycker inte Matilda Artursson är någon ursäkt.

– Då tycker jag att de ska informera om det, så att man kan förhindra det i tid, säger

Stört snygg e hon också, lite miss Piggy med estetkomplex.
Citera
2013-07-20, 10:56
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Nytt flane med svullen ajfon: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17164658.ab

Stört snygg e hon också, lite miss Piggy med estetkomplex.
Jadu Matilda... Hade den legat på laddning hade inte ett skit hänt. Det är för fan därför batteriet sväller, för att man inte laddar dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in