2013-07-14, 10:50
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Hittar du nånstans i denna tråden någon pekat ut honom som skyldig och fått medhåll?
Min känsla är att eventuella utpekanden skett utanför denna tråden. FlashBack och FaceBook förkortas på samma sätt.....
Tror det är hans anhörig, han har åtminstone samma efternamn, som ska försöka att få Flashback nedstängt, medlemmar på Flashbackaren har publicerat SB adress.

Men ratsit, och för att inte tala om skatteverket, hm det blir svårt.

Jättetrist om deras anhörige blir hotad och misshandlad, men så länge han inte har skyddad identitet så är han lätt att hitta.
Citera
2013-07-14, 11:07
Medlem
Såg att det var någon som skrev att DB bott i grästorp i ca 2 år? Men rätt ska va rätt, minst 6 år har han bott där!
Citera
2013-07-14, 11:09
Medlem
TigerKids avatar
Angående angreppen på SB:
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Citat:
Ursprungligen postat av Gurgis
Han har fått en hel del livshotelser pga idioter som har spekulerat vilt här på fb. Jag skyller inte helt och hållet på fb men den här tråden är nog inte helt oskyldig i händelseförloppet. Inte nog med det så blev han nerspöad och skuren i ansiktet av 4 pers i rånarluva. Som om inte detta var nog så blev han nyss misshandlad igen på stan. Så fort någon har blivit mördad så spekulerar vissa människor vilt utan att tänka på konsekvenserna det kan ha tack vare deras innersta önskan att leka internetdetektiver. Det räcker nu. Som tur är har han "bara" blivit misshandlad än sålänge.

Hittar du nånstans i denna tråden någon pekat ut honom som skyldig och fått medhåll?
Min känsla är att eventuella utpekanden skett utanför denna tråden. FlashBack och FaceBook förkortas på samma sätt.....

Ingen vettig människa borde utifrån denna tråd betrakta SB som skyldig. Å andra sidan verkar tråden husera en del användare med svag läsförståelse och svårigheter att greppa logiska resonemang. Det har tydligen skickats en del PM också så HELT uteslutet är det kanske inte, dessvärre. Kids som inte orkar läsa mer än brottstycken av tråden och sedan hetsar upp varann?
Citera
2013-07-14, 11:17
Medlem
Har suttit å funderat lite. E ju inte riktigt säker på hur det ser ut i Trollhättan. E det långt att gå till Näl från hennes bostad? Jag tänkte om hon skar sig eller nått liknande. Var berusad å då fick panik å tänkte inte på annat än Näl å började gå.
Citera
2013-07-14, 11:22
Medlem
bittermandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella2012
Har suttit å funderat lite. E ju inte riktigt säker på hur det ser ut i Trollhättan. E det långt att gå till Näl från hennes bostad? Jag tänkte om hon skar sig eller nått liknande. Var berusad å då fick panik å tänkte inte på annat än Näl å började gå.

9,5 km. 14 min med bil.
Citera
2013-07-14, 11:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
7,8 km http://goo.gl/maps/zLZuP
Citera
2013-07-14, 11:24
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Det är nog ungefär 1 mil till NÄL från hennes bostad. Att hon skurit sig själv och börjat gå till NÄL kan du nog glömma av betydligt fler anledningar än bara avståndet.
Citera
2013-07-14, 11:27
Medlem
meegaminds avatar
Citat:

För att sedan krypa in i skogen och lägga sig och dö när hon inte hann fram i tid?
Citera
2013-07-14, 11:32
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Angående angreppen på SB:

Ingen vettig människa borde utifrån denna tråd betrakta SB som skyldig. Å andra sidan verkar tråden husera en del användare med svag läsförståelse och svårigheter att greppa logiska resonemang. Det har tydligen skickats en del PM också så HELT uteslutet är det kanske inte, dessvärre. Kids som inte orkar läsa mer än brottstycken av tråden och sedan hetsar upp varann?
Men när man i dagspressen ser att polisen stormar in i hans hus, med bild, och det står att polisens spår ledde dit, kanske man skulle ta sig en funderare på om det kan ha inverkat till det allmänna snacket i Trollhättan?
Trots att tillslag skedde på flera ställen, valde pressen denna bild!
Citera
2013-07-14, 11:33
Medlem
le_flonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Ja DB jobbade både 29 och 30 juni.
Kan någon annan bekräfta detta? Krokodilen är inte objektiv, när det gäller DB.
Citera
2013-07-14, 11:36
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det är nog ungefär 1 mil till NÄL från hennes bostad. Att hon skurit sig själv och börjat gå till NÄL kan du nog glömma av betydligt fler anledningar än bara avståndet.

Och INGET blod utanför trappuppgången..
Citera
2013-07-14, 11:36
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Men när man i dagspressen ser att polisen stormar in i hans hus, med bild, och det står att polisens spår ledde dit, kanske man skulle ta sig en funderare på om det kan ha inverkat till det allmänna snacket i Trollhättan?
Trots att tillslag skedde på flera ställen, valde pressen denna bild!

Att beskylla flashback är hur som helst jävligt löjligt. Killen har inte någon gång i tråden misstänkliggjorts överhuvudtaget förutom möjligtvis av någon enstaka pappskalle vid något tillfälle. Fokus har konstant varit på AJ och ingen annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in