Citat:
Ursprungligen postat av
BlueSwede
Om spekulationerna är rätt i detta fallet, hur gör det honom mer skyldig för det som hänt i Thn?
Är jag trött och fattar trögt?
Nää, du fattar inte trögt. Iaf inte ang huruvida misshandeln i Jönköping ska kopplas samman med försvinnandet i Trollhättan. Det var jag som först tog upp detta sammanträffande i denna tråd och jag gjorde det utav anledningen att jag ville ha hjälp med att koppla samman händelserna på ett mer konkret sätt. Ville veta om någon visste något mera helt enkelt. Tyckte att det var ett väldigt märkligt sammanträffande bara. Tänk själva: Hur stor är möjligheten att det finns 2st i Jönköping som åker runt på en oreggad, röd MC och som dessutom inte har problem med att ta till våld.
Eftersom användare här har fått motta hot via PM när dom varit något på spåren och min inkorg ekar tom så kanske det helt enkelt är så att mitt "spår" inte stämmer.
OM det skulle visa sig att det är AJ som är skyldig till misshandeln i Jönköping så dyker nästa tankeproblem upp: på vilket sätt kan detta kopplas till IF:s försvinnande? Inte vet jag, så för att inte riskera att få en smäll på fingrarna för OT i denna tråd så lämnar jag diskussionen ang misshandeln i Vättersnäs då jag i min hjärna inte kan få ihop sambandet mellan dessa två händelser.