Citat:
Ursprungligen postat av
Saxen75
Haha du tror jag är kompis med någon av packet? När mitt första inlägg handlar om att ni är så upp i ert "detektivande" att ni inte ens märker att folk som uppenbarligen känner en eller flera av de misstänkta är inne och skriver och förvirrar er mer än ni redan var.
Är det någon som är ett troll så är det du haha
Saxen // Här inne är det folk som diskuterar och spekulerar - mer eller mindre trovärdiga teorier. Genom att gå igenom dem - vissa personer åker till och med ut och kollar - så kan de avfärdas eller bekräftas som potentiellt viktiga. Vissa teorier har säkert gått vidare till polisen som tips - och sen är det upp till dem att bedöma trovärdigheten.
Det är säkert minst en miljard kvadratmeter som är möjliga platser där BO kan finnas - varav hon ligger på EN av dem! Genom att spekulera kan vi försöka ringa in alternativt avföra många av dessa ytor...
Jag kan till viss del hålla med om att vissa "teorier" är mer eller mindre fantastiska - men om du läser HELA tråden, så har de allra "galnaste" sållats bort under resans gång. Du tror t.ex inte på kistan; det gör inte jag heller. Men det skadar ju inte att någon kollar, så den kan avfärdas - även om jag också tycker att det är slöseri med tid (enligt MINA teorier).
Att vi alla (?) är amatörer behöver inte du köra ner i halsen på oss... och att komma med dryga kommentarer gagnar ingen! Att sedan MPS vid flera tillfällen hittat BO där polisen gått bet gör nog att polisen uppskattar oss "amatörer" mer än du gör
Men i slutänden så är det av alla teorier om dumpningsplats, I BÄSTA FALL, bara en som är/blir riktig. Alla andra är/var "skitteorier" - men det är ju en del av processen att finna rätt plats och därför viktigt.