2013-07-14, 11:58
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulianaNr2
Att bli tillsammans med och skaffa barn med våldsbenägna knarkare är väl allmänt riskfylld, oavsett personens hudfärg eller?
Men spär man dessutom på risken med kulturen som hänger ihop med hudfärgen så har man snart sin jackpott
Citera
2013-07-14, 12:03
Medlem
nygraddads avatar
Så en WT-pundarhora skaffar barn med en kriminell och missbrukande blåneger? Vad kan gå fel?

Det var nog lika bra för barnens skull att de hamnar i fosterhem, en sådan omdömeslös människa ska inte ens vara i närheten och än mindre ha egna barn.

Älskar klicken av vänner som frenetiskt försöker måla upp bilden av BO som en intelligent och bra människa. Humor!
Senast redigerad av nygraddad 2013-07-14 kl. 12:09.
Citera
2013-07-14, 12:10
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeCounty88
Aftonbladet skriver att joel nekar till mord ...
Han tycker nog bara att han upprättat sin heder och enligt honom är det då inte mord. Ännu så länge så gäller ju svea rikes lag så han bör ju bli dömd för mord samt förhoppningsvis mordförsök på soc-arbetaren.
Citera
2013-07-14, 12:11
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulianaNr2
Att bli tillsammans med och skaffa barn med våldsbenägna knarkare är väl allmänt riskfylld, oavsett personens hudfärg eller?

Då inaveln är väldigt utbredd bland våra invandrare så är risken betydligt större att du utsätts för våld. Inavel bidrar till låg intelligens, ADHD osv.

Är detta egenskaper man vill föra vidare till ett barn, bara elaka onda människor som gör det.
Citera
2013-07-14, 12:21
Medlem
NiggerCoons avatar
Citat:
Älskar klicken av vänner som frenetiskt försöker måla upp bilden av BO som en intelligent och bra människa. Humor!

Jag tror det är frågan om kunder snarare. Tråden på familjeliv var ju ren lyteskomik, sitta och böla över att Joel är blurrad och våldsam.
Citera
2013-07-14, 12:29
Medlem
Xeitums avatar
Fantastiskt, och glädjande att man kan se på Expressens hemsida att det är en neger, alltså att de för en gångs skull i vanlig missriktad pk-ism inte försöker dölja sanningen, som så ofta i dylika fall.
Citera
2013-07-14, 12:36
Medlem
Pestenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Han tycker nog bara att han upprättat sin heder och enligt honom är det då inte mord. Ännu så länge så gäller ju svea rikes lag så han bör ju bli dömd för mord samt förhoppningsvis mordförsök på soc-arbetaren.

Han kanske hade sovit gott, var varslad från sitt "jobb", andra människor hugger ju kniven i folk utan att de dör och sedan så var det ju inte mycket människor i lägenheten. Det räcker enligt Svea rikes domstolar för att man ska få ett mildare straff för ett vansinnesdåd så hoppas inte på för mycket
Citera
2013-07-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Fantastiskt, och glädjande att man kan se på Expressens hemsida att det är en neger, alltså att de för en gångs skull i vanlig missriktad pk-ism inte försöker dölja sanningen, som så ofta i dylika fall.

Samma sak ser man på aftonhorans förstasida, och då brukar ju dom vara ännu värre normalt.
Citera
2013-07-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum

Funderade just på varför aftonbladet var så sparsamma med bild och information. Endast "31-åringen". Ibland verkar det publiceras bild och namn i detta stadie, om det är en vit svensk man som begått brottet.
Citera
2013-07-14, 12:51
Medlem
Pebbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Funderade just på varför aftonbladet var så sparsamma med bild och information. Endast "31-åringen". Ibland verkar det publiceras bild och namn i detta stadie, om det är en vit svensk man som begått brottet.
Expressen skriver t.o.m. ut det afrikansk-klingande namnet. Aftonbladet vägrar jag gå in på, så där har jag ingen aning om det står eller ej, men det är nästan så att man får nypa sig i armen. Sommarjobbare hos Expressen? En panikåtgärd då man inser att man måste börja skriva sanningen, för annars tappar man för mycket? Det är nästan så att jag får lust att köpa ett ex av Expressen för första gången på säkert 15 år för att visa att detta är rätt väg. Men nej, det kommer jag inte göra för det har jag lovat mig själv.
Citera
2013-07-14, 13:16
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Ja helt otroligt att man får se negernäven, jag trodde knappt mina ögon.

Ja. Jag blev också överraskad när jag såg den mörka negerhanden på bilden:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/17130923/790/normal/a5d7a23efacc2/haktad.jpg

Både i Aftonbladet och Expressen.

Förmodligen beror det på att ordinarie personal är på semester, som ni redan varit inne på.
Citera
2013-07-14, 13:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygraddad
Så en WT-pundarhora skaffar barn med en kriminell och missbrukande blåneger? Vad kan gå fel?

Det var nog lika bra för barnens skull att de hamnar i fosterhem, en sådan omdömeslös människa ska inte ens vara i närheten och än mindre ha egna barn.

Du, BO var en intelligent och fin människa som kämpade mot ett system som förtrycker människor som är sexarbetare. Hon hade väldigt starka ideal och en stark integritet. Dessutom var hon på god väg att förändra systemet inifrån. Detta arbete ska fortsätta.

Tråkigt att du bidrar till att stigmatisera människor. Det är ju det stigma du hjälper till att föda som dödat och skadat människor. Att människor gör livsval som stör dig har inget med saken att göra. Hon har inte skadat någon annan, så vad är ditt problem egentligen?

Tråkigt att det finns så inskränkta och trångsynta människor som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in