2013-07-14, 20:24
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supernatural48
Hade någon med hund kunnat ta sig dit så hade det ju vart det bästa. Dom dras ju till aslukt, då kan man med all säkerhet utesluta denna platsen om de skulle visa sig vara ett dött djur. Jag hade dock valt att ha hunden kopplad, eftersom de har en förmåga att rulla sig i dessa dofter, mindre mysigt

Jag har alltså lokaliserat doften till ett snår på kanske 2 X 2 meter precis intill vägen där elledningen går över, alltså på södra sidan vägen ungefär under elledningen c:a 2 meter från vägkant. Som jag skrev så är det som luktar högst av en råttas storlek och därmed kan man utesluta att det är Id*.

Sedan är det klart att om man tror att hon blivit styckad så är det en annan femma...
Citera
2013-07-14, 20:27
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redigtarg
Oh herre min gud är du trög eller? Han skriver på sin egna facebook att han har blivit misshandlad två gånger, nej det är inte sant, han har blivit misshandlad 0 gånger.
Finns ett syfte (som kan diskuteras i separat tråd), så kan han väl skriva precis vad som helst, det blir inte sant för det? Så, jag är inte ett dugg trög (i detta fallet i alla fall).
Citera
2013-07-14, 20:33
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hol ligger mellan Alingsås och Vårgårda. Bilbrandens plats syns på den här kartan: http://goo.gl/maps/FZfij

Inte det Hol, Hol ligger mellan trollhättan och vargön och man kan ta grusväg via hols by upp till floget (vägen som går förbi v. tunhems kyrkogård längs foten av hunneberg) den vägen tror jag dock inte man skulle åkt nattetid då man passerar väldigt många hus som ligger bara ett par meter från vägen
Citera
2013-07-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag har alltså lokaliserat doften till ett snår på kanske 2 X 2 meter precis intill vägen där elledningen går över, alltså på södra sidan vägen ungefär under elledningen c:a 2 meter från vägkant. Som jag skrev så är det som luktar högst av en råttas storlek och därmed kan man utesluta att det är Id*.

Sedan är det klart att om man tror att hon blivit styckad så är det en annan femma...

Okej, då kan vi utesluta den platsen.
Citera
2013-07-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Inte det Hol, Hol ligger mellan trollhättan och vargön och man kan ta grusväg via hols by upp till floget (vägen som går förbi v. tunhems kyrkogård längs foten av hunneberg) den vägen tror jag dock inte man skulle åkt nattetid då man passerar väldigt många hus som ligger bara ett par meter från vägen

Hol, västra tunhem så får man upp rätt Hol.
Citera
2013-07-14, 20:38
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyrktrött
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17131817.ab
spåren drar sig mot maffian i frambo
Har MPS inte utnyttjat sin "specialgrej" ännu, eller har jag missat något?

Citat:
Missing people tar hjälp av "specialgrej"
Vi kan få hjälp av en specialgrej, men jag kan inte berätta om den än. Vi gör vad vi kan för att hitta henne. Nu vill vi verkligen lösa det här, säger Kennet Edström
http://m.expressen.se/gt/missing-people-tar-hjalp-av-specialgrej/?partner=www
Citera
2013-07-14, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hol ligger mellan Alingsås och Vårgårda. Bilbrandens plats syns på den här kartan: http://goo.gl/maps/FZfij
Västra Tunhems kyrka ligger i Hols by, vid bergsfoten, samma väg som passerar kyrkan kommer så småningom till kyrkstigens början. Nygårds egendom är ett enormt gods med stora gårdsbyggnader, måste synas på flygfoton, bakom gården är en stor skogspark, bakom den går Kyrkstigen.
Citera
2013-07-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redigtarg
Han säger ju själv att han har blivit misshandlad två gånger på sin facebook!!

Vem har han (SB) på sin Facebook? Kom igen...... Flera här verkar ju känna honom mer eller mindre.
Ta reda på klockslag när han pratade med I*a och AJ på natten!
Citera
2013-07-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
Vem har han (SB) på sin Facebook? Kom igen...... Flera här verkar ju känna honom mer eller mindre.
Ta reda på klockslag när han pratade med I*a och AJ på natten!

Nu blandar du väl ihop SB med PT? Eller har jag missat nått ?
Citera
2013-07-14, 20:44
Medlem
MP har fått stora rubriker det senaste året med all rätt och ett gott rykte. Jag vet inte hur mycket man tänker på sånt när man ska dumpa en kropp men jag tror säkert man gör det mer nu än för tex två år sedan. Det gör att jag tvivlar på att de dumpat kroppen nånstans och lagt lite grenar över. Jag tror mer på sjö eller damm där det krävs mer än skallgångresurser för att hitta kroppen. Bara en tanke jag fick när jag försökte tänka mig in i deras situation den natten.
Citera
2013-07-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supernatural48
Nu blandar du väl ihop SB med PT? Eller har jag missat nått ?

SB är väl I*as ex som pratade med I*a och AJ på natten innan hon försvann?
Citera
2013-07-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
SB är väl I*as ex som pratade med I*a och AJ på natten innan hon försvann?

Både SB och PT är ex till Id*, men det är PT som ska ha pratat med Id* och AJ den natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in