2013-07-15, 14:21
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Han är bäst och hans favoritchamp är udyr?

Men du menar att han på något sätt spelar annorlunda gentemot andra som spelar udyr?

Det är ju intressant med spelare som av någon anledning bryter normen, t.ex. så har det varit några tiger udyr montage på reddit. De små filmklippen har jag sett som intressanta just för att det inte är standarsspel.
Citera
2013-07-15, 14:24
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Men du menar att han på något sätt spelar annorlunda gentemot andra som spelar udyr?

Det är ju intressant med spelare som av någon anledning bryter normen, t.ex. så har det varit några tiger udyr montage på reddit. De små filmklippen har jag sett som intressanta just för att det inte är standarsspel.

Dorans blade!
Citera
2013-07-15, 15:39
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3

dorans blade och tiger udyr spelar han för tillfället
Citera
2013-07-15, 16:04
Bannlyst
Citat:
dorans blade och tiger udyr spelar han för tillfället
Jävlar det är svårt att spela udyr med dorans och tiger.

Nu tycker jag vi stämplar dom två orden på Diamondproxy så har han ensamrätt på det är det ok med alla?
Citera
2013-07-15, 16:16
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava

Nu tycker jag vi stämplar dom två orden på Diamondproxy så har han ensamrätt på det är det ok med alla?

Någon annan junglare du anser borde krediteras isället eller?
Citera
2013-07-15, 18:16
Medlem
irkens avatar
Citat:
Skulle säga att GoSu är bättre än Fabby. Ingen är i närheten av doublelift dock.
Verkligen. Dock finns det ju bra mycket ad carrys som spelar i lag men inte kör speciellt mycket vayne, så som Piglet spelade vayne i lördags så är han nog både bättre än Fabby & GoSu imo. Skulle dock knappast säga att varken GoSu eller Fabby fått flera att spela vayne heller, utan det är mera vad som händer i spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av Adava

I och med att nästan 80% av alla andra junglare kör Phoenix så är det något Diamond har kommit på, att kalla det hans stil är helt OK, då det inte är en annan käft som kommit på det. Att starta dorans blade är väll dock ingeting han har kommit på riktigt, men han är defintivt en som startar trender.
Senast redigerad av irken 2013-07-15 kl. 18:37.
Citera
2013-07-15, 19:06
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
I och med att nästan 80% av alla andra junglare kör Phoenix så är det något Diamond har kommit på, att kalla det hans stil är helt OK, då det inte är en annan käft som kommit på det. Att starta dorans blade är väll dock ingeting han har kommit på riktigt, men han är defintivt en som startar trender.

När jag började spela league "mer seriöst" tidigt/mitten av S2 så junglade jag mest, som lvl 25a var udyr en bra jungler atm. Då startade jag alltid Tigerstance och vamp.scept fick höra av polarna då att det var det de flesta körde, starta och maxa tiger alltså.

Kul att se att tigerstance udyr kommer tillbaka
Citera
2013-07-15, 19:14
Medlem
Är det någon som vet när de nya gubbarna och skinsen brukar komma? Tex idag försvinner de champsen som är på sale just nu men ungefär vilken tid?
Citera
2013-07-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
När jag började spela league "mer seriöst" tidigt/mitten av S2 så junglade jag mest, som lvl 25a var udyr en bra jungler atm. Då startade jag alltid Tigerstance och vamp.scept fick höra av polarna då att det var det de flesta körde, starta och maxa tiger alltså.

Kul att se att tigerstance udyr kommer tillbaka

Tycker det är kul att se att någon över huvud taget kör udyr i pub/SoloQ nu när det nya skinnet ska komma, sjukt bra att riot faktiskt gör något sånt för att få en underskattad champ tillbaks in i spelet!
Citera
2013-07-15, 19:29
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatant
Tycker det är kul att se att någon över huvud taget kör udyr i pub/SoloQ nu när det nya skinnet ska komma, sjukt bra att riot faktiskt gör något sånt för att få en underskattad champ tillbaks in i spelet!

Det är ju inte så kul! Fyfan udyr är en sån beast early, måste ju köpa wards från start i mid/top
Citera
2013-07-15, 19:34
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatant
Handlar väll snarare om den "lilla" reworken dem gjorde på honom då dem ändrade hans skills och passive än hurvida att dem släpper skinnet. Redan innan dem hade släppt att dem skulle göra ett Ultimate-skin till honom så blev han pickad mera och mera. - Släpper man ett ultimate skin till Poppy eller Urgot (Lägst pickrate i spelet, 0.55% respektive 0.63%) så kommer antagligen picksen gå ungefär sem dem gör för Udyr (3.92% till 16%) för att sedan gå ner igen då båda gubbarna har väldigt speciell spelstil.
Senast redigerad av irken 2013-07-15 kl. 19:36.
Citera
2013-07-15, 19:51
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxx7
Är det någon som vet när de nya gubbarna och skinsen brukar komma? Tex idag försvinner de champsen som är på sale just nu men ungefär vilken tid?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_of_Legends_Wiki
Bläddra ner på sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in