2013-07-12, 13:57
Medlem
Typorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Ska man söka CSN redan nu eller vänta tills man får papper från skolan? Om man nu får det...?

Det frågar jag också.
Citera
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Ska man söka CSN redan nu eller vänta tills man får papper från skolan? Om man nu får det...?

Vänta, det går på något dygn när du väl börjat på universitetet.
Sitt still i båten
Citera
Medlem
analgetisk.potenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Glöm det. Hur många tackar nej om man kommit in på läkarprogrammet tror du?

Inte alls omöjligt att personen blir antagen i slutändan. Folk avsäger sig sin reservplats när de blir antagna på andra lärosäten till exempel. Helt chanslös skulle jag inte säga att han/hon är.
Senast redigerad av analgetisk.potens 2013-07-12 kl. 14:01.
Citera
2013-07-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Vänta, det går på något dygn när du väl börjat på universitetet.
Sitt still i båten

Haha ska försöka
Citera
2013-07-12, 14:00
Medlem
Kom in på mitt förstahandsval!

Visserligen bara en kurs, så det är inget som kommer ändra på livet särskilt mycket. Men det gäller att ta tillvara på dom små segrarn
Citera
Medlem
Haruspexs avatar
In kom jag, på gymnasielärare i svenska.. Däremot kom jag inte in på mina första eller andrahandsval som var Historia/Engelska, vad fan ska jag göra? valde svenska sista val...

Reserv nr 5 på både Historia och engelska är jag, värt att vänta och chansa eller ska jag köra på det säkra kortet?
Senast redigerad av Haruspex 2013-07-12 kl. 14:22.
Citera
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Helt sjukt, jag tänkte söka det programmet 2011 och då räckte 0.5 på HP. Lite off topic, men vad tycker du om programmet efter ett år?
Jag gillar utbildningen. I början av utbildningen kände jag mig vilsen för jag hade inte fått någon förståelse för systemvetenskapen och vad den går ut på. Nu efter ett år tycker jag att jag gjorde ett bra val och försöker göra min bästa av utbildningen. På T1 kan man känna sig lite vilsen för man läser många kurser utan att förstå varför man gör det men som kommer till nytta de kommande terminerna.
Ett kort svar men jag hoppas det duger.
Citera
Medlem
Nebos avatar
Såg att flera undrade men såg inget svar, är antagen på mitt 4e val och som reserv på de 3 första. Jag kommer hellre in på något av de första såklart, men om det inte går kommer jag vilja gå på 4e valet. Kan jag tacka ja till alla?
Citera
2013-07-12, 14:02
Medlem
Numbeds avatar
någon som vet vad som menas med "antal reserver i urvalsgrupp"?
Citera
Medlem
tOpOffs avatar
Om det är såhär:

1. Reserv
2. Antagen

Om jag tackar ja till båda, så får jag en chans till att komma in på mitt reservval genom urval 2, annars är jag antagen på val 2?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilssown
Yes! Spana in Industriell ekonomi-tråden så är vi ett helt gäng som rör oss mot Östergötland om någon månad
Fan vad gött! Nu måste man bara skaffa tak över huvudet också
Citera
2013-07-12, 14:03
Medlem
Rosen.s avatar
Är reserv 5 av 33 antagna, hur stora tror ni mina chanser är att bli antagen som reserv till tekniskt basår i Norrköping?

/Ångest som aldrig förr i mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in