2013-07-12, 14:27
  #1
Medlem
Cultivators avatar
Tog en viagra igårkväll när jag och min kk skulle mysa lite, hon drog hem efter 2 timmar ihärdigt sex innan hon blev helt slut.
Tänkte sova men har inte kunnat sova för att jag är orolig!
Får inte ner den!!!
Va ska jag göra?
Vill inte gå till sjukhuset.. Lite pinsamt känner jag, sen kan jag inte få på mig andra byxor än mjukisbyxor o det är lite väl synligt känner jag...
Citera
2013-07-12, 14:29
  #2
Medlem
Ta det lugnt den kommer att lägga sig, kan ta en stund men det löser sig
Citera
2013-07-12, 14:31
  #3
Medlem
Cultivators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Ta det lugnt den kommer att lägga sig, kan ta en stund men det löser sig

men jag tog den klockan 23 igårkväll! Det är 15 timmar?!
Citera
2013-07-12, 14:32
  #4
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Jag tycker att du ska gå till sjukhus, det kan vara farligt annars. Det är liksom en grej man måste ha i baktanke att i fall den inte går ner inom ett visst antal timmar så bör man besöka sjukhus.
Citera
2013-07-12, 14:33
  #5
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cultivator
men jag tog den klockan 23 igårkväll! Det är 15 timmar?!
Har du testat att runka?

Vänta 2 timmar till, sen ringer du sjukvårdsupplysningen.
Citera
2013-07-12, 14:33
  #6
Medlem
sharkbaits avatar
Stanna inomhus, beställ en pizza och läsk och glo på tv-serie.

Finns inget behov av att besöka sjukhuset så länge du inte ser att din penis börjar skifta färg.

Viagra må vara roligt ibland men det har ju sina bieffekter.
Citera
2013-07-12, 14:34
  #7
Medlem
KeyboardCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cultivator
men jag tog den klockan 23 igårkväll! Det är 15 timmar?!

Läste nånstans att efter 4 timmar så kan svällkropoarna i kuken ta skada, vet inte om det är överdrivet eller inte, men jag hade nog ringt sjukvårdsupplysningen om jag vore du.
Citera
2013-07-12, 14:48
  #8
Medlem
Barbieblond2000s avatar
Som personen över mig skriver så kan svällkropparna skadas. Jag tycker att du ska ringa sjukvårdsupplysningen nu och höra med dom men om den inte lägger sig inom den närmaste tiden måste du upp på sjukhuset. Så får dom tömma den på blod, eller vad dom nu gör!

Edit: fass säger att om erektionen varar längre än fyra timmar så ska läkare kontaktas - omedelbart.
__________________
Senast redigerad av Barbieblond2000 2013-07-12 kl. 14:51.
Citera
2013-07-12, 14:51
  #9
Medlem
herrcarlssons avatar
Hahaha otroligt kul. Du kan ju inte haft svårt att få upp den från början om den står i femton timmar? Jag brukar köpa hem några viagra då och då för att använda på helgerna när jag får tjackballe. Dock så är det bra precis så att det fungerar så jag har alltid trott att det är lite placebo. Men du kanske är känslig? Har du tillgång till amfetamin så lovar jag att du blir av med ståndet
Citera
2013-07-12, 14:55
  #10
Medlem
Cultivators avatar
har försökt doppa den i kallt vatten och nej, inget amfetamin! tyvärr!!
Citera
2013-07-12, 15:06
  #11
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbieblond2000

Edit: fass säger att om erektionen varar längre än fyra timmar så ska läkare kontaktas - omedelbart.

Citat:
Ursprungligen postat av Cultivator
har försökt doppa den i kallt vatten och nej, inget amfetamin! tyvärr!!


Hehe. Bara bita i det sura äpplet då och åka ner med ballen till akuten. Som Fass föreslår. Du kanske kan starta en ny tråd om hur man bäst döljer ett stånd? Mitt råd är iaf att ta med dagens tidning och håll framför.
Citera
2013-07-12, 15:10
  #12
Medlem
swebarbs avatar
bara åk in, dom har nog sett allt så skäms inte, vill du skada din lilla snopp eller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in