2013-07-14, 15:45
Medlem
Grp03s avatar
Ca 200 m SV dammen ligger något som ser ut som ett sandtag. Det kan ju vara av intresse om det blir bom skott på dammen.
Citera
2013-07-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Helt klart intressant!

Jag är ledsen, men jag åkte förbi denna brunn också häromdagen och tänkte samma tanke. Men faktum är att den ligger på en åker fullt synlig för trafik från bägge håll på 44. Ska man ut där och riva så är det allt bäst att ingen ser en - för gör någon det - då är det absolut något som man kommer ihåg som vittne.

Men alla tips är som sagt värda att beakta för vi letar efter en nål i en jäkligt stor höstack...
Citera
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Är det någon som känner till om "Ljusexperten i Grästorp AB" innehåller någon boenhet eller om det är ett företag utan mänsklig närvaro nattetid? För mig ser det ut som den enda generande grannen ur en gärningsmans perspektiv.

Ingen som bor i det huset, bara affärer dom har bom framför sin parkering när det är stängt också
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Är det någon som känner till om "Ljusexperten i Grästorp AB" innehåller någon boenhet eller om det är ett företag utan mänsklig närvaro nattetid? För mig ser det ut som den enda generande grannen ur en gärningsmans perspektiv.
På Flo B*rgskullen 6 bor det ett par i övre medelåldern.
Citera
2013-07-14, 15:49
Medlem
Grp03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
:thubmsup: Då kan vi stryka den från kartan.
Vem skall strykas? Dammen eller experten? Det som slog mig var att accessen till sandtaget(?) är mer ogenerat.

EDIT: Accessvägen går över en gård. Bebodd?
Senast redigerad av Grp03 2013-07-14 kl. 15:52.
Citera
2013-07-14, 15:49
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Så har varit på min lilla roadtrip till Grästorp och kikat på brunnen med 3 utav mina kompisar, lyfte locket och kika ner och det var inget mer än lite vatten i den.

Bra jobbat!
Citera
2013-07-14, 15:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vem skall strykas? Dammen eller experten? Det som slog mig var att accessen till sandtaget(?) är mer ogenerat.
Brunnen kan strykas, och är det.
Citera
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Polisen jobbar nu med ovanligt många tips. Mailar man tips kommer de först fram på måndag, samt att de skall hanteras.

Här gäller det att ligga på, så att flera källor pekar åt samma håll, då vaknar man kanske.

Tjata, tjata, tjata och din vilja skall bli skedd ! (fråga Quarrel - hen vet)
Fast jag ringde dit! Men kanske ringer idag igen om det inte blir bättring.
Citera
Medlem
bittermandels avatar
Citat:

Experten skall strykas.
Citera
2013-07-14, 15:52
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Grannarna på nr 6, kan alltså inget se?
F.ö. de enda grannarna, vad jag kan se.
Citera
2013-07-14, 15:52
Medlem
bittermandels avatar
Kommer även kolla upp industri området i Grästorp. Jag tror dock att det är väldigt låg chans att finna något där. Men jag vet även att det finns 100 bra gömställen där oxå.
Citera
2013-07-14, 15:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Experten skall strykas.

Bra jobbat Bittermandel! Hur var det med den här badplatsen där någon känt liklukt, var väl nån skrot i närheten också? nån som kollat det stället?

På vägen till Öresjö
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-14 kl. 16:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in