2013-07-16, 09:04
Medlem
Som tjej skulle jag inte röra en sådan sida med tång.

Jag menar.... Totalt känslolösa one-night-stands kan man fixa på egen hand genom vilken bar som helst, men vad ska jag med det till? Vill jag bara ha en snopp utan någon känslomässig anknytning så har modern ingenjörskonst redan löst det. Ovanpå det så snurrar den, vibrerar och den mjuknar inte efter några minuter. Den bara fortsätter och fortsätter som en terminator.
Citera
2013-07-16, 10:42
Medlem
Har endast sett reklamgrejer om det på vissa sidor men vadå kostar det också?

Har aldrig förstått grejen med dom där sidorna, varför vill du va med där?
Citera
2013-07-16, 13:06
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joan-Duchemin
Totalt känslolösa one-night-stands kan man fixa på egen hand genom vilken bar som helst, men vad ska jag med det till? Vill jag bara ha en snopp utan någon känslomässig anknytning så har modern ingenjörskonst redan löst det. Ovanpå det så snurrar den, vibrerar och den mjuknar inte efter några minuter. Den bara fortsätter och fortsätter som en terminator.
Haha.......

Den svenske kvinnan har talat.
Citera
2013-07-17, 00:34
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Ja du har så jävla fel! Är du riktigt bra på charma tjejer kan du ju förstås söka till dig till mer seriösa liggsajter

Existerar det såna sajter?
Citera
2013-07-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joan-Duchemin
Som tjej skulle jag inte röra en sådan sida med tång.

Jag menar.... Totalt känslolösa one-night-stands kan man fixa på egen hand genom vilken bar som helst, men vad ska jag med det till? Vill jag bara ha en snopp utan någon känslomässig anknytning så har modern ingenjörskonst redan löst det. Ovanpå det så snurrar den, vibrerar och den mjuknar inte efter några minuter. Den bara fortsätter och fortsätter som en terminator.

SÅ med andra ord, förbjud dildos och liknande eftersom det minskar sexet som utövas? ^^
Citera
2013-07-17, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detlillaludret
Tro mig, det finns faktiskt. Fast de har en tendens att vara riktigt mentalt störda.

Kan tro det. Eller hiskligt fula

Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Existerar det såna sajter?

Bodycontact har nämnts på forumet. Seriösare än spammet fuckbook skickar ut men såklart inga tjejer.

Jag tror inte det är värt att prova om man inte vill ha 50+.

disclaimer ( ):
jag försöker inte ens ödsla tid på dessa sajter.
Citera
2013-07-17, 07:30
Medlem
Katzyns avatar
Lol

Alltså det fascinerar verkligen mig att folk är så dumma. Hur kan vissa individer vara så otroligt korkade? Är det för att när er kuk står tappar ni all kapacitet till tankeverksamhet eller?

Om ni tittar på de jättemånga små bilderna på första sidan som TS länkar till, så ser man snabbt att det endast är tjejer på bilderna. Tjejer som ser kåta ut, samt bilder av fittor, rumpor och bröst.

Om vi nu tar endast ett par sekunder till att fundera på en fråga som relaterar till detta - VARFÖR skulle en tjej vilja registrera sig på en sida som uppenbarligen enbart marknadsför sig mot män?

HUR många tjejer tror ni det finns, särskilt snygga unga tjejer, som är beredda att lägga ut bilder på sig själva med ansiktsbild på en sån site, när de utan problem kan gå in på vilken seriös sida som helst och få ragg och endast skicka bild till någon som verkar seriös, eller för den delen gå ut på krogen och dra hem ett snyggt ragg inom en kvart? Varför skulle en tjej riskera sin karriär, sina familjerelationer, potentiella framtida pojkvänner etc, för att lägga ut bilder på sitt ansikte och fitta på fuckbook? Vad skulle hon ha att vinna?
Citera
2013-07-17, 07:58
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Lol

Alltså det fascinerar verkligen mig att folk är så dumma. Hur kan vissa individer vara så otroligt korkade? Är det för att när er kuk står tappar ni all kapacitet till tankeverksamhet eller?

Om ni tittar på de jättemånga små bilderna på första sidan som TS länkar till, så ser man snabbt att det endast är tjejer på bilderna. Tjejer som ser kåta ut, samt bilder av fittor, rumpor och bröst.

Om vi nu tar endast ett par sekunder till att fundera på en fråga som relaterar till detta - VARFÖR skulle en tjej vilja registrera sig på en sida som uppenbarligen enbart marknadsför sig mot män?

HUR många tjejer tror ni det finns, särskilt snygga unga tjejer, som är beredda att lägga ut bilder på sig själva med ansiktsbild på en sån site, när de utan problem kan gå in på vilken seriös sida som helst och få ragg och endast skicka bild till någon som verkar seriös, eller för den delen gå ut på krogen och dra hem ett snyggt ragg inom en kvart? Varför skulle en tjej riskera sin karriär, sina familjerelationer, potentiella framtida pojkvänner etc, för att lägga ut bilder på sitt ansikte och fitta på fuckbook? Vad skulle hon ha att vinna?

Oh snap. Där rök förhoppningarna om detta knullparadis där snygga tjejer kastar fittan i ansiktet på alla som reggar sig.
Citera
2013-07-17, 14:54
Medlem
coolaballos avatar
När jag menade facebook = fuckbook så menade jag att man fick ligg via facebook. När man puffar osv. Men fuckbook var hype 3 års sedan 2010. Nu är den död. Titta på länken jag gav dig och pma sedan. /coolaballo
Citera
2013-07-17, 14:56
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Oh snap. Där rök förhoppningarna om detta knullparadis där snygga tjejer kastar fittan i ansiktet på alla som reggar sig.

Typ
Citera
2013-11-06, 11:26
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Alla dessa sidor fuckbook.com, knullamig.com är bluff, scam, skit.

Det borde plinga en klocka där uppe tycker jag ialllafall.

hehehe, jätteglad att jag aldrig gett en spänn till någon sån sida, NÄPP dem enda pengarna jag förbetalar det e för kemikalier, inte för brudar det får man gratis om man vill
Citera
2013-11-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Alla dessa sidor fuckbook.com, knullamig.com är bluff, scam, skit.

Det borde plinga en klocka där uppe tycker jag ialllafall.
Jag har svårt att tro att vanliga seriösa tjejer skulle finnas på någon sådan sida. Om det finns några alls så kan man undra vilka de är? Hoes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in