2013-07-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMephisto
En gödselbrunn känns inte alls otänkbar
Om det är ett ställe som ligger nära nån av dessa svärmorsdrömmar,så bör de ju ABSOLUT undersökas eller iafall nämnas för polisen!!
Citera
2013-07-12, 20:13
Medlem
Hej n00b här men funderar på en sak som jag inte sett nån ta upp !
Har alla bortresta grannar kommit hem ! eller fattas nån? med tanke på allt blod och inga sår/skador på dom misstänkta !
Citera
2013-07-12, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Visa bevis istället för att skriva massa skitsnack Vad jag vet så har DB körkort och har haft det sedan han var 26. Överbevisa det eller håll käft. Skulle du ha rätt så ber jag om ursäkt men just nu tror jag mer på DBs vän än nån vänsterstudent...
Inte till mig men jag svarar iallafall.
Man kan ha indraget körkort och då har man ju faktisk på sätt och vis ett körkort men samtidigt inte...
Själv går jag aldrig ut hårt med "sanningar" jag hört av folk, man är ju så körd när saker inte stämmer sen.
Citera
2013-07-12, 20:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitarn
Har alla bortresta grannar kommit hem ! eller fattas nån? med tanke på allt blod och inga sår/skador på dom misstänkta !
Jo, det fattas en. Ida heter hon.
Citera
2013-07-12, 20:17
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitarn
Jag har faktiskt varit inne på om någon mer är saknad
Citera
2013-07-12, 20:19
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag har faktiskt varit inne på om någon mer är saknad

Men nej?! Det kanske var liv i trapphuset och lägenheten, nån klev ut och undrade, GM blir ertappade och måste agera?

Nej, usch!! Så bestämmer jag att det inte får vara!!
Citera
2013-07-12, 20:20
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Men nej?! Det kanske var liv i trapphuset och lägenheten, nån klev ut och undrade, GM blir ertappade och måste agera?

Nej, usch!! Så bestämmer jag att det inte får vara!!

Edit: mängden blod det sägs ha varit, enligt polisen.
Citera
2013-07-12, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Finns det fiskesjöar som är kända av de infödda även söder/sydöst om Grästorp?
Det finns ju jävligt många småvägar där, och skulle kunna rikta misstankar mot PT som är skriven i Vedum. Jag antar han kommer därifrån, även om han bor i Götene?
Om de har utgått från Grästorp, kvällen efter, så skulle de vara riskfritt att åka dessa småvägar för att dumpa, då ingen skulle söka i det området då.
Kan ingen få det ur min skalle annars, då jag inte kan släppa teorin

Du kan lyfta ut det ur skallen, förutom Nossan finns det inga sjöar i den riktningen du säger
Citera
2013-07-12, 20:21
Medlem
Någon som vet om MP kollat närliggande åkrar och sånt? Kanske väldigt långsökt att dumpa någon på det viset. Men i ren panik kan man antagligen dumpa på de mest konstiga ställen och som anses helt logiska vid det aktuella tillfället.
Citera
2013-07-12, 20:24
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det har hänt förr. Varför skulle det inte kunna hända igen?

Eftersom det inte är ett planerat mord, tror jag de försökt att hålla sig ifrån bebyggelse. Allt är ett hastverk och samtliga vill komma så långt ifrån det så fort det bara går. Men gömstället kan vara perfekt, planerat vid andra tillfällen utifrån att "olyckan" skulle vara framme. Frågan är hur säker denna S40 var? DB hade inte ägt den så länge och enligt rykten inte kört den, så då tar man inga risker och kör långsträckor med en bil som kanske börjar hacka, ryka och får motorstopp vid friläge. Vem skulle köra en meter extra med en bil vars instrumentpanel kanske lyser som månbas Alpha?
Snabbaste vägen på kortaste tiden. Tror polisen har kunnat följa kampen via mobilmastningar och därmed knutit de inblandade till försvinnandet.
Citera
2013-07-12, 20:24
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Du kan lyfta ut det ur skallen, förutom Nossan finns det inga sjöar i den riktningen du säger
Bra gjort av vår herre att inte förlägga några pölar i den riktningen
Då släpper vi det. För även om man skulle vilja rikta misstankar, så är ju prio ett att kroppen inte ska hittas alls.
Citera
2013-07-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det kan inte uteslutas, men är högre risk då du behöver passera i närheten av en gård, jämfört med att stycka och gräva ner, eller dumpa i en sjö, eller hur ?

Gödselbrunnar ligger oftast lite avsides på gården. Nu har jag ingen aning om det finns någon
mellan Trollhättan och Grästorp. Men de inblandade herrarna kanske hade.

När jag påstår att det har hänt för finns det ett fall där deras förmodade eller de skälva varit inblandade.

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.expressen.se%2Fnyhete r%2Fmordmisstankta-kanda-i-naziztkretsar%2F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in