2013-07-13, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Alla möjliga.
Men du vet väl om du får hot eller inte? En del sägs sig veta var jag bor tydligen...
Nej jag har inte fått några hot. Anmäl det.
Citera
2013-07-13, 23:35
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Skulle vara intressant med en exakt position och vad som finns runt omkring, men personen kanske genade.

Vilka fler vet om AJ kör utan/med nummerskylt?

Enligt uppgift skulle AJ:s mamma inte täcka upp för honom mer. När täckte hon upp för honom sist? Var det uppgiften att hon skulle kört honom till Jönköping, när AJ i själva verket "hittade" sin försvunna mc och transporterade sig dit själv?
Det verkar mer som att han eller någon tog MC,n innan han vandrade in till polisen.
Sen är ju frågan om han varit i Jkpg innan dess?
Mamman ska ha kört honom den 5/6
Citera
2013-07-13, 23:36
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Alla möjliga.
Men du vet väl om du får hot eller inte? En del sägs sig veta var jag bor tydligen...

Detta har ju skett under veckan.
Citera
2013-07-13, 23:37
Medlem
Citat:

Bara anmäla. Och så länge du inte heter Frozze på massa andra ställen så är det nog rätt så lugnt
Citera
2013-07-13, 23:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Är iaf en till som fått hot utdelade, senast igår.
Citera
2013-07-13, 23:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Är det fler än jag som får hot på pm?
Inte ännu.
Citera
2013-07-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Nu är vi två som tipsat Polisen om ett eventuellt samband mellan fallet i Trollhättan och misshandeln i Vättersnäs i Jönköping, där en röd och skadad motorcykel kan vara inblandad genom eventuellt samma GM.

De har också fått namn på arbetsplatsen och information om det korta avståndet mellan arbetsplats/camping och villaområdet där misshandeln ägde rum och en del bakgrund om denna person.

Kanske snaran så sakteliga dras åt....

Bra! Länsman i Jkp brukar ha koll på dessa figurer. De har anhängare både till vänster och höger att hålla reda på.
Inte otänkbart att det blir besök på campen i kväll.
Någon som bor i närheten och kan ha koll?
Citera
2013-07-13, 23:47
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Hmm... Ta det lugnt med att sätta betyg på saker och ting som har en koppling till AJ och DB. På berörda ställen arbetar fullt hederliga personer som har familj att försörja, kanske lån på hus som skall betalas osv.

Skada inte tredje man!

Hur en camping sköts är ägarens ansvar och hans närmast ansvariga, deras PR och det är campingens kunder som sagt sitt i sajten. Inte jag.
Campingen har alltid varit mögig och dög inte ens under min tonårstid och då tillhörde jag de bilburna ungdomarna.
Citera
2013-07-13, 23:49
Medlem
Citat:
Är det fler än jag som får hot på pm?

Det dundrar in hot om man lyckas träffa rätt i spekulationerna och vederbörande känner sig i underläge.
Har fått en del men det ingår i spelets regler. Ta det som en bekräftelse på att du är på rätt spår.
Citera
2013-07-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det dundrar in hot om man lyckas träffa rätt i spekulationerna och vederbörande känner sig i underläge.
Har fått en del men det ingår i spelets regler. Ta det som en bekräftelse på att du är på rätt spår.

Kan du, om du vill, citera vad dom skriver?
Citera
2013-07-13, 23:52
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52

Ja, lägg samtalsämnena på minnet, förmodligen är hoten kopplade till dessa.
Citera
2013-07-13, 23:54
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Alla möjliga.
Men det är nog nästan standard om man vill skrämmas, "jag vet var du bor".

Finns det en enda chans i h-vete att nån kan gissa sig till vem du är? Antagligen inte, men om svaret är jag så tycker jag att du ska kontakta polisen.

Men om det är AJ, eller nån lejd, som hotar så är han ju mer än lovligt korkad. Men det visste vi ju redan, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in