2013-07-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Om jag har förstått det hela rätt så har SB blivit påhoppad antingen i Oden-huset eller i Allén på Storgatan. Båda dessa platser är alltid fullt med människor, speciellt på helger.

Hur kan det INTE finnas vittnen?

Är du störd på riktigt?

25 grader och sol en lördag klockan 15, då är det nästintill alltid folktomt i Oden med omnejd.
Citera
2013-07-13, 19:40
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Någon tipsade polisen och jag antog att den skulle rycka ut efter förmiddagsmunken. Men det är inget som hindrar att någon åker ut och tar en titt. Jag har för lång resväg, tyvärr. Karta: http://goo.gl/maps/FZfij Den gröna nålen vid svinhuvudet.
Jag tipsade och hänvisade till det inlägg där du länkar till kartan osv. Gav dig cred som fan, då du verkar slita som ett djur med det här. Du är riktigt duktig!
Citera
2013-07-13, 19:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Jag tipsade och hänvisade till det inlägg där du länkar till kartan osv. Gav dig cred som fan, då du verkar slita som ett djur med det här. Du är riktigt duktig!

Brukar DB rasta sin jycke i det där området, tyckte jag läste det här igår?
Citera
2013-07-13, 19:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Är du störd på riktigt?

25 grader och sol en lördag klockan 15, då är det nästintill alltid folktomt i Oden med omnejd.

Misshandlad två gånger och inga vittnen är det inte lite skumt, lindriga skador kan personen själv ha åsamkat sig?

Knark eller kanske har/haft ihop det med fel brud?
Citera
2013-07-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Är du störd på riktigt?

eftersom de rånade honom borde det vara en knarkskuld. Frågan är om han har sådan otur att springa in i dem eller om de har span på honom? Bor nån intressant i detta fall i närheten av den som blir misshandlad som kan se när han vågar lämna sitt hus och därmed kan tillkalla sina misshandlare?
Citera
2013-07-13, 19:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Någon tipsade polisen och jag antog att den skulle rycka ut efter förmiddagsmunken. Men det är inget som hindrar att någon åker ut och tar en titt. Jag har för lång resväg, tyvärr. Karta: http://goo.gl/maps/FZfij Den gröna nålen vid vildsvinsskylten.

Det går så segt nu tycker jag. Ska detta bli lika knepigt att lösa som Boden fallet? Viktigaste är att hitta I*a så utredningen får en rejäl knuff framåt.
Citera
2013-07-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Misshandlad två gånger och inga vittnen är det inte lite skumt, lindriga skador kan personen själv ha åsamkat sig?

Knark eller kanske har/haft ihop det med fel brud?

Tycker jag inte. Hjortmosseparken är det knappt någon insyn i så misshandlar man någon där lär det inte märkas förutom skrik eller om någon annan går i parken. Trollhättan Centrum förutom kanske Strandgatan är stendött på varma sommardagar så det känns inte anmärkningsvärt att de inte fått några vittnesuppgifter.
Citera
2013-07-13, 19:52
Medlem
Frozzes avatar
God kväll på er.

Tycker de bör hitta henne snart. De har ju sökt på så många ställen...

De hittade alltså inget vid dammen som vi kom fram till igår?
Eller kan man lita på att polisen letat tillräckligt? Hade man inte bott 40-50 mil ifrån så hade jag dragit dit :/
Någon här ifrån som varit ute på platsen?
Citera
2013-07-13, 19:52
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Brukar DB rasta sin jycke i det där området, tyckte jag läste det här igår?
Ja, nu när jag tänker efter får jag för mig att jag också har läst det! Jag är rätt så säker på att han brukar göra det.
Citera
2013-07-13, 19:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ja, nu när jag tänker efter får jag för mig att jag också har läst det! Jag är rätt så säker på att han brukar göra det.

Aa vet nån nämde det. Men rent allmänt, hur välbesökt är den där dammen tro? Är den djup?
Citera
2013-07-13, 19:56
Medlem
[quote=bittermandel|44302537]Kan det vara så sjuk att AJ har "hjärntvättat" sina "gubbar" så att SB ska bli helt knäckt och försöka lägga över skulden på SB helt å hållet? Så att det ska se ut som att det är han?

Eller så kan det ju vara någon helt annan anledning.

Bara en tanke..[/QUOT

Eller för att polisen ska uppehålla sig med annat än att ska efter BO, synd för dem att det är olika slags poliser för de olika ärendena
Citera
2013-07-13, 19:59
Medlem
bittermandels avatar
[quote=fisetroll|44303056]
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Kan det vara så sjuk att AJ har "hjärntvättat" sina "gubbar" så att SB ska bli helt knäckt och försöka lägga över skulden på SB helt å hållet? Så att det ska se ut som att det är han?

Eller så kan det ju vara någon helt annan anledning.

Bara en tanke..[/QUOT

Eller för att polisen ska uppehålla sig med annat än att ska efter BO, synd för dem att det är olika slags poliser för de olika ärendena

Sant, tror dock att SB inte är inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in