2013-07-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissSofia74
Polisen besöker Tre Älgar just nu...

Jag åkte förbi Tre Älgar 23,22 och då var där inga poliser kvar i alla fall...
Citera
2013-07-13, 00:12
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Javisst, detta bör inte halas ut på. Om det nu är så att detta är dumpningsplatsen så finns inte mycket tid att vinka på. Speciellt inte som kanske ev GM kanske läser här eller andra inblandade.

Fick precis veta att polisen har stenhård järnkoll på den här tråden. De läser varje inlägg

Edit: Alltså ser de också flödet av inlägg men också ton och nivå på inläggen.
Citera
2013-07-13, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Fick precis veta att polisen har stenhård järnkoll på den här tråden. De läser varje inlägg

Det är fullt förståeligt då denna tråd förmodligen innehåller X antal förhör med bekanta dom slipper att ödsla tid på.
Citera
2013-07-13, 00:18
Medlem
En källa bekräfta att PTs mamma ska bara bo två eller tre trapputgångar i från Id*s lägenhet, hmmm underligt om inte polisen har kollat där. Anhöriga har poängterat detta ett antal gånger till polisen men de bara noncha dom?! Även om dörrknackningar har gjorts men ändå. Tänk om hon är/var där medan alla letar på hunneberg, grästorp, och alla konstiga ställen som kommer upp!
Citera
2013-07-13, 00:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
En källa bekräfta att PTs mamma ska bara bo två eller tre trapputgångar i från Id*s lägenhet, hmmm underligt om inte polisen har kollat där. Anhöriga har poängterat detta ett antal gånger till polisen men de bara noncha dom?! Även om dörrknackningar har gjorts men ändå. Tänk om hon är/var där medan alla letar på hunneberg, grästorp, och alla konstiga ställen som kommer upp!
Kan du precisera "bekräfta"?
Citera
2013-07-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Du är ytterligare en person som ganska ofta har velat rikta fokus mot P.T. Känn dig ignorerad av mig iaf
Citera
2013-07-13, 00:26
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Bra jobbat! Äntligen kanske det händer något!
Jag har också kollat på detta området är det sankmark i sjön brevid?
Citera
2013-07-13, 00:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral

Toppen isf och hoppas de också går igenom alla tänkbara och rimliga platser som folk delgett här med god lokal kännedom och teorier om vart I*a kan tänkas vara.
Citera
2013-07-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Bra jobbat iaf.

Kom du norr eller söder ifrån ?
http://kartor.eniro.se/m/nf908
Vart var "återvändsgränden" ?

Jag hatar att göra er besvikna, men om jag inte har helt fel är detta ett ställe där ungarna tältar vid skolavslutningar - där finns det en damm också. Det är staket åt alla håll och jag tror att man även kan ha vildsvin här inne (men inte samtidigt med ungarna då...). Men jag tror inte att det går i verkligheten att köra Quarrels "blå väg" ut på 44/47:an utan man måste åka tillbaka igen dvs en återvändsgränd. Med ganska många hus längs med och ganska nära vägen är det tveksamt om detta är ett idealiskt ställe att bröta in med bilen på natten/morgonen...

Men jag ska banne mig åka in där i morgon bitti och checka.
God Natt.
Citera
2013-07-13, 00:30
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141

Menar du kräftdammen så är svaret nej
Det är äng, och dammen är grävd.
Citera
2013-07-13, 00:32
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141

Kan tyvärr inte svara på det, har inte varit på plats.
Men det verkar som att FB folk är ute och kollar.
Får se vad det ger.
Citera
2013-07-13, 00:32
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Toppen isf och hoppas de också går igenom alla tänkbara och rimliga platser som folk delgett här med god lokal kännedom och teorier om vart I*a kan tänkas vara.

Just nu är det många magkänslor som säger att det här stället faktiskt kan vara precis där hon är.

Var det några flashbackcivilare som skulle åka ut dit nu eller strax? Stora lampor och hund, så täcker ni in mycket. Menar inte att vara mammig, det låter ju så nu som om jag skulle säga också att har ni långkalsongerna på er och glöm inte stövlar osv, men ju mer resurser man tar med sig, desto bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in