2013-07-14, 11:37
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Och INGET blod utanför trappuppgången..

Det är en av anledningarna till att det är omöjligt ja.
Citera
2013-07-14, 11:50
Medlem
Analstockens avatar
Ursäkta, men vad tusan är "Näl" för något?
Citera
2013-07-14, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ursäkta, men vad tusan är "Näl" för något?

Norra Älvsborgs (Läns)sjukhus.

För övrigt, helt bisarrt om någon har läst tråden och sen attackerar någon annan än AJ. Jag undrar om inte dessa grabbar kommer just från AJ...
Maximal otur, om de bara har läst några få inlägg där AJs kompisar lägger ut villospår till SB.
Citera
2013-07-14, 11:58
Medlem
ndyzs avatar
Uppdat:

2 poliser går och kollar i vattnet vid Spikön, står även en målad bil vid Knorren.
Citera
2013-07-14, 11:59
Medlem
Frozzes avatar
Kan vi stryka dammen?
Citera
2013-07-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Om spekulationerna är rätt i detta fallet, hur gör det honom mer skyldig för det som hänt i Thn?
Är jag trött och fattar trögt?

Nää, du fattar inte trögt. Iaf inte ang huruvida misshandeln i Jönköping ska kopplas samman med försvinnandet i Trollhättan. Det var jag som först tog upp detta sammanträffande i denna tråd och jag gjorde det utav anledningen att jag ville ha hjälp med att koppla samman händelserna på ett mer konkret sätt. Ville veta om någon visste något mera helt enkelt. Tyckte att det var ett väldigt märkligt sammanträffande bara. Tänk själva: Hur stor är möjligheten att det finns 2st i Jönköping som åker runt på en oreggad, röd MC och som dessutom inte har problem med att ta till våld.

Eftersom användare här har fått motta hot via PM när dom varit något på spåren och min inkorg ekar tom så kanske det helt enkelt är så att mitt "spår" inte stämmer.

OM det skulle visa sig att det är AJ som är skyldig till misshandeln i Jönköping så dyker nästa tankeproblem upp: på vilket sätt kan detta kopplas till IF:s försvinnande? Inte vet jag, så för att inte riskera att få en smäll på fingrarna för OT i denna tråd så lämnar jag diskussionen ang misshandeln i Vättersnäs då jag i min hjärna inte kan få ihop sambandet mellan dessa två händelser.
Citera
2013-07-14, 12:00
Medlem
IroniskJags avatar
Enligt en status på någons facebooksida stod 7!? Polisbilar vid ekhagarna mittemot tappen i vargön igår kväll/natt detta måste väl ha med I*a att göra.. Om det verkligen var 7bilar måste dom ju a hittat något väldigt intressant. Någon som vet något mer om detta?
Citera
2013-07-14, 12:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Kan vi stryka dammen?
Nej
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Okej, har varit vid dammen nu och man ser i princip inget. Den var helt svart och fullt med ogräs och växter på ytan.
En till titt i fullt dagsljus och med fler än två ögon skulle inte skada. Gärna en likhund också.
Citera
2013-07-14, 12:06
Medlem
Har följt tråden och är mäkta förvånad över hur lugnt AJ tar det i händelse av att han är ev gärningsman. Visst, ni kommer börja gapa om att han är psykopat osv osv men jag fattar i alla fall inte att han i lugn och ro, till synes utan stress sitter och nätdejtar och allmänt softar. Köper inte psykopatspåret fullt ut. Är han GM tror jag att han är helt lugn med att de aldrig hittar kroppen igen.
Citera
2013-07-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Har följt tråden och är mäkta förvånad över hur lugnt AJ tar det i händelse av att han är ev gärningsman. Visst, ni kommer börja gapa om att han är psykopat osv osv men jag fattar i alla fall inte att han i lugn och ro, till synes utan stress sitter och nätdejtar och allmänt softar. Köper inte psykopatspåret fullt ut. Är han GM tror jag att han är helt lugn med att de aldrig hittar kroppen igen.

Hur vet du att han nätdejtar och tar det allmänt lugnt?
Jag tror nog han är väldigt orolig att F och D ska gola dit honom.
Citera
2013-07-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen

Det är just därför jag ser honom som psykopat. Hade han varit oskyldig känns han som killen som hade gjort allt för att få tag i mördaren eftersom han kände Ida. Eller åt visat utåt att han är ledsen för hennes och hennes familjs skull. Han hade chansen i aftonbladet. Istället sitter han på HP som om ingenting har hänt. Psykopat.
Citera
2013-07-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryhutter
Hur vet du att han nätdejtar och tar det allmänt lugnt?
Jag tror nog han är väldigt orolig att F och D ska gola dit honom.
jag har följt tråden...... Då får man reda på sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in