Citat:
Ursprungligen postat av
bjursa
Det har jag inte sagt och det är inte heller min åsikt
Istället för att uppröras över det skändliga gripandet av den uppenbart helt oskyldige Vikernes har du i flera trådar idag ljugit om och förtalat Varg och hans fru. Alldeles uppenbart tycker du alltså att det är helt ok att han grips utan någon som helst orsak. Du vill t.o.m genom dina blodtörstiga lögner få folk att gilla gripandet.
Citat:
Det är inget jag tror utan något som jag vet.
Varg vill, precis som många andra, straffa människor som utan grunder fängslar såna som de anser har "otillåtna" åsikter och som på det sättet driver Europa mot en ny brutalare variant av kommunismen. Du verkar vara säker på att du är en sådan person. Kanske det.
Personligen tycker jag att det är rimligare att vilja minska friheten för människor som bevisat redan har minskat den för andra ickebrottsliga människor, än att vilja minska den för ickebrottsliga människor man misstänker skulle vilja minska den för andra i en obestämd framtid.
Citat:
Det du visar med detta inlägg är att personer som DU har fördomar om personer som MIG
NEJ! Eftersom du uppenbart stödjer det (objektivt sett) rättsvidriga gripandet av Vikernes så VET jag att du är för ofrihet för såna som Vikernes. Det är inte en fördom, utan en kunskap.