2013-07-14, 14:30
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Man bör kolla brunnen jag fick Pm om också, ligger inte alls långt ifrån dammen. Den finns utplacerad på Quarrels Karta

Brunnen bör absolut också kollas!
Det enda som gör mig tveksam till brunnen är att den ligger väldigt öppen/synlig.
Citera
2013-07-14, 14:32
Medlem
Grp03s avatar
Jag vet inte hur smart det är att publicera genomsökta områden och objekt här. Låt det vara tills vidare är min enkla tanke.
Citera
2013-07-14, 14:32
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Tack för rättelsen. Vet du var han bodde innan Grästorp?
Drottninggatan 63. Han hyrde lägenheten av han(invandrare) som har Dennis Prylbod
Citera
2013-07-14, 14:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Tror Panzertax och ett gäng skulle kolla upp dammen idag. Man kan ju också skicka ett mail på fb till MP. Polisen tror jag är tipsad om dammen men är inte så säker på att de ens varit där.

Tipsa polisen så får de avgöra vem som ska leta. MPS är ett gäng amatörer precis som våra meddebattörer (i nätverket) så ev. spår kan gå åt fanders.
Citera
2013-07-14, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Vi har ju gjort det. Vet inte varför det dröjer.

Citat:
Tror Panzertax och ett gäng skulle kolla upp dammen idag. Man kan ju också skicka ett mail på fb till MP. Polisen tror jag är tipsad om dammen men är inte så säker på att de ens varit där.

Polisen jobbar nu med ovanligt många tips. Mailar man tips kommer de först fram på måndag, samt att de skall hanteras.

Här gäller det att ligga på, så att flera källor pekar åt samma håll, då vaknar man kanske.

Tjata, tjata, tjata och din vilja skall bli skedd ! (fråga Quarrel - hen vet)
Citera
2013-07-14, 14:35
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Brunnen bör absolut också kollas!
Det enda som gör mig tveksam till brunnen är att den ligger väldigt öppen/synlig.
Den får nog folk härifrån kolla, för jag kan inte tänka mig att polisen åker på ett tips om en brunn, utan några vittnesuppgifter att något skett där.
Lättast är att kolla den på kvällstid när det är mörkt, med ficklampa, då man slipper andra ljusreflexer.
Då ser man garanterad till botten. Jag tror inte det är en massa slam i en sådan brunn utan troligtvis rätt kompakt botten.
Senast redigerad av Tomato 2013-07-14 kl. 14:39.
Citera
2013-07-14, 14:41
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Den får nog folk härifrån kolla, för jag kan inte tänka mig att polisen åker på ett tips om en brunn, utan några vittnesuppgifter att något skett där.
Lättast är att kolla den på kvällstid när det är mörkt, med ficklampa, då man slipper andra ljusreflexer.
Då ser man garanterad till botten. Jag tror inte det är en massa slam i en sådan brunn utan troligtvis rätt kompakt botten.

Säkerligen. Tror det är folk härifrån just nu och kollar brunnen
Citera
2013-07-14, 14:45
Medlem
Grp03s avatar
Hoppas att dem som absolut skall trampa runt på tänkbara platser tänker på att inte kliva där en bil kan ha kört och förstöra eventuella spår som kan binda ett fordon till platsen. De spåren kan vara mycket viktiga.

EDIT; och framför allt inte köra fram till objektet. Parkera långt undan och närma er i en krok så ni kommer fram bakifrån var en tänkt gärningsman skulle gå.
Senast redigerad av Grp03 2013-07-14 kl. 14:48.
Citera
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Kan han ha börjat vid 07.30 eller 08.00 då?

Blodet upptäcktes 7.30 utanför hissen
Citera
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg1972
Drottninggatan 63. Han hyrde lägenheten av han(invandrare) som har Dennis Prylbod

En till pusselbit på plats
Citera
2013-07-14, 14:46
Medlem
Tomatos avatar
Plockade de in AJ igår eftersom det är så lugnt här?
Kan kanske bara åkt bort, och inte har tillgång till sitt gratis wifi
Citera
2013-07-14, 14:47
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Blodet upptäcktes 7.30 utanför hissen

Enligt vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera