Det jag ställde mig fundersam till var att hon var vägde för mycket för att åka... Och uttalar sig, -Men min man fick ju åka, och han väger över 150...
Vad är så förbannat svårt i att ta och gå ner i vikt ? Bryr de sig inte om barnen sina, trodde vi alla visste att överdriven fetma ger dig avsevärt kortare livslängd. Och barnen lär bli lika feta som sina föräldrar.
Ger mig fan på att de får godis,chips,dipp och läsk i bilen när de åker på semester likt som varje vardag där läsk blivit mer vanligt i WT familjerna än oboy var på 90-talet. Låt ungarna dricka mjölk om inte kranvatten. Godis på lördagar och chips på fredagkvällen.
Men inte fan blir det så när morsans favoritredskap i köket är fritösen och snabbnunmret till det lokala pizzahaket. Samt dricker cola zero varje dag för hon tror att man inte blir fet av det. Ger mig fan på att hon trycker i sig en chokladask Merci och tänker " Iam so glad, iam so happy I got you, and thank you means Merci" och så svullar hon i sig hela asken, utan minsta tanke på dåligt samvete.