2013-07-13, 03:41
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Det är lätt att säga bakom en dator med filmen framför sig och ja, det var inte ett hundraprocentigt agerande som jag skrev först men mannen får skylla sig själv. När han ligger slutar hon ju slå. Det är ju inte så att han sitter ner och svajar, vägrar svara varpå hon börjar svinga helt okontrollerat, DÅ hade det inte varit berättigat.

Sen när hon väl ber honom lägga sig ner och han inte gör det, trots att hon säger det flera gånger, med batongen dragen. Ska hon helt enkelt ta tillbaka den ordern då? Det hade varit kul att se hur den här tråden hade utvecklats då. "Kvinnopolis-fail, därför ska det bara vara män i poliskåren (videoklipp på dn.se)"

Är du dum i huvudet på riktigt? det är just därför man som polis inte ska sätta sig i en sådan situation där man blir tvingad att puckla på någon bara för att inte tappa ansikte.

När man drar upp batongen så måste man räkna med att använda den, vilket inte var nödvändigt i den här situationen. en batong är ett farligt vapen och du svingar den inte hejvilt på fyllon bara för att dom inte llyssnar
Citera
2013-07-13, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Det är öppenbart att hon grips av panik. Hon har inte kontroll över situationen en enda sekund genom hela klippet..

Uppenbart - inte öppenbart.

Hon blir upphetsad o våt i musslan när hon inser att hon skall få sitt sadistiska lystmäte tillfredställt.

http://corruptio.bloggsida.se/files/2012/07/Polis-Petra-Viklund_Organiserad-Brottsling-som-vill-m%C3%B6rda.pdf

Tveklöst samma person.
Citera
2013-07-13, 03:48
Medlem
Under---18s avatar
Finns det ingen som har en backup på videon innan den censurerades? Tycker det verkar vara någon bit som är borta

Någon som sparade facebook-sidan och bilder ect på denna Li*da Ha**a**oth
Citera
2013-07-13, 03:51
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Finns det ingen som har en backup på videon innan den censurerades? Tycker det verkar vara någon bit som är borta

Någon som sparade facebook-sidan och bilder ect på denna Li*da Ha**a**oth

Vem är det?
Citera
2013-07-13, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Så hon är flata också, blir fan bara värre och värre.
Inte undra på att hon blivit inkvoterad då, både flata och kvinna. Är ju såna poliser som ska skydda oss skattebetalare tycker dom som sköter intagningen till PHSK..

F.ö tycker jag den där hunden verkar lite vek av sig..

Visst fan é hon flata. Men det var tydligen inte hennes sambo, B*itt *nnelie, som flyttade in c/o hos As*er Grönro*s. Detta bisexuella "svek", tog nog flatan hårt och det fick bonnläppen sota för.

Vartenda slag var ett personligt lesbiskt agg mot alla män.
Citera
2013-07-13, 03:55
Medlem
a.e.gs avatar
Så går det när man kvoterar in folk i yrkesgrupper beroende på vad man har mellan benen istället för kompetens. Jag går mycket på fotboll och de värsta batongslagen jag har erhållit har utdelats av kvinnor och rasfrämlingar som inte klarar av att läsa situationer utan har full panik och vevar runt i blindo.
Citera
2013-07-13, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torero
Visst fan é hon flata. Men det var tydligen inte hennes sambo, B*itt *nnelie, som flyttade in c/o hos As*er Grönro*s. Detta bisexuella "svek", tog nog flatan hårt och det fick bonnläppen sota för.

Vartenda slag var ett personligt lesbiskt agg mot alla män.
Glöm Lind*.

http://corruptio.bloggsida.se/files/2012/07/Polis-Petra-Viklund_Organiserad-Brottsling-som-vill-m%C3%B6rda.pdf
Citera
2013-07-13, 03:58
Medlem
Skott i pannan på snuten
Citera
2013-07-13, 04:04
Bannlyst
Vet inte vad jag tycker om det här...

Å ena sidan visar filmen med all önskvärd tydlighet varför kvinnor inte ska vara poliser. Hon hade inte ens fått ner fyllot på marken utan att veva med batongen och bussa hunden på honom. Hade han varit lite större och aningen nyktrare hade det kunnat sluta illa för polisen. Tror han hade lyssnat mer på/lytt en man även i påverkat tillstånd. Dessutom hade en man tveklöst kunnat omhänderta honom på ett "bättre" (läs lindrigare) sätt utan att börja veva med noll kontroll på något alls.

Å andra sidan tycker jag det är HELT RÄTT att hon går lös på honom med batongen. Han är hotfull, tankad och larmet gällde misshandel. Fulla idioter på allmän plats förtjänar fanimig detta och mer (man vet aldrig vad de tar sig till). Inte övervåld för fem öre.
Citera
2013-07-13, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Kan ju bara hålla med. Hur många hundförare har polisen i Stockholm? Som sagt utseendet är ju närmast en perfect match. Vad det gäller hennes tidigare meriter och våldsanvändning talar ju också för att det är samma person.

Trist emellertid att hennes adress läggs ut. Man vill ju inte medverka till att någon tar lagen i egna händer. Vore jag henne skulle jag vara rätt rädd nu, men jag hoppas verkligen att hon får en rättvis rättegång så denna sak blir utredd och kommer ur världen en gång för alla.

http://corruptiosweden.blogspot.se/2012/06/polis-petra-viklund-avlossade-sitt.html
Citera
2013-07-13, 04:05
Medlem
-Zingaja-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Det är lätt att säga bakom en dator med filmen framför sig och ja, det var inte ett hundraprocentigt agerande som jag skrev först men mannen får skylla sig själv. När han ligger slutar hon ju slå. Det är ju inte så att han sitter ner och svajar, vägrar svara varpå hon börjar svinga helt okontrollerat, DÅ hade det inte varit berättigat.

Sen när hon väl ber honom lägga sig ner och han inte gör det, trots att hon säger det flera gånger, med batongen dragen. Ska hon helt enkelt ta tillbaka den ordern då? Det hade varit kul att se hur den här tråden hade utvecklats då. "Kvinnopolis-fail, därför ska det bara vara män i poliskåren (videoklipp på dn.se)"

Han var säkert lite dryg, och käftade emot lite och förtjänade säkert fyllecell och inte på grund av att han var aggressiv. Men du tycker alltså att man ska bemöta alla liknande situationer som, fyllesvammel med batongslag och att man skickar hund på folk trots att inga aggressiva tendenser finns.

Hade du också tyckt att det var ett utomordentligt ingripande/Ok om det var ombytta roller, dvs att killen var polisen och hade konfronterat en smäckfull fylle brud på liknande sätt som inte heller visar några som helst aggressiva tendenser med hund och batongslag?
Citera
2013-07-13, 04:10
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Vem är det?
Det var någons facebook som länkades tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto